Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Резерфорд тәжірибесі. Атомның құрамы. Атомның моделі

25 наурыз 2015, Сәрсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Физика және астрономия 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Резерфорд тәжірибесі. Атомның құрамы. Атомның моделі.
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, Блум таксономиясы
Марта Бронсон(2002ж) өзін - өзі реттеу
Жалпы мақсаттар: Резерфорд тәжірибесін және атом ядросының құрамына кіретін бөлшектердің физикалық мағынасын түсінік алу
Теориялық білімдерін практикамен ұштастыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Оқыту нәтижелері: Өз білімін дамытуға мүмкіндік алады, физикалық құралдармен тәжірибе жасайды, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыланады.
Негізгі дерек көздер: АКТ, постер мен маркер, стикерлер, суреттер, слайд

Мұғалімнің іс - әрекеті
1. Амандасу, оқушылардың бар назарын сабаққа бағыттау.
2.«Шаттық шеңбер»де оқушылар өздерінің есімдерінен бірінші әрібінен келетін физикалық шамаларды айтып өтеді. Бұл оқушылардың физикалық шамалардың жаттауға өз себептігін тигізеді, келесі сабаққа оқушылардың есімдерінің бірінші әрібінен басталатын физикалық шамалардың өлшем бірліктерін жаттап келу тапсырылады яғни бұл оқушылардың ізденісте болатынын және қызығушылығын арттырады.
3. Оқушылар өздері қалаған түсті қағазды таңдап, топқа бөлінеді. Топ аттары «Электрон», «Нейтрон», «Протон» және «Нуклон»
4. Оқушыларды түгендеу.
5. Слайд арқылы бағалау парағын түсіндіру және әр топқа бағалау парағын тарату.

Өткен тақырыптар бойынша әр бір топқа
1 сұрақтар қойылады
І топқа 1. Қандай элементтерді радиоактивті элемент дейді?
2. Радиоактивті сәулелену дегеніміз не?
ІІ топқа 1. Радиоактивті элементтер шығаратын сәуле магнит өрісінде қандай сәулелерге жіктеледі?
2. α – сәулесі дегеніміз -
ІІІ топқа 1. β - сәулесі дегеніміз –
2. Квант дегеніміз не?
ІV топқа 1. Радиактивтік дегеніміз қандай құбылыс?
2. γ - сәулесі дегеніміз –

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
5 212
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Атомның құрылысы. Резерфорд тәжірибесі.
Атомның құрылысы. Резерфорд тәжірибесі.
Атомның құрылысы туралы ғалымдар ұсыныстарының дұрысын таңдап алу, бөлшектердің орналасуы туралы нақты түсінік қалыптастыру. Кез - келген элементтің құрылысын кестені пайдаланып анықтау.
Резерфорд тәжірибесі. Атомның моделі
Резерфорд тәжірибесі. Атомның моделі
Резерфорд тәжірибесін және атом ядросының құрамына кіретін бөлшектердің физикалық мағынасын түсінеді Теориялық білімдерін практикамен ұштастыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамытады
Химиядан күнделікті сабақ жоспарлары (10 сынып)
Химиядан күнделікті сабақ жоспарлары (10 сынып)
Оқушылардың периодтық заң, периодтық жүйе, ХЭПЖ құрылысын аша білу, атом құрылысымен байланысты жаңа анықтамасын бере білу туралы алған білімдерін жетілдіру;
Атомдық физика
Атомдық физика
Қаралатын сұрақтар. 1. Атом құрылысы 2. Радиоактивтілік - сәулелену
Атом құрылысы. Элементар электр заряды
Атом құрылысы. Элементар электр заряды
Алматы облысы, Көксу ауданы, Мұқыры ауылы, Жапсарбаев атындағы орта мектептің физика пәні мұғалімі Мамекбаева Жұмакүл Әбілханқызы
Резерфорд тәжірибесі. Атомның құрамы. Атомның моделі
Резерфорд тәжірибесі. Атомның құрамы. Атомның моделі
Жезқазған қаласы, №10 ОМ физика пәні мұғалімі Әлменова Гүлназ Айтуарқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×