Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Абай Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі

11 сәуір 2015, Сенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің
«Ғ. Мұратбаев атындағы №17 орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Сейтқасымова Т.

Әдебиет 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі
Мақсаты: Абай Құнанбаев туралы мәліметті кеңейту, берілген жаңа ақпаратты оқу, мәліметті саралау, «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңінің мазмұнын түсіну, идеясын ұғыну, өз ойын еркін қорғауға, пікірін дәлелдеуге үйрену, бір - бірін бағалай білу.
Күтілетін нәтижелер:
- Абай Құнанбаев туралы мәліметі кеңейеді;
- «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңінің мазмұнын меңгереді;
- өлеңнің композициялық жоспарын құрастыра алады;
- өз ойын еркін айтуға үйренеді, өз бетінше сұрақтар құрастыра алады.
Ресурстар: Оқулық, интерактивтік тақта, бейнеролик, флипчарт, стикер
Әдіс - тәсілдер: ДЖИКСО әдісі, «Ыстық орындық» әдісі, АКТ (слайд) топтастыру, жеке, жұптық, топтық жұмыстар

Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері
Ұйымдастыру кезеңі

1.«Ыстық орындық»
Мұғалімнің әрекеті
Қолайлы психологиялық жағдай қалыптастыру, Түстер арқылы топқа бөлу.
«Ыстық орындық» арқылы үй тапсырмасын сұрау
Оқушының әрекеті
Түстер арқылы топқа бөлінеді.
«Зымыран сұрақтарына» жауап береді.
1. Абайдың туған жері?
2. Абай қандай отбасында дүниеге келген?
3. Қайда білім алды?
5. Абай қандай ақын?
6. Абайдың аңшылық кәсіпке байланысты жазған өлеңі?
7. Абайдың әндері?

Қызығушылықтыояту
2.«Ән тыңдайық»
Жаңа тақырыпқа байланысты ән тыңдату, «Желсіз түнде жарық ай» Абай әні.
1. Әннен қандай әсер алдыңдар?
2. Ән өнері дегенді қалай түсінесіңдер?
Сұрақтарға жауап береді, жаңа тақырыпты геометриялық фигураларды құрастыру нәтижесінде оқушылар өздері ашады.

Мағынаны ажырату
3. «Поэзия минуты» Оқушыларды мәнерлеп оқуға үйрету.
4. «Кел, айтайын» Джиксо әдісімен өлеңді 4 топқа бөліп беру
5. «Теорияны білесің бе?» Өлеңге лирикалық талдау жасауды тапсырамын.

Ой толғау
6. «Мен жазушымын»
«Әнді сүйсең, менше сүй» эссе жазуды тапсыру.

Қорытынды
Өзін - өзі бағалау. Топтардың бір - бірін бағалауы.
Рефлексия - оқушылардың осы сабақта не алғанын анықтау.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
3 004
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Абай Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады аңға»
Абай Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады аңға»
Ата - бабамыздың сүйікті кәсібінің бірі – тазы жүгіртіп, қыран құс салу екендігі, әрі аң - құстарды бей - берекет ауламағандығы туралы айтады.
Абай Құнанбаев «Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»
Абай Құнанбаев «Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»
Ән мен күй жайындағы өлеңді оқи отырып, әннің, күйдің құдіреттілігін түсіндіру; Сыни тұрғыдан ойлауға үйретуге баулу арқылы поэзия, саз өнеріне сүйіспеншілігін арттыру;
Қансонарда бүркітші шығады аңға
Қансонарда бүркітші шығады аңға
Сабақтың ұраны: «Асыл сөзді іздесең, Абайды оқы ерінбе»
Қансонарда бүркітші шығады аңға
Қансонарда бүркітші шығады аңға
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, Ойыл қазақ орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Абдуллина Баршагул Семгалиевна
Абай Құнанбайұлының «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі
Абай Құнанбайұлының «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі
Қостанай облысы, Аманкелді ауданы, Аманкелді жалпы білім беретін орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Сүлейменова Алтынай Өміртайқызы
Сәбит Мұқанов”Лашын” (Өмір мектебі романынан үзінді)
Сәбит Мұқанов”Лашын” (Өмір мектебі романынан үзінді)
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы,Қарақұм орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Мекеева Гулназ
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×