Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Функцияның графикпен берілуі (қысқа мерзімді жоспар)

16 тамыз 2015, Жексенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Алматы облысы, Ақсу ауданы, Қызылағаш ауылы,
Жансүгіров атындағы орта мектебінің
математика пәнінің мұғалімі
Жауынбаева Назира Токтасыновна

Сабақтың тақырыбы: Функцияның графикпен берілуі (слайд)
Жалпы мақсаты: Оқушылардың функцияның формуласы арқылы кестесін құру білімдерін бекіте отырып, кесте арқылы функцияның графигін сызуға есеп шығаруда қолдану білім, білік дағдыларын, сыни тұрғысынан ойлауын, ақпаратты бағалауын, өз оқуын реттеуге деген жауапкершілік, ортаға деген сүйіспеншілік қасиеттерін артыру.
Оқыту нәтижелері:
- функцияның графигін кесте құру арқылы сыза алады, функцияның графигі не екенін түсіне алады және функцияның графигі арқылы шамалар арасындағы байланысты көріп, есеп шығаруда қолдана алады
- топтық жұмыстағы проблеманы талқылау арқылы өз ойын білдіруге және өзгенің ойынмен санасуға бейімделеді
- берілген екі графикті салыстыру арқылы функцияның графигі қандай болатының біліп, ақпаратты талдауға үйренеді.
- тақырыптың басты идеясына арналған тірек сызбаны толтыру арқылы талқыланған тақырыпты жинақтай алады.
- рефлекция жазу арқылы СТО қабілеттері дамиды
- Б. Б. Б кестесін толтыру арқылы өзін - өзі бағалауы дамиды.
- Топ жұмысын бағалау критерилері бойынша оқушылардың ұйымшылдық, ұйымдастырушылық, өз оқуын реттеу маңыздылығын түсінеді.
- деңгейлік тапсырмаларды орындау, бірлескен топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа белсенділіктері, математика пәніне деген қызығушылығы артады.
- берілген тапсырманы топпен бірлесіп плакатқа сызу, орындаған тапсырмаларын сыныпта жариялау арқылы математикалық тілде сөйлеу дағдылары және есте сақтауы жақсара түседі
- алынған ақпаратты бағалау арқылы өмірдегі жағдаяттарды шеше білу және ойлау қабілеттері арта түседі
- электрондық журналдағы тапсырманы орындату арқылы оқушылардың технологиялық білімдері арта түседі.
Негізгі мақсаттары:
Функцияның формуласын және кестесін пайдаланып функцияның графигін сыза білуге, графиктен функцияның шамалар арасындағы байланысын көруге, есеп шығаруда қолдану, математикалық тілді сөйлеу дағдыларын, ойлау қабілеттерін дамыту.
Тапсырмалар:
«Жазбаша дөңгелек үстел», «Ойлан, жұптас, пікірлес»
Көрнекіліктер: Функцияның графигі сызылған қағаз қиындылары, плакат, маркер, сызғыш, өшіргіш, интерактивті тақта, ноутбук, тірек - сызба жазылған карточка, бағалау критерийлері жазылған парақ.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
3 680
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Функцияның қасиеттеріне есептер шығару
Функцияның қасиеттеріне есептер шығару
Функцияның қасиеттерін зерттеуге есептер шығару дағдыларын қалыптастыру. Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ой түйіндеуге дағдыландыру, шапшаңдыққа, жинақылыққа баулу.
Квадраттық функцияның графигі. у= ах ²+n, у= а(х – m) ² функцияларының графиктері тақырыбына есептер шығару
Квадраттық функцияның графигі. у= ах ²+n, у= а(х – m) ² функцияларының графиктері тақырыбына есептер шығару
Оқушылар у=а ² функциясының графигін пайдаланып, y= ax ²+n, y=a(x - m) ² +n функцияларының графиктерін сала біледі.
Квадрат теңсіздік. Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқылы шешу
Квадрат теңсіздік. Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқылы шешу
Мақсаты: Білімділік: Оқушыларды «квадрат теңсіздік» ұғымымен таныстыру, квадрат теңсіздіктерді квадраттық функцияның графигі арқылы шешуді меңгерту.
Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқылы есептер шығару
Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқылы есептер шығару
Квадрат теңсіздік ұғымымен таныстыру. Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқылы шешуді үйрету. Сыни тұрғыдан ойлау балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді.
Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері
Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері
Атырау облысы, Атырау қаласы, Еркінқала орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Клара Утеева
Функцияны зерттеу және оның графигін салу
Функцияны зерттеу және оның графигін салу
Функцияның берілу тәсілдері, графиктерін түрлендіру және қасиеттері бойынша оқушылардың білімін бекіту; Өтілген материалдарды практикалық сабақта тиімді қолдану арқылы оқушыларға функцияны зерттеу және оның графигін салу біліктері мен дағдыларын
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×