Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Квадраттық функцияның графигі. у= ах ²+n, у= а(х – m) ² функцияларының графиктері тақырыбына есептер шығару

20 ақпан 2016, Сенбі
Категориясы: Математика
Алгебра 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Квадраттық функцияның графигі. у= ах ²+n, у= а(х – m) ² функцияларының графиктері тақырыбына есептер шығару
Сілтеме: Алгебра 8 сынып, күнтізбелік жоспар
Жалпы мақсаты: Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттерін дамыту.

Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: у=ax ² функциясының графигін пайдаланып, y= ax ²+n, y=a(x - m) ² және y=a(x - m) ² +n функцияларының графиктерін салу алгоритмін білу; осы алгоритм арқылы функциялар графиктерін сала білу.
Дамытушылық: Көру арқылы, салыстыру арқылы ойлау қабілеттерін, математикалық сөйлеу тілін дамыту, пәнге қызығушылықтарын арттыру
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, өз беттерімен жұмыс істеуге, жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу; бірін бірі тыңдау, құнды пікір айтуға дағдыландыру;

Әдіс – тәсілдер: Тәсілі: жұппен, топпен
Әдісі: СТО, диалог
Оқу нәтижесі:
Оқушылар у=а ² функциясының графигін пайдаланып, y= ax ²+n, y=a(x - m) ² +n функцияларының графиктерін сала біледі.
Салынған графиктерді қолданып, функцияның формуласын жаза алады.
Берілген тапсырмаларды жұпта орындауға үйренеді.
Оқушылар өзін және достарын бағалауға дағдыланады.
Есеп шығаруда ережелерді қолдана білу дағдысы қалыптасады.
Математикалық тілде сөйлеу қабілеттерін дамытады.

Ынталандыру сатысы (10 мин)
Оқушылармен амандасу,
сабаққа сәттілік тілеу
Ойсергек арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастырамын.
Мына кестеден берілген функциялардың графигін дұрыс анықтағанда, әр парабола төбесіндегі әріптерден қандай сөз шығады? Ол нені білдіреді?
а) y = - x ²; ә) y = (x+5) ² б) y = -(x - 3) 2 +4;
в) y =(x+4) 2 – 4 г) y = -(x + 2) 2 +3;
д) y = -(x - 6) 2
е) y = x2 +2

Оңтүстік Қазақстан облысы,
Қазығұрт ауданы, Ақбастау ауылы,
«Ақбастау» жалпы орта мектебі математика пәні мұғалімі
Алимбаева Салиха Нұрмаханбетқызы

Толық нұсқасын жүктеу
9 526
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар Алгебра 10 сынып
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар Алгебра 10 сынып
Күнтізбелік тақырыптық жоспар Алгебра 10 сынып
Квадраттық функция және оның графигі тақырыбына жаттығулар орындау
Квадраттық функция және оның графигі тақырыбына жаттығулар орындау
Оқушылардың у=ax2+вx+c функциясының қасиеттерін пайдаланып, графигін тұрғыза білуді, бейімділіктерін қалыптастыру және осы арқылы функция графигінің түрлендірулерін білуді меңгерту.
Квадраттық функция және оның графигі
Квадраттық функция және оның графигі
Квадраттық функцияның y= ax2+n y= a(x - m) 2 дербес түрлерін қайталау және белгілі графиктердің көмегімен квадраттық фунцияның графиктерін салудағы оқушылардың білімдерін бекіту.
Квадрат теңсіздік. Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқылы шешу
Квадрат теңсіздік. Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқылы шешу
Мақсаты: Білімділік: Оқушыларды «квадрат теңсіздік» ұғымымен таныстыру, квадрат теңсіздіктерді квадраттық функцияның графигі арқылы шешуді меңгерту.
Квадрат функция графигін салуға есептер шығару
Квадрат функция графигін салуға есептер шығару
Сабақтың мақсаты: 1. Квадраттық функцияның дербес түрлерін қайталау және белгілі графиктердің көмегімен квадраттық функцияның графиктерін салудағы білімдерін бекіту және өз беттерімен ізденуге, қорытындылай білуге үйрету.
Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқылы есептер шығару
Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқылы есептер шығару
Квадрат теңсіздік ұғымымен таныстыру. Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқылы шешуді үйрету. Сыни тұрғыдан ойлау балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×