Мұхтар Мағауин «Бір атаның балалары»
Ақмола облысы, Бурабай ауданы, Щучинск қаласы,
«Мирас» көпбейінді мектеп - гимназиясы
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Калмаганбетова Гулайым Тастановна
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Әдебиет 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: М. Мағауин «Бір атаның балалары»
Мақсаты: Оқушылар шығарма кейіпкерлерін жан - жақты талдап, олардың ара қатынасын анықтайды
Әдіс – тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, жеке, топтық, жұптық ізденіс жұмыстары, қорытынды жасау, талдау, жинақтау, салыстыру, әңгімелеу, баяндау әдістері.
Қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, СТО, диалог, Оқытуды басқару және көшбасшылық
Оқыту нәтижесі: Кейіпкерлерді тани алады, адами қарым - қатынастарын анықтайды, олар туралы сыни пікір айтады, бірлесе жұмыс атқарып, қорытынды шығарады.
Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, тарих, сурет.
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық тренинг
Топқа бөлу 2 мин
1. Тренинг «Достық тілек»
2. Топқа бөлу: 3 түрлі құс атауына байланысты топқа бөліну
3. Топ басшыларына бағалау қағазын тарату
Үй тапсырмасын сұрау
2. Сәйкестендіру тестерін орындату
І. Қызығушылығын ояту
І. Бейнематериал көрсету
Ал енді бәріміз назарымызды мына бейнематериалға аударайық.
2. Сұрақ қою
1. Осы көрсетілген бейнебаянды ой елегінен өткізіп, бір сәт ойланып көрейікші. Олай болса, әсерлі ойымыз бізді қайда жетелейді?
2. Ендеше, осы бейнебаян мен әңгіменің арасында қандай байланыс бар?
3. Олай болса, бүгін біз сендермен шығарманың тереңіне үңіліп, кейіпкерлерге талдау жасап көреміз
ІІ. Мағынаны тану
3. Кейіпкерлер іс - әрекеттеріне талдау жасату
1 - топ Ахметке талдау жасау
2 - топ Зигфридке талдау жасау
3 - топ Дәуренбекке талдау жасау
Сергіту сәті 5 мин
4. «Әдебиет көшбасшысы» интеллектуалды ойынын ойнату
10 - Ахмет қария қай баланы таңдады?
10 - Нартайды кім алды?
10 - Зигфридтің қасиеттері
20 - «Ал ағайын, тегіс жиналсаң, сөзіме құлақ сал» кімнің сөзі
20 - Балаларды ауылға не үшін әкелді?
20 - Зигфрид қай дыбысты дұрыс айта алмайды?
30 - Сол ауылдан соғысқа қанша азамат аттанды?
30 - Зекен сиырларды егінге түсіріп жібергенде Ахметпен жанжалдасқан кім?
30 - Аудандағы дөкейлердің бірі Ахметтің қай баласымен бірге оқыпты?
«Мирас» көпбейінді мектеп - гимназиясы
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Калмаганбетова Гулайым Тастановна
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Әдебиет 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: М. Мағауин «Бір атаның балалары»
Мақсаты: Оқушылар шығарма кейіпкерлерін жан - жақты талдап, олардың ара қатынасын анықтайды
Әдіс – тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ - жауап, жеке, топтық, жұптық ізденіс жұмыстары, қорытынды жасау, талдау, жинақтау, салыстыру, әңгімелеу, баяндау әдістері.
Қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, СТО, диалог, Оқытуды басқару және көшбасшылық
Оқыту нәтижесі: Кейіпкерлерді тани алады, адами қарым - қатынастарын анықтайды, олар туралы сыни пікір айтады, бірлесе жұмыс атқарып, қорытынды шығарады.
Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, тарих, сурет.
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық тренинг
Топқа бөлу 2 мин
1. Тренинг «Достық тілек»
2. Топқа бөлу: 3 түрлі құс атауына байланысты топқа бөліну
3. Топ басшыларына бағалау қағазын тарату
Үй тапсырмасын сұрау
2. Сәйкестендіру тестерін орындату
І. Қызығушылығын ояту
І. Бейнематериал көрсету
Ал енді бәріміз назарымызды мына бейнематериалға аударайық.
2. Сұрақ қою
1. Осы көрсетілген бейнебаянды ой елегінен өткізіп, бір сәт ойланып көрейікші. Олай болса, әсерлі ойымыз бізді қайда жетелейді?
2. Ендеше, осы бейнебаян мен әңгіменің арасында қандай байланыс бар?
3. Олай болса, бүгін біз сендермен шығарманың тереңіне үңіліп, кейіпкерлерге талдау жасап көреміз
ІІ. Мағынаны тану
3. Кейіпкерлер іс - әрекеттеріне талдау жасату
1 - топ Ахметке талдау жасау
2 - топ Зигфридке талдау жасау
3 - топ Дәуренбекке талдау жасау
Сергіту сәті 5 мин
4. «Әдебиет көшбасшысы» интеллектуалды ойынын ойнату
10 - Ахмет қария қай баланы таңдады?
10 - Нартайды кім алды?
10 - Зигфридтің қасиеттері
20 - «Ал ағайын, тегіс жиналсаң, сөзіме құлақ сал» кімнің сөзі
20 - Балаларды ауылға не үшін әкелді?
20 - Зигфрид қай дыбысты дұрыс айта алмайды?
30 - Сол ауылдан соғысқа қанша азамат аттанды?
30 - Зекен сиырларды егінге түсіріп жібергенде Ахметпен жанжалдасқан кім?
30 - Аудандағы дөкейлердің бірі Ахметтің қай баласымен бірге оқыпты?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Алпамыс батыр жыры
Оқушылардың дағдысының дамуы мен ойлау қызметінің тәсілдерін дамытуды жалғастыру: салыстыру, талдау, жинақтау, шығармашылық ойлауын дамыту.
М Мағауин «Бір атаның балалары» (Повестен үзінді)
Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, ашықтық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу.
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Мұхтар Мағауин «Бір атаның балалары»
Атырау облысы, Атырау қаласы №31 жалпы орта білім беретін орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Губайдуллина Бағдагүл Бақтығалиқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.