Have you got a camera?
Ағылшын тілі 5 - сынып
Сабақ тақырыбы: Have you got a camera?
Сілтеме: Жоспар
Сабақ мақсаты:
Оқушыларға Have you got a camera? тақырыбы туралы ақпарат беру.
Have, has етістіктерінің айырмашылықтарын және, «Сan» модальді етістігін үйрену.
Топта бір - бірінің пікірін тыңдай білуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар have you got a camera? Тақырыбы туралы білетін болады.
Have you got a camera? сұрағымен Yes, I have, No, I haven’t болымды, болымсыз жауаптарды, және жаңа сөздердіСаn модаль етістігінің қолданылуын үйренеді.
Топта ынтымақтастықта жұмыс жасай алатын болады.
Негізгі идеялар: «Have»және «have got «құрылымының айырмашылығы жоқ,»have got» ауыз екі сөйлеу тілінде жиірек қолданылады.
Тапсырмалар:
• Миға шабуыл(сұрақ жауап)
• Топтық жұмыс ( концептуалдық кесте, сызба)
АКТ слайд
• Жұптық жұмыс (кесте толтыру)
• Жеке жұмыс
• (эссе жазу)
• Кері байланыс
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру кезеңі. 3минут
1. Сынып оқушыларымен жағымды ахуал туғызу
2. Сыныпты топқа бөлу
«Камераға түсу» ойыны арқылы бөлінеді (Оқушылар ортаға шығады. Камераға екі адам түседі дегенде екі адамнан бір - бірін ұстап қалады. 3 дегенде 3 адамнан топтасады. 5 дегенде бес адам топтасып екі топқа бөлінеді.)
Қызығушылықты ояту «Миға шабуыл». 10 мин
Доп беру арқылы сұрақтар қойып, үй тапсырмасын бекіту.
1. Артикль дегеніміз не?
2. Сілтеу есімдігін айтып беріңіз?
3Оқу құралдарына жататын сөздерің ағылшын тілінде аудармасын айиып беріңіз?
4. Түстердіңаудармасын ағылшын тілінде аудармасын айтып беріңіз?
5. What colour is your pen?
6. What is this?
7. What colour are your notebooks?
8. Is it pencil?
Ашық сұрақтар
Техникалық заттарға қандай заттарды жатқыза аламыз?
Олар бізге не үшін қажет?
Сізде техникалық заттардың қайсысы сізде бар?
Олай болса бүгінгі өтетін сабағымыз Наve you got a camera?
3. Топтық жұмыс
І топ. Слайдта көрсетілген Have, has, can модальді етістігін постерге түсіріп түсіндіріп беру. Жаңа сөздерді аудару
ІІ топ. Диалогты оқып аудару, жаңа сөздерді аудару
Әр топ өздеріне берілген тақырып бойынша ақылдасып, не түсінгендерін плакатқа түсіру арқылы немесе жазу арқылы түсіндіреді. Әр топтың баяндамашылары постер қорғайды
4. Жұптық жұмыс (Кестемен жұмыс. ) 7 минут Әрбір жұпқа өткен жаңа сөздің суреті беріледі ағылшын тілінде аудармасын жазу.
Жұптарды өзара бағалау « Бағдаршам» арқылы бағаланады
5. Жеке жұмыс « Эссе жазу» 10мин
Сабақты бекіту
Кері байланыс. 5 мин
Толық нұсқасын жүктеу
Сабақ тақырыбы: Have you got a camera?
Сілтеме: Жоспар
Сабақ мақсаты:
Оқушыларға Have you got a camera? тақырыбы туралы ақпарат беру.
Have, has етістіктерінің айырмашылықтарын және, «Сan» модальді етістігін үйрену.
Топта бір - бірінің пікірін тыңдай білуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар have you got a camera? Тақырыбы туралы білетін болады.
Have you got a camera? сұрағымен Yes, I have, No, I haven’t болымды, болымсыз жауаптарды, және жаңа сөздердіСаn модаль етістігінің қолданылуын үйренеді.
Топта ынтымақтастықта жұмыс жасай алатын болады.
Негізгі идеялар: «Have»және «have got «құрылымының айырмашылығы жоқ,»have got» ауыз екі сөйлеу тілінде жиірек қолданылады.
Тапсырмалар:
• Миға шабуыл(сұрақ жауап)
• Топтық жұмыс ( концептуалдық кесте, сызба)
АКТ слайд
• Жұптық жұмыс (кесте толтыру)
• Жеке жұмыс
• (эссе жазу)
• Кері байланыс
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру кезеңі. 3минут
1. Сынып оқушыларымен жағымды ахуал туғызу
2. Сыныпты топқа бөлу
«Камераға түсу» ойыны арқылы бөлінеді (Оқушылар ортаға шығады. Камераға екі адам түседі дегенде екі адамнан бір - бірін ұстап қалады. 3 дегенде 3 адамнан топтасады. 5 дегенде бес адам топтасып екі топқа бөлінеді.)
Қызығушылықты ояту «Миға шабуыл». 10 мин
Доп беру арқылы сұрақтар қойып, үй тапсырмасын бекіту.
1. Артикль дегеніміз не?
2. Сілтеу есімдігін айтып беріңіз?
3Оқу құралдарына жататын сөздерің ағылшын тілінде аудармасын айиып беріңіз?
4. Түстердіңаудармасын ағылшын тілінде аудармасын айтып беріңіз?
5. What colour is your pen?
6. What is this?
7. What colour are your notebooks?
8. Is it pencil?
Ашық сұрақтар
Техникалық заттарға қандай заттарды жатқыза аламыз?
Олар бізге не үшін қажет?
Сізде техникалық заттардың қайсысы сізде бар?
Олай болса бүгінгі өтетін сабағымыз Наve you got a camera?
3. Топтық жұмыс
І топ. Слайдта көрсетілген Have, has, can модальді етістігін постерге түсіріп түсіндіріп беру. Жаңа сөздерді аудару
ІІ топ. Диалогты оқып аудару, жаңа сөздерді аудару
Әр топ өздеріне берілген тақырып бойынша ақылдасып, не түсінгендерін плакатқа түсіру арқылы немесе жазу арқылы түсіндіреді. Әр топтың баяндамашылары постер қорғайды
4. Жұптық жұмыс (Кестемен жұмыс. ) 7 минут Әрбір жұпқа өткен жаңа сөздің суреті беріледі ағылшын тілінде аудармасын жазу.
Жұптарды өзара бағалау « Бағдаршам» арқылы бағаланады
5. Жеке жұмыс « Эссе жазу» 10мин
Сабақты бекіту
Кері байланыс. 5 мин
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Дала өсімдіктері мен жануарлары. Шөл өсімдіктері мен жануарлары
Дала өсімдіктері мен жануарлары. Шөл өсімдіктері мен жануарлары туралы ақпарат беру. Дала және шөл өсімдіктері мен жануарларын ажырата білуге үйрету.
Қорытынды қайталау
Жыл бойғы өтілген тақырыптарды еске түсіріп, қайталайды және топтасып жұмыс істеуге дағдыланады.
Тың игеру
Тың және тыңайған жерлерді игерудің қандай теріс жақтары болғанын ажырата білуге үйрету Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Радиотолқындардың таралуы. Радиолокация
Радиотолқындар арқылы объектіні тауып, оған дейінгі қашықтықты және оның кеңістіктегі орнын, қозғалыс жылдамдығын анықтау радиолокация деп аталады.
Ағылшын тілінен қысқа мерзімді жоспар
Қызылорда қаласы, №39 «Қызылөзек» орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Джаппасбаева Айсұлу
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.