Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Адам әрекетінің қоршаған ортаға әсері

29 мам 2016, Жексенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Астана қаласы, № 8 орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі
Бектұрғанова Бақытгүл Қабделовна

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Дүниетану 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Адам әрекетінің қоршаған ортаға әсері.
Негізгі түйінді идея: Табиғатқа төнген қауіп туралы түсіну.
Оқу мақсаты: Қоршаған ортаны қорғауға және сақтауға талпыну.

Ұйымдастыру
Бүгінгі сабағымызды әр қатарға бірнеше сөздер оқып беруден бастағым келеді. Ал сендер сол сөздерді мұқият тыңдап, бір қорытынды жасаңдар

Олай болса біз де бір әрекет жасап, орнымыздан тұрып, амандасайық.

Психологиялық ахуал
Қайырлы күн, күнім, далам, орманым,
Қайырлы күн, гүлім, құсым, көлдерім.
Қайырлы күн, өсімдіктер, жәндіктер
Қайырлы күн, бар тіршілік иесі!

Бағалау парақшалары
Бағалау парақшалардың үлгілері және критерилер
Үй тапсырмасы (1 - 5 сұрақ)
Ауызша қолпаштау (1 - 3)
Жаңа сабаққа қатысу (1 - 3)
Қосымша тапсырма орындау (1 - 2)
13 - 10 балл – «5»
9 - 7 балл – «4»
6 - 4 балл – «3»

Үй жұмысын тексеру
Жаңа сабақ
Топтық жұмыс
Өзекті сұрақ

Тест
Қалай ойлайсыңдар бүгінгі сабақта қандай тақырыпта жұмыс жасаймыз? Табиғат, Адам, Әрекет.
Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ.
Табиғаттың оны айтуға тілі жоқ Ш. Айтматовтың сөздері
бүгінгі сабағымыздың ұраны болады.
Олай болса топқа бөлініп, мына сұрақты талқылап, жауап береміз. Адамның өз өмірін жақсартуға бағытталған іс - әрекеті әрқашан табиғат үшін пайдалы ма?

Жеке жұмыс
Жұппен жұмыс
Мәтінде неше абзац бар? (7)
6 топқа бөліп беру
Жұпта талқылау

Сұрақтарға жауап беру
1. Ормандардың адам мен жануарлар өмірі үшін қандай маңызы бар?
2. Қазақстанда қандай қорықтар бар? Олардың атқаратын қызметі қандай?
3. Топырақтың құнарлылығын сақтау үшін адамдар қандай шаралар қолданады?
4. Суқоймасы дегеніміз не? Ол жердегі жануарлар мен өсімдіктердің байланысы туралы айт.
5. Суқоймаларындағы өсімдіктер мен жануарларды қалай қорғау керек?
6. Қызыл кітап туралы не білесің? Оған енген өсімдіктер мен жануарлар туралы айт.

Қорытындылау
Кесте толтыру
1. Адамның әрекеті
2. Адамның әрекетінің салдары

Үй жұмысы
Эмблемалар тарату

Бағалау
Критерий бойынша бағалау
Рефлексия
Сабақтың өту деңгейін сатыға түсіру.

Толық нұсқасын жүктеу
5 787
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Табиғат тал бесігің, аялай біл!
Табиғат тал бесігің, аялай біл!
Табиғатты қорғау, сақтау қажеттігі туралы ой, ынта туғызу. Туған жер табиғатына деген сүйіспеншілігін арттыру.
Табиғатты аялайық!
Табиғатты аялайық!
Оқушылардың қоршаған ортаға деген махаббат құндылықтары жайлы түсініктерін кеңейту. Шығармашылық қабілеттерін, жақсылық жасай білу іскерліктерін, ойлау қабілетін дамыту, өз ойын еркін жеткізе білуге дағдыландыру.
Су - тіршілік нәрі
Су - тіршілік нәрі
Балаларға су туралы түсінік беру. Судың қажеттілігін, оның адамның, құстың, жануарлар мен өсімдік тіршілігіндегі маңызы туралы түсіндіру. Суды үнемдеп пайдалануға оның қасиеттерін түсіндіру. Суды ластамауға, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Табиғатты аялай білейік!
Табиғатты аялай білейік!
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, №7 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Шержанова Гүлназ
Табиғатты танып, білейік
Табиғатты танып, білейік
Ақмола облысы, Ерейментау ауданы. бастауыш сынып мұғалімі Динара Қайырбекқызы
Егіншілік пен мал шаруашылығы
Егіншілік пен мал шаруашылығы
Батыс Қазақстан облысы, Шыңғырлау ауданы, А. Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Баймурзилова Айжан Абилгазиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×