Шыңғыс Айтматов. «Найман - Ана» үзіндісі
Сабақтың тақырыбы: Шыңғыс Айтматов. «Найман - Ана» үзіндісі
Қазақ әдебиеті 8 сынып
Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар:
Ш. Айтматовтың кім екенін және шығармаларын атай алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Әңгіме сюжетін талқылау арқылы негізгі мәселе мен түйінді анықтайды.
Кейбір оқушылар:
Тақырыпты игеруін шығармашылықпен біріктіріп, қабылдаған шешімін дәлел арқылы айғақтайды.
Тілдік мақсат
Оқушылар:
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Сарыөзек, наймандар, жуан - жуандар, шапқыншылық, мәңгүрттік, ана, бейіт.
Сыныптағы диалог, жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
1. Көркем шығармада не баяндалады?
2. Найман - Ананың ішкі толғанысы өзін алдады ма?
3. Ана мақсатына неліктен жете алмады?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
1. Шығармадағы мәселенің себептерін дәлелдеу арқылы шешімін табады.
2. Блум таксономиясына негізделген сұрақтарға жауап жазады.
Басталуы 4 мин.
1) Оқушылармен амандасу, түгелдеу, тренинг арқылы 3 топқа бөлу. «Мен аспан әлемінің...» (айы, күні, жұлдызымын).
2) «Ассоциация» әдісі. Топтық жұмыс.
Электронды оқулықтағы Ш. Айтматов туралы ақпаратпен танысу арқылы авторға ассоциация жасайды.
Ортасы
«Джигсо» әдісі. Топтық жұмыс. Шығармадағы оқиғаларды дала тобында топтасып оқу, талқылау. Жанұя тобына қайта оралып, топ мүшелеріне түсіндіру.
«Бағдаршам» арқылы бағалау.
Жұптық жұмыс. «Балық қаңқасы» әдісі. Сызбаны толықтыр.
Аяқталуы
Жеке жұмыс. Блум гүлінің әр күлтесіндегі сұрақтарға жауап жазу керек.
Жеке жұмыс. «Блум гүлі»
Толық нұсқасын жүктеу
Қазақ әдебиеті 8 сынып
Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар:
Ш. Айтматовтың кім екенін және шығармаларын атай алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Әңгіме сюжетін талқылау арқылы негізгі мәселе мен түйінді анықтайды.
Кейбір оқушылар:
Тақырыпты игеруін шығармашылықпен біріктіріп, қабылдаған шешімін дәлел арқылы айғақтайды.
Тілдік мақсат
Оқушылар:
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Сарыөзек, наймандар, жуан - жуандар, шапқыншылық, мәңгүрттік, ана, бейіт.
Сыныптағы диалог, жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
1. Көркем шығармада не баяндалады?
2. Найман - Ананың ішкі толғанысы өзін алдады ма?
3. Ана мақсатына неліктен жете алмады?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
1. Шығармадағы мәселенің себептерін дәлелдеу арқылы шешімін табады.
2. Блум таксономиясына негізделген сұрақтарға жауап жазады.
Басталуы 4 мин.
1) Оқушылармен амандасу, түгелдеу, тренинг арқылы 3 топқа бөлу. «Мен аспан әлемінің...» (айы, күні, жұлдызымын).
2) «Ассоциация» әдісі. Топтық жұмыс.
Электронды оқулықтағы Ш. Айтматов туралы ақпаратпен танысу арқылы авторға ассоциация жасайды.
Ортасы
«Джигсо» әдісі. Топтық жұмыс. Шығармадағы оқиғаларды дала тобында топтасып оқу, талқылау. Жанұя тобына қайта оралып, топ мүшелеріне түсіндіру.
«Бағдаршам» арқылы бағалау.
Жұптық жұмыс. «Балық қаңқасы» әдісі. Сызбаны толықтыр.
Аяқталуы
Жеке жұмыс. Блум гүлінің әр күлтесіндегі сұрақтарға жауап жазу керек.
Жеке жұмыс. «Блум гүлі»
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Қағаздан гүл жасау
Қазақтың көрнекті жазушысы, ұлы ғалым, ағартушы ұстаз Ы. Алтынсариннің өмірі, шығармашылығы туралы тереңірек таныстыру, автордың айтайын деген негізгі идеялық ой - мұратын ашу.
Дулат Бабатайұлы «Еспенбет» дастаны
Шығарманың мазмұнын білу, әдеби - теориялық талдау жасау, батырлар жырымен үндестігін таныту
Өкпе құрылысы мен қызметі
Өкпенің құрылысына, тыныс алу және шығару қозғалыстарына, өкпеде болатын газ алмасу, ұлпа алмасу процесстеріне топтық жұмыс барысында сипаттама беру.
Ж. Аймауытов Қартқожа
Көркем шығарманы талдай білуге төселеді, сын тұрғысынан ойлап, өз пікірін қорғауға дағдыланады. Шығарманың көркемдік ерекшеліктерін сипаттай алады.
Программалау тілдері
Оқушылар программалау тілдерін біледі. Программамен жұмыс жасауды біледі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.