Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ауа туралы. Кенді пайдалы қазбалар

24 тамыз 2016, Сәрсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Жалпы білім беретін Бұлдырты орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі З. М. Мухатова

Тақырыптар:
1. Ауа
2. Кенді пайдалы қазбалар


Қысқа мерзімді жоспары
Дүниетану 3 сынып
Тақырыбы: Ауа
Мақсаты: Ауа туралы білімдерін тереңдете отырып, оның жер үстіндегі қозғалысын біліп, бақылауға үйрету.
Байқампаздық, әуестік дағдыларын дамыту арқылы, білімдерін салыстыру және қорытынды жасауға мүмкіндік беру.
Нәтиже: Оқушылар бұрынғы білімін жаңа біліммен байланыстырып, салыстырып, қорытындылайды. Өз бетімен жұмыстана отырып, ойын еркін жеткізеді. Зертханалық жұмыста байқампаздық пен әуестік орын алдады.
Қолданылатын әдістер: СТО стратегиялары: «Категориялық топтастыру», «Иә - жоқ»;
Деңгейлік тапсырмалар: «Жіңішке, жуан» сұрақтар,
Өзін - өзі бағалау, бір - бірін бағалау; Үш тілділік компонент.
Қажет құрал - жабдықтар: Флипчарт, стикер, суреттер (дауыл, құйын, торнадо),
3 түсті құмыра (жасыл, сары, қызыл), 3 тілде жазылған сөздер тобы (А4)
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ

Мұғалімнің әрекеті
І Кіріспе.
Психологиялық тренинг.
Сабақтың ұраны:
«Мақсатымыз - білім алу,
Міндетіміз - еңбектену!»

Тұсаукесер
Ауа райын бақылау жұмысына жұмылдыру.
Ауа райын бақылап, дәптерге белгілейді, кезекші тақтаға орындайды.

ІІ Негізгі бөлім
«Категориялық топтастыру»стратегиясын қолдану.
1. Флипчартпен жұмыс ұсыну, бұрынғы білімдерін қара түсті маркермен көрсету.
Оқулықпен жұмыс
2. Мәтіннің І бөлігін оқуды тапсыру. Оқушылардың негізгі ойын топтастыруға қосу(қызыл түсті маркермен).
3. №1зертханалық жұмыс жүргізу. Қауіпсіздік ережелері.
№2зертханалық жұмыс жүргізу. Қауіпсіздік ережелері.
4. Мәтіннің ІІ бөлігімен танысуды тапсыру. Оқушы ойларын топтастыруға қосу(қызыл түсті маркермен). Сурет арқылы қосымша мәлімет беру(құйын, торнадо). Олардың салдары.
5. Мәтінмен жұмыс. ІІІ бөлім. Оқушы ойларын топтастыруға қосу(қызыл түсті маркермен)
6. Мәтінмен жұмыс. ІV бөлім. Оқушы ойларын топтастыруға қосу(қызыл түсті маркермен)
Үштілділік компонент
Ауа, воздух, air
Жел, ветер, wind.

«Жуан сұрақ» стратегиясы. Ситуациялық сұрақ:
- Желбағар болмаған жағдайда не арқылы желдің бағытын анықтауға болады?
- Мата қиындысымен,
- Ағаштың тербелуінен;
- Мұржа түтінінен;
- жауыннан, мысалы қар, жаңбыр.
- шөптесін өсімдіктердің қисаюынан, - деген жауаптар алынды.

Сергіту сәті
Мәтін оқылады.
«Күн бұлттанды, жел тұрды.
Жаңбыр жауды. Күшейді. Күн күркіреді. Найзағай ойнады. Жел бәсеңдеді, жаңбыр себелеп жауды... Басылды. Күн ашылды, кемпірқосақ асылды».

Қорытынды
«Иә - жоқ» стратегиясын ұсыну.
Деңгейлік тапсырмалар.

Үйге тапсырма беру
50 бет №3 зертханалық жұмыс. Тапсырманы орындау бағытын түсінуге жағдай жасау.
Бағалау
Өзін - өзі бағалау, бір - бірін бағалау.

Рефлексия
Оқушылар сабақта қалай және қандай деңгейде жұмыстанғанын бағалау тапсырмасы.

Толық нұсқасын жүктеу
Толық нұсқасын жүктеу
3 209
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар
Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар
Табиғатты аялай білуге, ел байлығын үнемдеп пайдалануға тәрбиелеу. Кенге жатпайтын пайдалы қазбалардың түрлерімен таныстыру
Ауа және ауа райы
Ауа және ауа райы
Ауа қасиеттері туралы білімдерін тереңдете отырып, ауаның жер үстіндегі қозғалысы туралы түсініктерін қалыптастыру
Қысқа мерзімді жоспар
Қысқа мерзімді жоспар
Бала Жамбылдың өнер адамы болып қалыптасуындағы өскен ортасының, ұлттық салт - дәстүрдің әсерін түсінуге жағдай туғызу. Ақынның талпынысы мен табандылығынан үлгі алуға үйрету.
Пайдалы қазбалардың түрлері
Пайдалы қазбалардың түрлері
Батыс Қазақстан облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы Құлсары гуманитарлық - техникалық колледжі Бастауыш білім беру бөлімінің ІІІ (11) студенті: Батыр Нұрайым
Пайдалы қазбалардың түрлері
Пайдалы қазбалардың түрлері
Ақтөбе қаласы №34 орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Сарсенгалиева Сауле Садуакасовна
Пайдалы қазбалардың түрлері
Пайдалы қазбалардың түрлері
Ақтөбе қаласы, «Сымбат» жеке мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Кайдакова Жанат Бекболатовна Пәні: Дүниетану Сабақтың тақырыбы: Пайдалы қазбалардың түрлері
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×