Сөйлем
Сабақтың тақырыбы: Әңгіме оқимын. Сөйлем. (Сауат ашу)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 3. 4. 1 Мұғалімнің көмегімен оқыған/ тыңдаған мәтіндеріндегі ақпаратты сурет, сызба белгілер қолданып жеткізу.
1. 3. 11. 1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.
1. 3. 8. 1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
1. 1. 4. 1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.
1. 3. 5. 1 Тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттер, белгілерін қолдана отырып, жай сөйлемдер
/мәтін құрастыру және жазу.
1. 1. 5. 1 Түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдану.
Сабақтың мақсаттары Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба, таныстырылым.
ТІЛДІК МАҚСАТ: Оқушылар дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін талқылайды.
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:
Дыбыс, әріп, сөйлем, пікірлесу, ой бөлісу.
Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл: қазақ тілі.
Талқылау үшін сұрақтар:
• Дыбыс дегеніміз не?
• Әріп дегеніміз не?
• Сөз неден құралады?
• Сөйлем деген не?
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Егер.... Егер сендердің көңіл - күйлерің көтеріңкі болса, аяқтарыңды топырлатыңдар. 2. Егер сендер сауат ашу сабағын жақсы көрсеңдер, қол шапалақтаңдар. 3. Егер сендер сабаққа дайын болсаңдар, қолдарыңды жоғары көтеріңдер.
Топқа бөлу. Суреттер арқылы
Топтың ережесі:
1. Бір - бірін мұқият тыңдау.
2. Біреудің айтқанын қайталамау
3. Тақырыптан ауытқымау.
4. Топта кезектесіп сөйлеу.
5. Сабаққа белсенді қатысу.
Сабақтың ортасы
Мағынаны тану
Миға шабуыл. Суреттің жалғасын тап.(Бауырсақ)
Тыңдалым. (МК; Ө; Т; Қ) Оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау, мәтінді аяқтай алу білігін бағалау.
1 - жаттығу. Оқушылардың бұған дейінгі игерген білімдерін естеріне түсіру мақсатында «Сөйлем» туралы білетіндерін сұрау. Оқулықта берілген мәтінді оқушыларға оқыту және көрсету. Әрі қарай оқулықта берілген сұрақтар бойынша іздену жұмыстарын ұйымдастыру.
Сұрақ - жауап: Ертегі не туралы?
Ертегіні өзің ары қарай жалғастырып көр.
Жазылым. Айтылым. (МК; Ө; Қ) Әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу, сөйлемдегі сөздердің байланысын таба алу білігін бағалау.
2 - жаттығу. Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп жаздыру. Жазуларын қадағалау.
Жаңа ақпарат.
СӨЙЛЕМ АЯҚТАЛҒАН БІР ОЙДЫ БІЛДІРЕДІ. СӨЙЛЕМНІҢ БІРІНШ СӨЗІ БАС ӘРІПТЕН БАСТАЛЫП ЖАЗЫЛАДЫ. СӨЙЛЕМЕН СОҢ НЕ НҮКТЕ. НЕ СҰРАҚ БЕЛГІСІ? НЕ ЛЕП БЕЛГІСІ! ҚОЙЫЛАДЫ.
3 - жаттығу. Көркем жаз. (МК; Ө; Қ) Әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу білігін бағалау.
Қатесіз жазуларын қадағалау.
Тақтамен жұмыс. Бауырсақ сөзін тасымалдау.
ШҚО, Тарбағатай ауданы,
Шолақорда ауылы, Б. Майлин орта мектебі. КММ
Бастауыш мұғалімі: Рысбекова Шынар Маулытханқызы
Толық нұсқасын жүктеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 3. 4. 1 Мұғалімнің көмегімен оқыған/ тыңдаған мәтіндеріндегі ақпаратты сурет, сызба белгілер қолданып жеткізу.
1. 3. 11. 1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.
1. 3. 8. 1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
1. 1. 4. 1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.
1. 3. 5. 1 Тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттер, белгілерін қолдана отырып, жай сөйлемдер
/мәтін құрастыру және жазу.
1. 1. 5. 1 Түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдану.
Сабақтың мақсаттары Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба, таныстырылым.
ТІЛДІК МАҚСАТ: Оқушылар дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін талқылайды.
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:
Дыбыс, әріп, сөйлем, пікірлесу, ой бөлісу.
Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл: қазақ тілі.
Талқылау үшін сұрақтар:
• Дыбыс дегеніміз не?
• Әріп дегеніміз не?
• Сөз неден құралады?
• Сөйлем деген не?
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Егер.... Егер сендердің көңіл - күйлерің көтеріңкі болса, аяқтарыңды топырлатыңдар. 2. Егер сендер сауат ашу сабағын жақсы көрсеңдер, қол шапалақтаңдар. 3. Егер сендер сабаққа дайын болсаңдар, қолдарыңды жоғары көтеріңдер.
Топқа бөлу. Суреттер арқылы
Топтың ережесі:
1. Бір - бірін мұқият тыңдау.
2. Біреудің айтқанын қайталамау
3. Тақырыптан ауытқымау.
4. Топта кезектесіп сөйлеу.
5. Сабаққа белсенді қатысу.
Сабақтың ортасы
Мағынаны тану
Миға шабуыл. Суреттің жалғасын тап.(Бауырсақ)
Тыңдалым. (МК; Ө; Т; Қ) Оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау, мәтінді аяқтай алу білігін бағалау.
1 - жаттығу. Оқушылардың бұған дейінгі игерген білімдерін естеріне түсіру мақсатында «Сөйлем» туралы білетіндерін сұрау. Оқулықта берілген мәтінді оқушыларға оқыту және көрсету. Әрі қарай оқулықта берілген сұрақтар бойынша іздену жұмыстарын ұйымдастыру.
Сұрақ - жауап: Ертегі не туралы?
Ертегіні өзің ары қарай жалғастырып көр.
Жазылым. Айтылым. (МК; Ө; Қ) Әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу, сөйлемдегі сөздердің байланысын таба алу білігін бағалау.
2 - жаттығу. Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп жаздыру. Жазуларын қадағалау.
Жаңа ақпарат.
СӨЙЛЕМ АЯҚТАЛҒАН БІР ОЙДЫ БІЛДІРЕДІ. СӨЙЛЕМНІҢ БІРІНШ СӨЗІ БАС ӘРІПТЕН БАСТАЛЫП ЖАЗЫЛАДЫ. СӨЙЛЕМЕН СОҢ НЕ НҮКТЕ. НЕ СҰРАҚ БЕЛГІСІ? НЕ ЛЕП БЕЛГІСІ! ҚОЙЫЛАДЫ.
3 - жаттығу. Көркем жаз. (МК; Ө; Қ) Әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу білігін бағалау.
Қатесіз жазуларын қадағалау.
Тақтамен жұмыс. Бауырсақ сөзін тасымалдау.
ШҚО, Тарбағатай ауданы,
Шолақорда ауылы, Б. Майлин орта мектебі. КММ
Бастауыш мұғалімі: Рысбекова Шынар Маулытханқызы
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Инклюзивті білім беру. Жеке оқу бағдарламасының мазмұны. 1 сынып. Сауат ашу
1. 1 Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну 1. 2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау Күтілетін нәтижелер: тыңдаған материалының сөйлеу екенін, оның мазмұнын түсіну мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? (не?) туралы айтылғанын анықтау
Әңгіме оқимын. Сөз.
Қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Кел, танысайық! Осы менің туған елім! Сөйлем
Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Сыныптағы танысу. Сөйлем
Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну. Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту.
Табиғатқа саяхат. П дыбысы мен әрпі
Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан, жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.
Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі
мұғалім көмегімен мәтінге суреттер, сызбалар арқылы жоспар құрып, оған ат (тақырып) қою мұғалім көмегімен оқыған/тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.