Әңгіме оқимын. Сөз.
Сабақтың тақырыптары:
Әңгіме оқимын. Сөз.
Денсаулық – зор байлық. Заттың атын білдіретін сөздерге байланысты жаттығулар.
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: Мұғалімнің көмегімен әңгімелеу мәтінін\ ерекшелігіне қарай мәтін жанрын( өлең, әңгіме, ертегі)\ стилін( көркем және бейкөркем) ажырату.
Мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату.
Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Басы
1. Топқа бөлу: Бұршақтар арқылы
2. Ойын!- «Еске түсір!»
Ортасы
3. «Оқып көр!» - Мәтінді түсініп оқу, талдау.
4. Сауатты жаза білейік!- жеке жұмыс.*Көркем жазу. Жатқа жазу.
5. Сергіту сәті - Жаңылтпаш айту.
6. Т. Ж: «Диалог құра білесің бе?»
7. «Ойланып көр!»- ойыны. Мағынасы қарама - қарсы сөздер тауып айту.
8. Дәптермен жұмыс.
9. Не үйрендік?- сұрақ - жауап арқылы.
Мұғалімнің аты-жөні: Медеуова Ұлболсын
Әңгіме оқимын. Сөз. жүктеу
Әңгіме оқимын. Сөз.
Денсаулық – зор байлық. Заттың атын білдіретін сөздерге байланысты жаттығулар.
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: Мұғалімнің көмегімен әңгімелеу мәтінін\ ерекшелігіне қарай мәтін жанрын( өлең, әңгіме, ертегі)\ стилін( көркем және бейкөркем) ажырату.
Мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату.
Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Басы
1. Топқа бөлу: Бұршақтар арқылы
2. Ойын!- «Еске түсір!»
Ортасы
3. «Оқып көр!» - Мәтінді түсініп оқу, талдау.
4. Сауатты жаза білейік!- жеке жұмыс.*Көркем жазу. Жатқа жазу.
5. Сергіту сәті - Жаңылтпаш айту.
6. Т. Ж: «Диалог құра білесің бе?»
7. «Ойланып көр!»- ойыны. Мағынасы қарама - қарсы сөздер тауып айту.
8. Дәптермен жұмыс.
9. Не үйрендік?- сұрақ - жауап арқылы.
Мұғалімнің аты-жөні: Медеуова Ұлболсын
Әңгіме оқимын. Сөз. жүктеу
Жаңалықтар
Инклюзивті білім беру. Жеке оқу бағдарламасының мазмұны. 1 сынып. Сауат ашу
1. 1 Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну 1. 2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау Күтілетін нәтижелер: тыңдаған материалының сөйлеу екенін, оның мазмұнын түсіну мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? (не?) туралы айтылғанын анықтау
Табиғатқа саяхатқа. Жж дыбысы мен әрпі
Заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздерді ажырата алу және орынды қолдана білу
Ұлттық ойындар туралы не білемін? В дыбысы мен әрпі
Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу
Менің отбасым. М дыбысы мен әрпі
жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Саяхатты сипаттау. Ө дыбысы мен әрпі
Мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату. Мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату.
Сөйлем
Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.