Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Мектеп мәдениеті дегеніміз не?

20 қыркүйек 2017, Сәрсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Тақырып: Мектеп мәдениеті дегеніміз не?
Ата - ана
Жалпы мақсаттар: Коучинг қатысушылары:
1) «Мектеп мәдениеті» ұғымының мәнін анықтау және түсіну;
2) Жалпы мақсатқа қол жету үшін серіктестік қарым - қатынасты жүзеге асыру;
3) Коучинг сабағында белсенділік таныту, коучинг мәселесін шешуге қызығушылық білдіру.
4) коучингқа қатысу бойынша кері байланыс орнату керек.
Күтілетін нәтиже:
I Коучинг қатысушылары:
1) «Мектеп мәдениеті» ұғымының мәнін біледі және түсінеді;
2) Алған білімді өз тәжірибесінде қолданады;

II Коучинг қатысушылары диалог құрудың, топты ұйымдастырудың, топтық рефлексия дағдыларын меңгереді.

Түйінді идеялар: Біріншіден, көшбасшылық; мектеп – бұл ұжымдық сана емес, жаңа оқыту жүйесі әр қатысушының талқылау, дәлелдеу, қарсылыққа төтеп бере алу, қорғану дағдыларын қалыптастырады.
Екіншіден, серіктестік; Мәдениеттің өзгеруі қайраттылық пен батылдықты талап етеді; белгісіздік үшін ескі ұстанымнан арылу көзделеді. Әр ата - ананың өз ұстамы болуы қажет.
Мәдениетті өзгерту және оны басқару – маңызды іс.
Мектептерде біз қандай құндылықтар мен сендірулер бар?
Әр мектептің өз мәселесі бар сол себепті мәдениеті де әр түрлі болу керек.
Сабақтың жабдығы: Флипчарттар, стикерлер, маркерлер, А - 4, түрлі - түсті қарындаштар, қайшы, желім.
«Сәлем - сөздің анасы»
Сәлемдесу 2 мин.
Коуч қатысушылармен сәлемдесіп, коучингтің тақырыбы мен мақсатын хабарлайды.

Сергіту сәті (мақсаты: танысу, ынтымақтастық атмосферасын құру) 3 мин.
«Ассоциация әдісі».
1. Оқушылар қораптың ішіндегі айнаға үңіліп өздері туралы айтады.
Коучинг түрі – топтық (Мақсаты: коллоборативті ортаны ұйымдастыру) 5 мин.
Түрлі - түсті стикерлер бойынша топқа бөліну. 4 топ
Мотивация (Мақсаты: сабақтың тақырыбына қызығушылықты арттыру)
МӘДЕНИЕТ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?
Ата - аналар үшін мектепте «мәдениеттің» нені білдіретіні туралы ойлануы маңызды тапсырма болып табылады.
1 - жаттығу. Мәдениет дегеніміз не?
Топтарда талқылауға арналған сұрақ.
«Мәдениет» сөзі туралы өзіңіздің түсінігіңізді үлкен (A3) қағаз бетіне мазмұндық сызба ретінде салыңыз. «Мәдениет» түсінігін қамтуы мүмкін барлық жайттарды қосыңыз.
2. Өз жазғандарымызды қалай жіктеуге болады? Топтар мәдениет ұғымын құрастыруға ұсынылған сөздерді санаттарға бөлуге тырысады (көмек: құндылықтар немесе түсініктер; мінез - құлық нормалары; мәдениет ескерткіштері / мәдени шығармалар – бұлар жай санаттар болып табылады, бірақ егер олар өздерінің санаттарын ұсынатын болса, тіптен жақсы). Топтарда және ортақ сабақтарда талқылаңыз.
3 Басқа топтармен өз нәтижелеріңізді бөлісіңіз.
Мәдениет туралы презентация көрсету
Коуч:
– Ата - аналар, сонымен аталған ұғымды сіздер қалай түсіндіңіз? Біздің тақырыбымызға оның қандай қатысы бар деп ойлайсыздар?

Мектеп мәдениеті дегеніміз не? жүктеу
4 992
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту және сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістерінің байланысын меңгерту, әріптестердің коучинг барысында диалогтік оқытудың модулін терең зерттеп, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Диалогтік оқыту менің тәжірибемнен
Диалогтік оқыту менің тәжірибемнен
Әр мұғалім өз сабағында диалогтік оқытуды пайдалану туралы шешім шығаруды. Мұғалімдер оқыту мен оқуда диалогтың маңыздылығын білу.
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Коучинг сессия қатысушыларына «оқуды бағалау»(суммативті бағалау) және «оқыту үшін бағалау» (формативті бағалау), критериалды бағалау түсініктерін қалыптастыру, формативті бағалаудың оқыту үшін тиімділігін үйрету.
Диалогтік оқыту. Әңгімелесудің түрлері
Диалогтік оқыту. Әңгімелесудің түрлері
Қарағанды облысы, Нұра ауданы, Киевка №2 қазақ орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бейсембекова Анар Сериковна
Инклюзивті оқытуды жүзеге асыру мүмкіндіктері» тақырыбында өткізген коучинг - сессия сабағы
Инклюзивті оқытуды жүзеге асыру мүмкіндіктері» тақырыбында өткізген коучинг - сессия сабағы
Атырау қаласының жалпы білім беретін №6 орта мектептің орыс сыныптарындағы қазақ тілі пәні мұғалімі Темірғалиева Гүлбақыт Жалғасовна
Дарынды және талантты балалардың көшбасшылығын анықтау және бағалау (Коучинг сессия жоспары)
Дарынды және талантты балалардың көшбасшылығын анықтау және бағалау (Коучинг сессия жоспары)
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, №11 жалпы орта мектебінің математика пәні мұғалімі Архабаева Жұпар Көпбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×