Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Фонетикадан өткенді қайталау

06 қараша 2017, Дүйсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Қазақ тілі 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Фонетикадан өткенді қайталау
Мақсаты: Оқушылардың фонетикадан алған білімдерін нығайту, тиянақтау, теориялық білімін практикамен ұштастыру.
Сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру, оқу - білімге деген ынталарын арттыра отырып, сөздік қорын дамыту.
Бірлікке, достыққа, ұжымшылдыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
1. Өткен сабақтан алған білімдерін тиянақтайды, талдайды.
2. Оқушылар математикалық тәсілмен фонетикалық талдау жасай алады.
3. Пікірлерін толық айтады.
Табыс өлшемі: Ұжымдасып еңбек ету қалыптасты.
Оқушылар топтық жұмыста, сабақты меңгеруде, шығармашылық жұмыстарда белсенділік танытты.
Бағалау өлшемдерін анықтай білді.
Негізгі ой/ тәсілдеме: Сабақты меңгеруде барлық оқушылардың белсенділігін арттыру мақсатындағы үлестірме тапсырмалар, орындаған тапсырмаларын талдай білуі, топтық жұмыс арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру.
Оқулық: Қазақ тілі. Авторлары: Г. Қосымова, Ж. Дәулетбекова. Алматы «Атамұра»- 2010ж.

Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі;
Дыбыстар арқылы топқа бөлу;
«Мен қандаймын?» тренингі
Әр оқушы өзі туралы есімінің бірінші әріпіне сәйкес бір жақсы қасиетін айтады.
Әліпбидің алғашқы төрт әріпі арқылы топқа бөлінеді. – А – Ә – Б – В

Үй тапсырмасын қайталау.
«Мен саған, сен маған» әдісі бойынша топтар сағат тілімен бір - біріне сұрақтар қояды.
«Ізден тап» әдісі
І топ: Әр сөз Е, Ж, Қ әріптерінен басталатын үш сөйлем құрау.
ІІ топ: Бірдей әріптен басталатын және аяқталатын сөздер жазу.
ІІІ топ: Құрамында төмендегідей əріптер қатар келген сөздерді
жазу.
а + й + ы = қайық
е + й + і = мейіз
ұ+ й + ы = тұйық
ІV топ: Қатаң дыбыстардан басталатын қазақтың ұлттық киімдерін тауып жазу.

1. «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс.
Мәтінге байланысты тапсырма беріледі.
«Әже»
«Сен оны құрметте»
«Нан – қасиетті тағам»
«Өзі кінәлі»
2. «Талда, жауап бер» әдісі
Тақтада талдау жұмысын жүргізу.
- Мұғалім, әдебиет (фонетикалық),
- Оқушыларымыздың (сөз құрамына),
- Айдар әкесімен бірге есік алдында тұрған. (сөйлем мүшесіне)

«Кім көп есте сақтады?»
Проекторда суреттер 4 секунд көрсетіледі. Оқушылар қаншалықты есте сақтаған суреттердің атауын дәптерге жазады.
Ойланады, қорытады І топ: «Фонетика» сөзіне сөзжұмбақ жасау.
ІІ топ: «Дыбыстар әлеміне хат».
ІІІ топ: «Әліпби» сөзіне ребус құрау.
ІV топ: Метаграмма жазу.

Павлодар қаласы, Қалижан Бекқожин атындағы
№12 жалпы орта білім беру мектебінің
қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Шынаргуль Сагиндыковна Мальшубаева

Фонетикадан өткенді қайталау. жүктеу
1 564
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Сабақтас құрмалас сөйлем тақырыбы бойынша өткенді қайталау
Сабақтас құрмалас сөйлем тақырыбы бойынша өткенді қайталау
Оқушылардың сабақтас құрмалас сөйлемдер бойынша алған білімдерін бекіту. Теориялық білімдерін практикамен ұштастыру;
Сан есімнің емлесі. Сан есімді қайталау
Сан есімнің емлесі. Сан есімді қайталау
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, № 163 орта мектебінің қазақ тілі пәні мұғалімі Ысмайылова Алтынсара
Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар
Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар
Астана қаласы, №53 мектеп - лицейі Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Кусаинова Асемгуль Кенжебековна
Дыбыс үндестігі
Дыбыс үндестігі
Астана қаласы, №53 мектеп - лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Кусаинова Асемгуль Кенжебековна
Сын есімнен өткенді қайталау
Сын есімнен өткенді қайталау
Павлодар қаласы, Қалижан Бекқожин атындағы №12 жалпы орта білім беру мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Шынаргүл Сағындыққызы Мальшубаева
Фонетикадан өткенді қайталау
Фонетикадан өткенді қайталау
Ақтөбе қаласы, №33 қазақ орта жалпы білім беру мектебінің қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі Ксупова Базаркул Жарылкасыновна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×