Фонетикадан өткенді қайталау
Қазақ тілі 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Фонетикадан өткенді қайталау
Мақсаты: Оқушылардың фонетикадан алған білімдерін нығайту, тиянақтау, теориялық білімін практикамен ұштастыру.
Сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру, оқу - білімге деген ынталарын арттыра отырып, сөздік қорын дамыту.
Бірлікке, достыққа, ұжымшылдыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
1. Өткен сабақтан алған білімдерін тиянақтайды, талдайды.
2. Оқушылар математикалық тәсілмен фонетикалық талдау жасай алады.
3. Пікірлерін толық айтады.
Табыс өлшемі: Ұжымдасып еңбек ету қалыптасты.
Оқушылар топтық жұмыста, сабақты меңгеруде, шығармашылық жұмыстарда белсенділік танытты.
Бағалау өлшемдерін анықтай білді.
Негізгі ой/ тәсілдеме: Сабақты меңгеруде барлық оқушылардың белсенділігін арттыру мақсатындағы үлестірме тапсырмалар, орындаған тапсырмаларын талдай білуі, топтық жұмыс арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру.
Оқулық: Қазақ тілі. Авторлары: Г. Қосымова, Ж. Дәулетбекова. Алматы «Атамұра»- 2010ж.
Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі;
Дыбыстар арқылы топқа бөлу;
«Мен қандаймын?» тренингі
Әр оқушы өзі туралы есімінің бірінші әріпіне сәйкес бір жақсы қасиетін айтады.
Әліпбидің алғашқы төрт әріпі арқылы топқа бөлінеді. – А – Ә – Б – В
Үй тапсырмасын қайталау.
«Мен саған, сен маған» әдісі бойынша топтар сағат тілімен бір - біріне сұрақтар қояды.
«Ізден тап» әдісі
І топ: Әр сөз Е, Ж, Қ әріптерінен басталатын үш сөйлем құрау.
ІІ топ: Бірдей әріптен басталатын және аяқталатын сөздер жазу.
ІІІ топ: Құрамында төмендегідей əріптер қатар келген сөздерді
жазу.
а + й + ы = қайық
е + й + і = мейіз
ұ+ й + ы = тұйық
ІV топ: Қатаң дыбыстардан басталатын қазақтың ұлттық киімдерін тауып жазу.
1. «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс.
Мәтінге байланысты тапсырма беріледі.
«Әже»
«Сен оны құрметте»
«Нан – қасиетті тағам»
«Өзі кінәлі»
2. «Талда, жауап бер» әдісі
Тақтада талдау жұмысын жүргізу.
- Мұғалім, әдебиет (фонетикалық),
- Оқушыларымыздың (сөз құрамына),
- Айдар әкесімен бірге есік алдында тұрған. (сөйлем мүшесіне)
«Кім көп есте сақтады?»
Проекторда суреттер 4 секунд көрсетіледі. Оқушылар қаншалықты есте сақтаған суреттердің атауын дәптерге жазады.
Ойланады, қорытады І топ: «Фонетика» сөзіне сөзжұмбақ жасау.
ІІ топ: «Дыбыстар әлеміне хат».
ІІІ топ: «Әліпби» сөзіне ребус құрау.
ІV топ: Метаграмма жазу.
Павлодар қаласы, Қалижан Бекқожин атындағы
№12 жалпы орта білім беру мектебінің
қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Шынаргуль Сагиндыковна Мальшубаева
Фонетикадан өткенді қайталау. жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Фонетикадан өткенді қайталау
Мақсаты: Оқушылардың фонетикадан алған білімдерін нығайту, тиянақтау, теориялық білімін практикамен ұштастыру.
Сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру, оқу - білімге деген ынталарын арттыра отырып, сөздік қорын дамыту.
Бірлікке, достыққа, ұжымшылдыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
1. Өткен сабақтан алған білімдерін тиянақтайды, талдайды.
2. Оқушылар математикалық тәсілмен фонетикалық талдау жасай алады.
3. Пікірлерін толық айтады.
Табыс өлшемі: Ұжымдасып еңбек ету қалыптасты.
Оқушылар топтық жұмыста, сабақты меңгеруде, шығармашылық жұмыстарда белсенділік танытты.
Бағалау өлшемдерін анықтай білді.
Негізгі ой/ тәсілдеме: Сабақты меңгеруде барлық оқушылардың белсенділігін арттыру мақсатындағы үлестірме тапсырмалар, орындаған тапсырмаларын талдай білуі, топтық жұмыс арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру.
Оқулық: Қазақ тілі. Авторлары: Г. Қосымова, Ж. Дәулетбекова. Алматы «Атамұра»- 2010ж.
Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі;
Дыбыстар арқылы топқа бөлу;
«Мен қандаймын?» тренингі
Әр оқушы өзі туралы есімінің бірінші әріпіне сәйкес бір жақсы қасиетін айтады.
Әліпбидің алғашқы төрт әріпі арқылы топқа бөлінеді. – А – Ә – Б – В
Үй тапсырмасын қайталау.
«Мен саған, сен маған» әдісі бойынша топтар сағат тілімен бір - біріне сұрақтар қояды.
«Ізден тап» әдісі
І топ: Әр сөз Е, Ж, Қ әріптерінен басталатын үш сөйлем құрау.
ІІ топ: Бірдей әріптен басталатын және аяқталатын сөздер жазу.
ІІІ топ: Құрамында төмендегідей əріптер қатар келген сөздерді
жазу.
а + й + ы = қайық
е + й + і = мейіз
ұ+ й + ы = тұйық
ІV топ: Қатаң дыбыстардан басталатын қазақтың ұлттық киімдерін тауып жазу.
1. «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс.
Мәтінге байланысты тапсырма беріледі.
«Әже»
«Сен оны құрметте»
«Нан – қасиетті тағам»
«Өзі кінәлі»
2. «Талда, жауап бер» әдісі
Тақтада талдау жұмысын жүргізу.
- Мұғалім, әдебиет (фонетикалық),
- Оқушыларымыздың (сөз құрамына),
- Айдар әкесімен бірге есік алдында тұрған. (сөйлем мүшесіне)
«Кім көп есте сақтады?»
Проекторда суреттер 4 секунд көрсетіледі. Оқушылар қаншалықты есте сақтаған суреттердің атауын дәптерге жазады.
Ойланады, қорытады І топ: «Фонетика» сөзіне сөзжұмбақ жасау.
ІІ топ: «Дыбыстар әлеміне хат».
ІІІ топ: «Әліпби» сөзіне ребус құрау.
ІV топ: Метаграмма жазу.
Павлодар қаласы, Қалижан Бекқожин атындағы
№12 жалпы орта білім беру мектебінің
қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Шынаргуль Сагиндыковна Мальшубаева
Фонетикадан өткенді қайталау. жүктеу
Жаңалықтар
Сабақтас құрмалас сөйлем тақырыбы бойынша өткенді қайталау
Оқушылардың сабақтас құрмалас сөйлемдер бойынша алған білімдерін бекіту. Теориялық білімдерін практикамен ұштастыру;
Сан есімнің емлесі. Сан есімді қайталау
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, № 163 орта мектебінің қазақ тілі пәні мұғалімі Ысмайылова Алтынсара
Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар
Астана қаласы, №53 мектеп - лицейі Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Кусаинова Асемгуль Кенжебековна
Дыбыс үндестігі
Астана қаласы, №53 мектеп - лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Кусаинова Асемгуль Кенжебековна
Сын есімнен өткенді қайталау
Павлодар қаласы, Қалижан Бекқожин атындағы №12 жалпы орта білім беру мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Шынаргүл Сағындыққызы Мальшубаева
Фонетикадан өткенді қайталау
Ақтөбе қаласы, №33 қазақ орта жалпы білім беру мектебінің қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі Ксупова Базаркул Жарылкасыновна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.