Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Фонетикадан өткенді қайталау

08 қараша 2013, Жұма
Сабақтың тақырыбы: Фонетикадан өткенді қайталау
Сабақтың мақсаты: Фонетикадан алған білімдерін жинақтау, бекіту.
Міндеттері:
Білімдік: фонетикадан алған білімдерін тексеру, жинақтау, бекіту.
Дамытушылық: оқушылардың ойлау, сөйлеу, ойын айту қабілеттерін, шығармашылығын дамыту.
Тәрбиелік: бір - бірін сыйлауға, оқуға, білімге құштарлыққа, әдебиетті сүюге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: білімді бекіту сабағы.
Сабақтың әдісі: сын тұрғысынан ойлау технологиясы, ақпараттық оқыту технологиясы.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд, плакат т. б
Пәнаралық байланыс: әдебиет

Сабақтың құрылымы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1. Сәлемдесу
2. Топқа бөлу.
ІІ. Қызығушылықты ояту кезеңі
1. Ой қозғау
Т әрпінен басталатын қандай жақсы көретін сөздеріңіз бар?

«Ақыл қалта»
Тілегім бар бір ғана:
Шығып ал да арманыңның шыңына
Сосын мейлі ұш та самға, сырғана (М. Мақатаев)

ІІІ. Мағынаны тану кезеңі.
1. Ертеде Фонетика патшалығы елінде Фонетика деген патша болыпты. Жан - жақты, үбірлі - шүбірлі, өсіп - өнген патшаның ұрпағы бүгін бізге қонаққа келіпті. Соларды үй - үйге таратып алайық.
Т, Ә, Б, В, Г, Ғ, Д, Е, Ё, Ж, З, И, Й, К, Қ, Л, М, Н, Ң, О, Ө, П, Р, С, А, У, Ұ, Ү, Ф, Х, Һ, Ц, Ч, Ш, Щ, Ъ, Ы, І, Ь, Э, Ю, Я.
І топ. Жуан, жіңішке дауыстылар.
ІІ топ Ашық, қысаң, еріндік, езулік.
ІІІ топ Дауыссыз, катаң.
ІV топ Ұяң, үнді дауыссыздар.

2. “Жуан және жіңішке сұрақтар”
1. Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар қандай?
2. Үндестік заңы деген не?
3. Ілгерінді ықпал деген не?
4. Кейінді ықпал деген не?
5. Тасымалданбайтын сөздер қандай?

1. Әріп деген не?
2. Буын деген не?
3. Неше әріп бар?
4. Қосарлы дыбыстарға не жатады
5. Неше дауысты дыбыс бар?

3. Сатылай кешенді талдау
І топ. “Мұрагер” сөзі
ІІ топ “Талабым” сөзі
ІІІ топ “Таудай ” сөзі
ІV топ “Баламын” сөзі

4. Семантикалық карта
Мысалдар -------- Дұрыс ------ Бұрыс
Ба - қыт - ты
Бал - ал - лық
Сау - ық
Жай - ық
Ар - ман - да
Бас - шы
Тау - дай
Дос - ым
Оқ - у - шы
Се - зім

Мысалдар ------ Ілгерінді ықпал ------ Кейінді ықпал
Мектебім
Көрігі
Жас шағым
Серігі
Құсша
Көп бала
Қонысбай
Ақ лақ

6. Өзіндік жұмыс.
Буынға бөліп жаз
Мен таулықпын
Қыранның балапаны
Маған дағы тауымның таңы атады
Қарапайым қалтқысыз жырларымды
Қажетіне өз халқым жаратады.
(М. Мақатаев)

IV. Ой толғаныс кезеңі
1. Ақынға хат.
2. Менің сабақтан алған әсерім
V. Үйге тапсырма:
1. Фонетика патшалығы. Ертегіні аяқтау.
7 802
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Фонетикадан өткенді қайталау
Фонетикадан өткенді қайталау
Оқушылардың фонетикадан алған білімдерін нығайту, тиянақтау, теориялық білімін практикамен ұштастыру. Сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру, оқу - білімге деген ынталарын арттыра отырып, сөздік қорын дамыту.
Фонетика туралы түсінік. Тіл туралы түсінік
Фонетика туралы түсінік. Тіл туралы түсінік
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Жасқайрат ауылы, Ш. Т. Еркінов атындағы орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Құмарова Құралай Тұрғалиқызы
Сан есімнен өткенді қайталау
Сан есімнен өткенді қайталау
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Жасқайрат ауылы, Ш. Т. Еркінов атындағы орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Құмарова Құралай Тұрғалиқызы
Фонетикадан өткенді қайталау
Фонетикадан өткенді қайталау
Ақтөбе облысы, Алға қаласы, №3 Алға қазақ орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Сисекенова Бибигуль Уразовна
Тіл ұстарту сабағы «Дыбыстар әлемі»
Тіл ұстарту сабағы «Дыбыстар әлемі»
Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы, Жалау Мыңбаев мектеп - гимназиясының қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімі Төлеуова Анар Қаражігітқызы
Сатылай кешенді талдау технологиясының тиімділігі
Сатылай кешенді талдау технологиясының тиімділігі
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы №244 Ы. Жақаев атындағы орта мектеп Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Ерім Гүлнәр Жолдыбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×