Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Алмас қылышты ардагер (Ел аузынан)

30 қараша 2017, Бейсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Әдебиеттік оқу 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Алмас қылышты ардагер (Ел аузынан)
Мақсаты
Күтілетін нәтиже Мақсаты мен міндеттер: мәтіндерді оқу арқылы оқушыны көркем шығарманың мазмұнын түсінуге жетелеу,
1. Білімділік: түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру;
2. Дамытушылық: өлеңді, талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту;
3. Тәрбиелік: ізгілікті - елжанды дара тұлға тәрбиелеу; патриоттыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: жаңа тақырыпты таныстыру сабағы
Көрнекіліктер: мемлекеттік рәміздер суреттері.
Әдіс - тәсілдер: жұптық, талдау, сипаттау

Психологиялық ахуал
Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.

Үй тапсырмасын сұрау
«Халық қорғаны» мәтіннің мазмұнын сұрау, қосымша сұрақтар қою.
Бағалау
«Сұрақ - жауап» әдісі арқылы өткен сабақты бекіту.

Қызығушылықты ояту
Жаңа сабақтың тақырыбын таныстыру, мақсатын хабарлау.
Ата - бабам тарихы - менің тарихым - бөлімін бастаймыз
102 беттегі сурет бойынша жұмыс:
- Суретте кімдер бейнеленген?
- Суреттегі ақ боз атқа мінген батырды кім дер едіңдер?
- Олардың қазақ батырлары екенін неден аңғардыңдар?
- Қазақ батырлары неге атқа қонды?
Оқулық бойынша жұмыс 102 - 107 бет «Халық қорғаны» «Алмас қылышты ардагер»
- үлгі оқу (мұғалімнің оқуы)
- тізбек бойынша оқу
- тұтас оқу
- Сөздік жұмыс: шұбырынды, жасақ, ақылгөй, жарақ, жарым, пырақ.
- мәтінде не туралы айтылған?
- Сөздік жұмыс: мәміле, тоқырау, уәж, ірігенді ширату, буырқану.

Сергіту сәті Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?

№219 Ы. Алтынсарин
Мұғалімі: Кембаева Ләззат Әбдірәсілқызы

Алмас қылышты ардагер (Ел аузынан) жүктеу
2 004
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Абай "Адам болам десеңіз"
Абай "Адам болам десеңіз"
Абайдың шығармашылығымен, өмірбаянымен таныстыру; оқушыны көркем шығарманың мазмұнын түсінуге жетелеу, Түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру;
Ө Тұрманжанов Жаралы торғай
Ө Тұрманжанов Жаралы торғай
Өлеңді мәнерлеп түсініп оқуға машықтандыру. Өлеңдегі өзекті, түйінді ойды ашуға жағдай жасау.
Құстар
Құстар
Құстардың көптүрлілігі туралы түсінік беру, топтарын ажырата білу. Әңгімелеу, сипаттау, талдау, бақылау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту;
Ж. Кәрменов. Әке тәлімі
Ж. Кәрменов. Әке тәлімі
Оқушылардың отбасы туралы түсініктері кеңейеді, өз ойларын жүйелі түрде жеткізуге үйренеді. Білу, түсіну, қолдану, жинақтау.
Мен және табиғат. Ғ дыбысы мен әрпі
Мен және табиғат. Ғ дыбысы мен әрпі
Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз, Былай қанат қағамыз.
Сырбай Мәуленов «Дала жұлдызы»
Сырбай Мәуленов «Дала жұлдызы»
Ыбырай Алтынсариннің шығармашылығымен, өмірбаянымен таныстыру; оқушыны көркем шығарманың мазмұнын түсінуге жетелеу, Тсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×