Сүйектердің құрамы, құрылысы, олардың пішіндері және қызметі
Биология 8 - сынып.
Тірек - қимыл жүйесі. 6 - сағат (2 - сабақ)
Сабақтың тақырыбы: Сүйектердің құрамы, құрылысы, олардың пішіндері және қызметі. Түтікті сүйектердің өсуі. Сүйектің ішкі құрылысы. Сүйектің қызыл және сары кемігі. Сүйектің қызыл кемігінің қан түзілудегі рөлі.
№7 зертханалық жұмыс.
Кальцийсіздірілген және күйдірілген сүйектің қасиеттерін зерттеу.
Сілтеме: Биологиялық энцеклопедиясы. Википедия сайттары. Биология 8сыныпоқулығы Қ. Қайым, Р. Сәтімбеков, Ә. Әметов, Ж. Қожантаев,
Алматы «Атамұра» 2014 ж.«Биология анықтамалығы»№4, 5, 2013ж
Сабақтың мақсаты: Сүйектердің құрамы, құрылысы, олардың пішіндері және қызметі. Түтікті сүйектердің өсуі. Сүйектің ішкі құрылысы. Сүйектің қызыл және сары кемігі. Сүйектің қызыл кемігінің қан түзілудегі маңызды рөлін оқушыларға
негіздеп, түсіндіру.. Олардың маңызы. Сүйектің құрылысын өсу ерекшеліктерін ажырата білу туралы мәлімет беру; Оқушылардың ой - өрісін, ойлау, шығармашылық қабілеттерін дамыту; Оқушыларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу;
Негізгі идеялар: Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау
арқылы теориялық ойлауын, білімін кеңейтуге ықпал жасау. Оқушыладмен бірлесе жұмыс жасауға жағдай жасалады.
Оқушылар сыни тұрғыда ойлауға үйренеді.
Оқушылардың білім сапасының динамикасы артады.
Диалогтық оқыту арқылы сөйлеу дағдылары артады.
Мұғалімдер үшін оқыту нәтижесі: Деңгейлік Бағдарламаның жеті модулін сабақтарда қолдану7
Формативті және суммативті (жиынтық) бағалауды сабақта қолданады.
Теориялық білімдерін практикада қолдана бі
Оқушылардың қабілеттерін ашу үшін оқытудың тиімді әдіс – тәсілдерін сабақта қолданады.
Оқу нәтижесі: Оқушылардың ой - өрісін, ойлау, шығармашылық қабілеттерін дамыту,
адам өміріндегі маңызы туралы толық меңгере алды. Топтық жұмыс арқылы ұжымдық жұмысқа, ұйымшылдыққа, сыни ойлауға үйренді. Өзіндік идеяларын, ойларын ашық айты. АКТ - ны қолдана алады; Деңгейлі тапсырманы орындауда өзара бірлескен әрекет қалыптасады;
Күтілетін
Нәтижесі: Оқытудағы Кембридж тәсілінің теориялық негіздерімен танысады,
Оқытудағы жаңа әдіс - тәсілдерді тиімді пайдалана отырып және сынып тәжірибесінде қолдану арқылы, оқушының тұлғалық бағытын белсенділікке бағыттай алады, өсу динамикасын кез - келген кезеңде анықтай алады, пән бойынша бағалау критерийлерін жасайды, өз идеяларын қорғайды.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдіс - тәсілдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану, қабілетті оқушыларды анықтау
Ресурстар: Оқулық, интерактивті тақта, слайдтар, маркерлер, электронды оқулық.
Ұйымдастыру 1 - мин
Мұғалімнің алғашқы ұйымдастыру сәтіне кетеді.
Мотивация 2 - мин
1. Мұғалім оқушыларды ортаға шеңбер етіп тұрғызып алады. «Мейірім» деп аталатын тапсырма беріледі.
2. Мұғалім оқушыларды топқа бөледі.
Білу:
Өткен материалмен байланыстыр 6 - мин
1. Сүйек, бұлшық ет, сіңірлер, буын туралы рольдік ойын ретінде еске түсіру.
Видеофильм көрсетіледі.
Түсіну.
Ойлан, топтас, жұптас 6 - мин
«Топтық жұмыс»(Топ бойынша тапсырмалар бөлініп беріледі.
ДЖИКСО әдісі арқылы топтарға тапсырма беріледі.
Сергіту сәті 1 - мин
«Қанқа биі билетіледі»
Талдау
Жаңа тақырыпқа байланысты көрсетілім.
13 – мин
Оқушыларға зертханалық жұмыс беріледі. Талдап орындалу керек.
№7зертханалық жұмыс.
Кальцийсіздіріл ген және күйдірілген сүйектің қасиеттерін зерттеу.
Жинақтау. 4 - мин
«Миға шабуыл»
Бірнеше сұрақтар беріледі.
Кері байланыс: 1 - мин
Сіз үшін не жақсы болды?
Білетінім. Үйренгенім. Үйренгім келеді.
Бағалау: 1 - мин
Формативті бағалау. Оқушылардың өзін – өзі бағалау.
Үйге тапсырма беру: 1 - мин
§25. Сүйектердің құрамы, құрылысы, олардың пішіндері және қызметі. Түтікті сүйектердің өсуі. Сүйектің қызыл және сары кемігі.
№5 зертханалық жұмысты аяқтау
Сүйектердің құрамы, құрылысы, олардың пішіндері және қызметі. жүктеу
Тірек - қимыл жүйесі. 6 - сағат (2 - сабақ)
Сабақтың тақырыбы: Сүйектердің құрамы, құрылысы, олардың пішіндері және қызметі. Түтікті сүйектердің өсуі. Сүйектің ішкі құрылысы. Сүйектің қызыл және сары кемігі. Сүйектің қызыл кемігінің қан түзілудегі рөлі.
№7 зертханалық жұмыс.
Кальцийсіздірілген және күйдірілген сүйектің қасиеттерін зерттеу.
Сілтеме: Биологиялық энцеклопедиясы. Википедия сайттары. Биология 8сыныпоқулығы Қ. Қайым, Р. Сәтімбеков, Ә. Әметов, Ж. Қожантаев,
Алматы «Атамұра» 2014 ж.«Биология анықтамалығы»№4, 5, 2013ж
Сабақтың мақсаты: Сүйектердің құрамы, құрылысы, олардың пішіндері және қызметі. Түтікті сүйектердің өсуі. Сүйектің ішкі құрылысы. Сүйектің қызыл және сары кемігі. Сүйектің қызыл кемігінің қан түзілудегі маңызды рөлін оқушыларға
негіздеп, түсіндіру.. Олардың маңызы. Сүйектің құрылысын өсу ерекшеліктерін ажырата білу туралы мәлімет беру; Оқушылардың ой - өрісін, ойлау, шығармашылық қабілеттерін дамыту; Оқушыларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу;
Негізгі идеялар: Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау
арқылы теориялық ойлауын, білімін кеңейтуге ықпал жасау. Оқушыладмен бірлесе жұмыс жасауға жағдай жасалады.
Оқушылар сыни тұрғыда ойлауға үйренеді.
Оқушылардың білім сапасының динамикасы артады.
Диалогтық оқыту арқылы сөйлеу дағдылары артады.
Мұғалімдер үшін оқыту нәтижесі: Деңгейлік Бағдарламаның жеті модулін сабақтарда қолдану7
Формативті және суммативті (жиынтық) бағалауды сабақта қолданады.
Теориялық білімдерін практикада қолдана бі
Оқушылардың қабілеттерін ашу үшін оқытудың тиімді әдіс – тәсілдерін сабақта қолданады.
Оқу нәтижесі: Оқушылардың ой - өрісін, ойлау, шығармашылық қабілеттерін дамыту,
адам өміріндегі маңызы туралы толық меңгере алды. Топтық жұмыс арқылы ұжымдық жұмысқа, ұйымшылдыққа, сыни ойлауға үйренді. Өзіндік идеяларын, ойларын ашық айты. АКТ - ны қолдана алады; Деңгейлі тапсырманы орындауда өзара бірлескен әрекет қалыптасады;
Күтілетін
Нәтижесі: Оқытудағы Кембридж тәсілінің теориялық негіздерімен танысады,
Оқытудағы жаңа әдіс - тәсілдерді тиімді пайдалана отырып және сынып тәжірибесінде қолдану арқылы, оқушының тұлғалық бағытын белсенділікке бағыттай алады, өсу динамикасын кез - келген кезеңде анықтай алады, пән бойынша бағалау критерийлерін жасайды, өз идеяларын қорғайды.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдіс - тәсілдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану, қабілетті оқушыларды анықтау
Ресурстар: Оқулық, интерактивті тақта, слайдтар, маркерлер, электронды оқулық.
Ұйымдастыру 1 - мин
Мұғалімнің алғашқы ұйымдастыру сәтіне кетеді.
Мотивация 2 - мин
1. Мұғалім оқушыларды ортаға шеңбер етіп тұрғызып алады. «Мейірім» деп аталатын тапсырма беріледі.
2. Мұғалім оқушыларды топқа бөледі.
Білу:
Өткен материалмен байланыстыр 6 - мин
1. Сүйек, бұлшық ет, сіңірлер, буын туралы рольдік ойын ретінде еске түсіру.
Видеофильм көрсетіледі.
Түсіну.
Ойлан, топтас, жұптас 6 - мин
«Топтық жұмыс»(Топ бойынша тапсырмалар бөлініп беріледі.
ДЖИКСО әдісі арқылы топтарға тапсырма беріледі.
Сергіту сәті 1 - мин
«Қанқа биі билетіледі»
Талдау
Жаңа тақырыпқа байланысты көрсетілім.
13 – мин
Оқушыларға зертханалық жұмыс беріледі. Талдап орындалу керек.
№7зертханалық жұмыс.
Кальцийсіздіріл ген және күйдірілген сүйектің қасиеттерін зерттеу.
Жинақтау. 4 - мин
«Миға шабуыл»
Бірнеше сұрақтар беріледі.
Кері байланыс: 1 - мин
Сіз үшін не жақсы болды?
Білетінім. Үйренгенім. Үйренгім келеді.
Бағалау: 1 - мин
Формативті бағалау. Оқушылардың өзін – өзі бағалау.
Үйге тапсырма беру: 1 - мин
§25. Сүйектердің құрамы, құрылысы, олардың пішіндері және қызметі. Түтікті сүйектердің өсуі. Сүйектің қызыл және сары кемігі.
№5 зертханалық жұмысты аяқтау
Сүйектердің құрамы, құрылысы, олардың пішіндері және қызметі. жүктеу
Жаңалықтар
Сүйектер, бұлшық ет, сіңірлер – тірек қимыл жүйесінің құрамдас бөліктері.
Тірек қимыл мүшелер жүйесінің құрылысын, қаңқадағы әрбір сүйектің басқа сүйекпен ерекше байланысуын және буындардың құрылысын түсіндіру.
Сүйектердің құрылысы, құрылымы олардың пішіндері, қызметі.
Сүйектердің құрылысын, орналасу реттілігін, олардың пішіндерін, қызметін түсіну. Сүйектің маңызын түсінеді, ажырата алады.
Адамның тірек - қимыл жүйесі
АДАМ Тік жүруге бейімделген. Кеуде қуысы жалпақ. Омыртқа жотасы 4 жерден иілімі бар. Ми сауыты, бас сүйегі дамыған.
Тірек - қимыл жүйесі
Тірек - қимыл жүйесі туралы алған білімдерін дамыту, толықтыру, жинақтау. Өз бетімен, ұжыммен жұмыс жасау біліктерін, есте сақтау қабілеті мен ой - өрісін дамыту
Сүйектің құрылысы, өсуі, химиялық құрамы (зертханалық жұмыс)
Қызылорда қаласы, № 172 орта мектептің биология пәнінің мұғалімі Ташпенова Ұлжан
Сүйектің кұрылысы мен химиялық құрамы
Тақырыбы: Сүйектің кұрылысы мен химиялық құрамы Сабақтың мақсаты: Оқушыларды сүйектің құрылысы мен құрамындағы органикалық және бейорганикалық заттармен, сүйектердің байланыс түрлерімен және буынның атқаратын қызметімеи таныстыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.