М. Төрежанов «Алғыс»
Әдебиеттік оқу 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: М. Төрежанов «Алғыс»
Мақсаты: Мәтінді мәнерлеп сауатты оқи білуге, мағынасын ұғынып, түсіне білуге үйрену.
Күтілетін нәтиже:
A) Мәтін мазмұнын түсінеді, дәрежесі төмен сұрақтарға жауап бере алады.
B) Негізгі ойды табады, идеясын түсінеді.
C) Өз ойларын еркін жеткізе алады, дәрежесі жоғары сұрақтарға жауап бере алады. Өзіндік түйін түйеді өмірде пайдалана алады.
Керекті жабдықтар: Әдебиеттік оқу
Жалпы білім беретін мектептің 3 - сыныбына арналған оқулық/ Б. А. Тұрғынбаева З. Муфтибекова. П. Қ. Жаманқұл – Алматыкітап баспасы 2011 «Әдебиеттік оқу», Әдістемелік нұсқау,
З. Муфтибекова, кері байланыс парақтары.
Маркер, карандаш, флипчарт, фломастер, ноутбук, буфер.
Сабақта қолданылатын модульдер,
әдіс - тәсілдер: АКТ; СТО; Жас ерекшелігіне сай оқ/у. Бағалау.
Топтық жұмыс. Топтастыру. Ребус
Әліпби желісі. Интерфью
Кіріспе
Психологиялық дайындық
Видеоролик
Мультфильм Еңбекқор құмырсқа.
Бұл мультфильмнен не түюге болады.
Оқушыларды топқа бөлу.
Жеміс - жидектер арқылы топтастыру
Үй тапсырмасын тексеру:
Сұрақты ұстап ал?
Өткен соңғы үш тақырып бойынша сұрақтар қойылады.
Оқушылар дайындалып келген сұрақтарға жауап береді.
Басбармақ әдісі арқылы оқушылар бірін бірі бағалайды.
Тұсаукесер
Ребус (алғыс)
Мәдіхат Төрежанов туралы мәлімет
Негізгі бөлім
Алғыс
Мәтінді өз бетімен түсініп оқу, топта талдау.
Әр топтан оқушылар мәтін кейіпкерлерін шығарып рөлдерге бөлініп оқылады.
Сергіту сәті:
«Менің қазіргі бейнем»қазады төбесіне қойып өзін бейнелейді
Топтастыру:
1 топ: Бақша
2 топ: Табиғат
3 топ: Еңбек
Жомарт күз, алтын күз, күрең күз.
Әр топқа бір бір ұғымнан беріледі. Екі минут ішінде әр топ өзінің берілген ұғымына анықтама мен сипаттама береді.
Екі минуттан кейін топтар орындарын ауыстырып, барған тобындағы ұғымға қосымша сипаттама немесе түсініктеме жазады.
Ой - толғаныс:
«Егер еңбегіңе жұрт алғыс айтып, сүйсінер болса, еңбегіңнің бағаланғаны» деген жолдарды қалай түсіндіңдер?
Еңбек етіп, алғыс алған сәттерің болды ма?
Дәптермен жұмыс: Тақырып, Шығарма идеясы түсініктерін жазады.
Формативті бағалау. Екі жұлдыз, бір ұсыныс.
БҚО, Жаңақала ауданы, Жаңақала ауылы.
Жаңақала жалпы орта білім беретін мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Мукашева Айнұр Даниярқызы
М. Төрежанов «Алғыс». жүктеу
Сабақтың тақырыбы: М. Төрежанов «Алғыс»
Мақсаты: Мәтінді мәнерлеп сауатты оқи білуге, мағынасын ұғынып, түсіне білуге үйрену.
Күтілетін нәтиже:
A) Мәтін мазмұнын түсінеді, дәрежесі төмен сұрақтарға жауап бере алады.
B) Негізгі ойды табады, идеясын түсінеді.
C) Өз ойларын еркін жеткізе алады, дәрежесі жоғары сұрақтарға жауап бере алады. Өзіндік түйін түйеді өмірде пайдалана алады.
Керекті жабдықтар: Әдебиеттік оқу
Жалпы білім беретін мектептің 3 - сыныбына арналған оқулық/ Б. А. Тұрғынбаева З. Муфтибекова. П. Қ. Жаманқұл – Алматыкітап баспасы 2011 «Әдебиеттік оқу», Әдістемелік нұсқау,
З. Муфтибекова, кері байланыс парақтары.
Маркер, карандаш, флипчарт, фломастер, ноутбук, буфер.
Сабақта қолданылатын модульдер,
әдіс - тәсілдер: АКТ; СТО; Жас ерекшелігіне сай оқ/у. Бағалау.
Топтық жұмыс. Топтастыру. Ребус
Әліпби желісі. Интерфью
Кіріспе
Психологиялық дайындық
Видеоролик
Мультфильм Еңбекқор құмырсқа.
Бұл мультфильмнен не түюге болады.
Оқушыларды топқа бөлу.
Жеміс - жидектер арқылы топтастыру
Үй тапсырмасын тексеру:
Сұрақты ұстап ал?
Өткен соңғы үш тақырып бойынша сұрақтар қойылады.
Оқушылар дайындалып келген сұрақтарға жауап береді.
Басбармақ әдісі арқылы оқушылар бірін бірі бағалайды.
Тұсаукесер
Ребус (алғыс)
Мәдіхат Төрежанов туралы мәлімет
Негізгі бөлім
Алғыс
Мәтінді өз бетімен түсініп оқу, топта талдау.
Әр топтан оқушылар мәтін кейіпкерлерін шығарып рөлдерге бөлініп оқылады.
Сергіту сәті:
«Менің қазіргі бейнем»қазады төбесіне қойып өзін бейнелейді
Топтастыру:
1 топ: Бақша
2 топ: Табиғат
3 топ: Еңбек
Жомарт күз, алтын күз, күрең күз.
Әр топқа бір бір ұғымнан беріледі. Екі минут ішінде әр топ өзінің берілген ұғымына анықтама мен сипаттама береді.
Екі минуттан кейін топтар орындарын ауыстырып, барған тобындағы ұғымға қосымша сипаттама немесе түсініктеме жазады.
Ой - толғаныс:
«Егер еңбегіңе жұрт алғыс айтып, сүйсінер болса, еңбегіңнің бағаланғаны» деген жолдарды қалай түсіндіңдер?
Еңбек етіп, алғыс алған сәттерің болды ма?
Дәптермен жұмыс: Тақырып, Шығарма идеясы түсініктерін жазады.
Формативті бағалау. Екі жұлдыз, бір ұсыныс.
БҚО, Жаңақала ауданы, Жаңақала ауылы.
Жаңақала жалпы орта білім беретін мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Мукашева Айнұр Даниярқызы
М. Төрежанов «Алғыс». жүктеу
Жаңалықтар
Сауысқанның ұясы
Оқушылар мәтіннің мазмұнымен танысып, негізгі идеясын біле отырып, сын тұрғысынан ойлауға үйренеді
Әңгімедегі халықтар достығы
Әңгімедегі ұлттар арасындағы қарым - қатынасты түсіне білуге, ұлтына, дініне, салтына қарамастан бір - бірінің арасындағы байланысты ұғына білуге үйрету, өз ойын жүйелі жеткізуге, өзінше ой түйіп, ой - қиялына ерік беру, іздендіру, шығармашылық
Құстар
Құстардың көптүрлілігі туралы түсінік беру, топтарын ажырата білу. Әңгімелеу, сипаттау, талдау, бақылау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту;
Қазақтың қадірлі қызы
Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді, қосымша ақпаратты анықтай алады, мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады, мәтін құрылымын сақтайды, құрылымына сәйкес жоспар құрай алады.
Қолғабыс М. Төрежанов
Оқушыларға М. Төрежанов және қазақ халқының салт - дәстүрлері жайлы мағлұмат беру. Шығармашылық қабілеттерін дамыту. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін арттыру. Алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.