Киіз үй
ҰМЖ бөлімі: ІV тарау.
Ерте темір дәуіріндегі Қазақстан
6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Киіз үй
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Оқушылар Елбасымыз Н. Ә. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» мақаласының «Тәрбие және Білім» кіші бағдарламасы аясында өткізілген көшпелілердің баспанасы киіз үй тарихы, отырықшы және көшпелі өмір арасындағы айырмашылық жайында біледі.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Киіз үй, оның бөліктері жайында біледі.
Көптеген оқушылар: Отырықшы және көшпелі өмір арасындағы айырмашылықты біледі.
Кейбір оқушылар: Көшпелілердің баспанасы, Отырықшы және көшпелі өмір арасындағы айырмашылықты жайында зерттеп шығармашылық жұмыспен айналысады.
Тілдік мақсат: Негізгі сөздер мен тіркестер:
Киіз - өте қарапайым әрі тұруға қолайлы баспана.
Тебіндік жайылым - жылқы малының қарды теуіп, оны тебіндеп аршып жеуі айтады.
Төрт түлік мал - жылқы, түйе, қой мен сиыр.
Бағалау критерийлері: Көшпелілердің баспанасы жайында біледі,
Киіз үй, оның бөліктеріне сипаттама бере алады,
Отырықшы және көшпелі өмір арасындағы айырмашылықты біледі.
Құндылықтарды дарыту: «Мәңгілік ел» құндылықтары: Көшпелілердің баспанасы пайда болуы, отырықшы және көшпелі өмір арасындағы айырмашылықты жайында әңгімелеу. Оқушыларды ынтымақтастыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар: География (Картаны пайдаланып көрсетемін. Үстірт пен Маңғыстау, Бетпақдала, Орталық Қазақстандағы ұсақ шоқылар, Алтай мен Алатаудың таулы аудандары егіншіліктен гөрі мал шаруашылығына көбірек қолайлы болды)
АКТ қолдану дағдылары: АКТ пайдаланып қосымша материалдарды сабақта пайдаланамын.
Бастапқы білім: Темір дәуірі, көшпелі мал шаруашылығының пайда болуы жайында біледі.
Сабақтың басы: 7 минут І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылар шапалақ (көңіл күйіміз көтеріңкі болсын десек - 1рет, сабақта жақсы нәтижеге қол жеткіземін десеңдер - 2рет, сабақта ынтымақ пен белсенділік танытамын десек - 3 рет) ұру арқылы бір - біріне жағымды ахуал қалыптастырады.
ІІ. Топқа бөлу. Киіз үй бөліктері: кереге, уық, шаңырақ арқылы бөлемін
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
«Мен не білемін» әдісі.
КЕРЕГЕ тобы - Темір дәуіріне сипаттама береді,
УЫҚ тобы - Көшпелі мал шаруашылығының пайда болуы жайында,
ШАҢЫРАҚ тобы - Тебіндік жайылым
туралы түйінді ойларын айтады.
Үй тапсырмасын бекіту. «Әріптер сөйлейді» әдісі санмен берілген әріптердегі сұрақтарға жауап береді.
Сабақтың ортасы: 8 - 30 минут
Жаңа сабақ: КИІЗ ҮЙ
«Мәтінмен жұмыс» Әр топқа мәтінді бөліп беремін.
1. Көшпелілердің баспанасы
2. Отырықшы және көшпелі өмір арасындағы айырмашылық.
Мәтінді оқып өздерінің түйінді ойларын айтады.
АКТ пайдаланып киіз үй жайында видеоролик көрсетемін.
Тестпен жұмыс
1. Қазақстан аумағын мекендеген тайпалардың темірді ашу және кеңінен пайдалана бастаған кезеңі
а) б. з. б. 4 мыңжылдық ә) б. з. б. 5 - 3 мыңжылдық б) б. з. б. 1мыңжылдықтың соңы в) б. з. б. VІІІ ғасыр
2. Кереге мен шаңырақ ортасын қосатын негізгі бөлік
а) уық ә) кереге б) шаңырақ в) ағаш қаңқасы
3. Көшпелілік мәдениет қай дәуірде қалыптасты
а) неолитте ә) мезолитте б) энеолитте в) ерте темір дәуірінде
Сабақтың соңы: 31 - 40 минут
Бекіту:
«Егер мен......» әдісін
1. Егер мен Астана қаласының бас сәулетшісі болсам...........
2. Егер мен Шаруашылық министрі болсам........
3. Егер мен қолөнерші болсам........
Бағалау. (Ұлттық аспаптар арқылы бағалаймын. )
Үй тапсырма беру.
$26. Киіз үй
Рефлексия: Бүгінгі сабақта не ұтымды болды?
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.
Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
№22 Елшібек батыр атындағы жалпы орта мектебі
Мұғалімнің есімі: Абдуллаев Дулат Байдуллаевич
Киіз үй. жүктеу
Киіз үй. слайдын жүктеу
Ерте темір дәуіріндегі Қазақстан
6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Киіз үй
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Оқушылар Елбасымыз Н. Ә. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» мақаласының «Тәрбие және Білім» кіші бағдарламасы аясында өткізілген көшпелілердің баспанасы киіз үй тарихы, отырықшы және көшпелі өмір арасындағы айырмашылық жайында біледі.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Киіз үй, оның бөліктері жайында біледі.
Көптеген оқушылар: Отырықшы және көшпелі өмір арасындағы айырмашылықты біледі.
Кейбір оқушылар: Көшпелілердің баспанасы, Отырықшы және көшпелі өмір арасындағы айырмашылықты жайында зерттеп шығармашылық жұмыспен айналысады.
Тілдік мақсат: Негізгі сөздер мен тіркестер:
Киіз - өте қарапайым әрі тұруға қолайлы баспана.
Тебіндік жайылым - жылқы малының қарды теуіп, оны тебіндеп аршып жеуі айтады.
Төрт түлік мал - жылқы, түйе, қой мен сиыр.
Бағалау критерийлері: Көшпелілердің баспанасы жайында біледі,
Киіз үй, оның бөліктеріне сипаттама бере алады,
Отырықшы және көшпелі өмір арасындағы айырмашылықты біледі.
Құндылықтарды дарыту: «Мәңгілік ел» құндылықтары: Көшпелілердің баспанасы пайда болуы, отырықшы және көшпелі өмір арасындағы айырмашылықты жайында әңгімелеу. Оқушыларды ынтымақтастыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар: География (Картаны пайдаланып көрсетемін. Үстірт пен Маңғыстау, Бетпақдала, Орталық Қазақстандағы ұсақ шоқылар, Алтай мен Алатаудың таулы аудандары егіншіліктен гөрі мал шаруашылығына көбірек қолайлы болды)
АКТ қолдану дағдылары: АКТ пайдаланып қосымша материалдарды сабақта пайдаланамын.
Бастапқы білім: Темір дәуірі, көшпелі мал шаруашылығының пайда болуы жайында біледі.
Сабақтың басы: 7 минут І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылар шапалақ (көңіл күйіміз көтеріңкі болсын десек - 1рет, сабақта жақсы нәтижеге қол жеткіземін десеңдер - 2рет, сабақта ынтымақ пен белсенділік танытамын десек - 3 рет) ұру арқылы бір - біріне жағымды ахуал қалыптастырады.
ІІ. Топқа бөлу. Киіз үй бөліктері: кереге, уық, шаңырақ арқылы бөлемін
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
«Мен не білемін» әдісі.
КЕРЕГЕ тобы - Темір дәуіріне сипаттама береді,
УЫҚ тобы - Көшпелі мал шаруашылығының пайда болуы жайында,
ШАҢЫРАҚ тобы - Тебіндік жайылым
туралы түйінді ойларын айтады.
Үй тапсырмасын бекіту. «Әріптер сөйлейді» әдісі санмен берілген әріптердегі сұрақтарға жауап береді.
Сабақтың ортасы: 8 - 30 минут
Жаңа сабақ: КИІЗ ҮЙ
«Мәтінмен жұмыс» Әр топқа мәтінді бөліп беремін.
1. Көшпелілердің баспанасы
2. Отырықшы және көшпелі өмір арасындағы айырмашылық.
Мәтінді оқып өздерінің түйінді ойларын айтады.
АКТ пайдаланып киіз үй жайында видеоролик көрсетемін.
Тестпен жұмыс
1. Қазақстан аумағын мекендеген тайпалардың темірді ашу және кеңінен пайдалана бастаған кезеңі
а) б. з. б. 4 мыңжылдық ә) б. з. б. 5 - 3 мыңжылдық б) б. з. б. 1мыңжылдықтың соңы в) б. з. б. VІІІ ғасыр
2. Кереге мен шаңырақ ортасын қосатын негізгі бөлік
а) уық ә) кереге б) шаңырақ в) ағаш қаңқасы
3. Көшпелілік мәдениет қай дәуірде қалыптасты
а) неолитте ә) мезолитте б) энеолитте в) ерте темір дәуірінде
Сабақтың соңы: 31 - 40 минут
Бекіту:
«Егер мен......» әдісін
1. Егер мен Астана қаласының бас сәулетшісі болсам...........
2. Егер мен Шаруашылық министрі болсам........
3. Егер мен қолөнерші болсам........
Бағалау. (Ұлттық аспаптар арқылы бағалаймын. )
Үй тапсырма беру.
$26. Киіз үй
Рефлексия: Бүгінгі сабақта не ұтымды болды?
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.
Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
№22 Елшібек батыр атындағы жалпы орта мектебі
Мұғалімнің есімі: Абдуллаев Дулат Байдуллаевич
Киіз үй. жүктеу
Киіз үй. слайдын жүктеу
Жаңалықтар
Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті
Ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;
Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы
Көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру. Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу.
Көшпелі бақташылық – шаруашылықтың негізгі түрі
Көшпелі бақташылық – шаруашылықтың негізгі түрі Конспект Көшпелілер жазда – жайлауға, күзде – күзеуге, қыста – қыстауға, көктемде – көктеуге көшіп жүрген. Күзеу – қыс жақындағанда қоныстанатын, қыстауға жақын жайылым. Халық жиналысы өткізіліп, ру
Ерте темір дәуіріндегі Қазақстан. Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы
II БӨЛІМ. Ерте темір дәуіріндегі Қазақстан. Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы Конспект Адамдар жылқыны азық және мініс көлігі ретінде пайдаланды. Жылқы суыққа төзімді әрі қыста тебіндеп жайылады, шөпті қар астынан тұяғымен аршып алады. Металл
Сақ тайпалары, Сақтар - ежелгі Қазақстанды мекендеушілер
Сақ тайпалары туралы грек, парсы (иран), қытай деректерiнің мәнін түсінуге үйрету. Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Көшпелі бақташылық - шаруашылықтың негізгі түрі
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Үстірт орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Толегенова Мончак
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.