Кеңістікте бағдарлану және допты бір - біріне беру дағдыларын дамыту
САБАҚ: Кеңістікте бағдарлану және допты бір - біріне беру дағдыларын дамыту
СЫНЫП: 7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары 7. 1. 2. 2. Әр - түрлі физикалық жаттығулар орындау кезінде комбинациялы қозғалыстарды жетілдіру
7. 2. 4. 4. Қызметті оңтайландыру және баламаларды әзірлеу шеңберінде жеке жаттығулар құрылымдық тәсілдері ережелерін көрсету
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар келесіге қабілетті:
• Шағын ойын тапсырмалары бойынша топтарда қауіпсіз жұмыс істеу.
• Негізгі шабуылдау және қорғану стратегияларын және тактикаларын бәсекелестік ойында қолданудың түрлі жолдарын ашу және табу.
• Ойын кезінде қорғаныс және шабуылда шығармашыл болу қажеттілігін түсіну.
Оқушылар көпшілігі келесіге қабілетті:
• Сандық артықшылық тапсырмалары кезінде командада жақсы жұмыс істеу.
• Сәтті ойын үшін түрлі аралық қорғаныс және шабуыл стратегия және тактикаларын байланыстыру.
• Ойындарда орындағанда шығармашыл жүгіру, пас және қозғалстарды дамыту.
• Өзге оқушыларды бақылау және олардың шығармашылықтарын дамыту әдістерін ұсыну.
Кейбір оқушылар келесіге қабілетті:
• Бастамашылық, қиялдылық және шығармашылықты көрсететін озық қорғаныс және шабуыл тактика және стратегияларды дамыту.
• Озық шабуыл және қорғаныс стратегия және тактикаларды талдау және сынау.
Бағалау критерийлері - Оқушы допты еденге соғып кедергілер арасынан бағыт өзгертіп алып жүру техникасын біледі.
- Оқушы әр - түрлі жағдайда әріптесіне допты ирек сызық бойымен беру техникаларын біледі.
- Оқушы топпен алаңда бағдарлап қозғалу барысында белсенділігін көрсете алады.
Тілдік мақсат Ойындарда өзінің және өзгелердің орындауын және түсінігін сынау және жаңа тактика мен стратегияларды жасау
Кілт сөздермен тіркестер:
• шабуылдау элементтері бар ойындар
• жүру, өту, бағыттау, қабылдау, қағып алу
• күрес: оқшаулау, допты қағып әкету
• соққы, пасс, беру
• шабуылдау, қорғау, қарсылас
• ынтымақтастық, бәсекелестік
• тактика, стратегия
• жүгіру, жалтару, бағытты/жылдамдықты өзгерту
• ұпайларды есептеу жүйесі, ережелер, тәуекелдерді басқару
Диалог / жазылымға арналған пайдалы сынып тілі:
Талқылауға арналған сұрақтар:
• Қорғаныс ойыншысын жеңудің қандай тәсілдерін білесіңдер?
• Есепті жүргізу үшін қандай ойын әрекеттерін білесіңдер?
• Неліктен шабуылдау кезінде өз назарыңды бір ойыншыға аударған жақсы?
• Допты қағып алу немесе ұстап қалу үшін сендер қандай тактикаларды қолдандыңдар?
Құндылықтарды дамыту: Оқушыларды жұптық, топтық және командалық жұмыстар арқылы ауызбіршілікке, достық қарым – қатынасқа, бір - біріне құрметпен қарауға баулу
Пәнаралық байланыстар: Физика – бұрыш, траектория, серпілу
Биология – бұлшықеттер жұмысы, тірек қимыл апараты
Алдыңғы білім Оқушылардың алдыңғы сабақтардан және мектептен тыс қызметтен алған командалық ойындар туралы білімдері мен дағдылары бар
Мектеп: № 24 Жалғызқұдық
Мұғалім аты: Зампай Өнербек
Кеңістікте бағдарлану және допты бір - біріне беру дағдыларын дамыту. жүктеу
СЫНЫП: 7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары 7. 1. 2. 2. Әр - түрлі физикалық жаттығулар орындау кезінде комбинациялы қозғалыстарды жетілдіру
7. 2. 4. 4. Қызметті оңтайландыру және баламаларды әзірлеу шеңберінде жеке жаттығулар құрылымдық тәсілдері ережелерін көрсету
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар келесіге қабілетті:
• Шағын ойын тапсырмалары бойынша топтарда қауіпсіз жұмыс істеу.
• Негізгі шабуылдау және қорғану стратегияларын және тактикаларын бәсекелестік ойында қолданудың түрлі жолдарын ашу және табу.
• Ойын кезінде қорғаныс және шабуылда шығармашыл болу қажеттілігін түсіну.
Оқушылар көпшілігі келесіге қабілетті:
• Сандық артықшылық тапсырмалары кезінде командада жақсы жұмыс істеу.
• Сәтті ойын үшін түрлі аралық қорғаныс және шабуыл стратегия және тактикаларын байланыстыру.
• Ойындарда орындағанда шығармашыл жүгіру, пас және қозғалстарды дамыту.
• Өзге оқушыларды бақылау және олардың шығармашылықтарын дамыту әдістерін ұсыну.
Кейбір оқушылар келесіге қабілетті:
• Бастамашылық, қиялдылық және шығармашылықты көрсететін озық қорғаныс және шабуыл тактика және стратегияларды дамыту.
• Озық шабуыл және қорғаныс стратегия және тактикаларды талдау және сынау.
Бағалау критерийлері - Оқушы допты еденге соғып кедергілер арасынан бағыт өзгертіп алып жүру техникасын біледі.
- Оқушы әр - түрлі жағдайда әріптесіне допты ирек сызық бойымен беру техникаларын біледі.
- Оқушы топпен алаңда бағдарлап қозғалу барысында белсенділігін көрсете алады.
Тілдік мақсат Ойындарда өзінің және өзгелердің орындауын және түсінігін сынау және жаңа тактика мен стратегияларды жасау
Кілт сөздермен тіркестер:
• шабуылдау элементтері бар ойындар
• жүру, өту, бағыттау, қабылдау, қағып алу
• күрес: оқшаулау, допты қағып әкету
• соққы, пасс, беру
• шабуылдау, қорғау, қарсылас
• ынтымақтастық, бәсекелестік
• тактика, стратегия
• жүгіру, жалтару, бағытты/жылдамдықты өзгерту
• ұпайларды есептеу жүйесі, ережелер, тәуекелдерді басқару
Диалог / жазылымға арналған пайдалы сынып тілі:
Талқылауға арналған сұрақтар:
• Қорғаныс ойыншысын жеңудің қандай тәсілдерін білесіңдер?
• Есепті жүргізу үшін қандай ойын әрекеттерін білесіңдер?
• Неліктен шабуылдау кезінде өз назарыңды бір ойыншыға аударған жақсы?
• Допты қағып алу немесе ұстап қалу үшін сендер қандай тактикаларды қолдандыңдар?
Құндылықтарды дамыту: Оқушыларды жұптық, топтық және командалық жұмыстар арқылы ауызбіршілікке, достық қарым – қатынасқа, бір - біріне құрметпен қарауға баулу
Пәнаралық байланыстар: Физика – бұрыш, траектория, серпілу
Биология – бұлшықеттер жұмысы, тірек қимыл апараты
Алдыңғы білім Оқушылардың алдыңғы сабақтардан және мектептен тыс қызметтен алған командалық ойындар туралы білімдері мен дағдылары бар
Мектеп: № 24 Жалғызқұдық
Мұғалім аты: Зампай Өнербек
Кеңістікте бағдарлану және допты бір - біріне беру дағдыларын дамыту. жүктеу
Қысқа мерзімді жоспар кеңістікте бағдарлану допты бір біріне беру дағдыларын дамыту жаңартылған бағдарлама бойынша құрылған жоспар
Жаңалықтар
Қазақтың ұлттық ойындары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме) 8. 3. 4. 4 – денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп - қатерді төмендету, сондай - ақ техникалық қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне
Қозғалмалы ойындардың қимыл дағдылар спектрі
Оқу мақсаты: 2. 2. 8. 1 Әр түрлі дене жаттығуларын орындау кезіндегі рөлдерді көрсету және атау Сабақ мақсаты: Сабақ кезінде қауіпсідік ережесін сақтайды. Допты жоғарыдан, төменен қабылдау техникасы біледі және орындай алады.
Әртүрлі снарядтарды нысанаға қашықтыққа лақтыру техникасы
Оқу мақсаты: 5. 1. 1. 1 аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл - қозғалыс дағдыларын білу және түсіну Сабақ мақсаты: Түрлі снарядтарда жаттығулар
Шағын допты алысқа лақтыру
Оқу мақсаты: Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру Сабақ мақсаты: Жаттығуларды орындау барысында қауіпсіздік техникаларын сақтайды. Қысқа қашықтыққа жүгірудің әдіс тәсілдерін меңгере алады.
Көбейту
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 2. 1. 2. 1. Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысын табу, бөлуді нысандарды мазмұнына қарай жəне тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну.
Баскетбол доп беру әдістері
БҚО, Жәнібек ауданы, Ақоба ауылы, ЖББ Х. Халиуллин атындағы орта мектебінің дене шынықтыру пәнінің мұғаліміҚалмияров Жансерік Қайратұлы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.