Қазақтың ұлттық ойындары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп | |||||
Күні: | Мұғалімнің аты - жөні: | |||||
Сынып: | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |||||
Сабақ тақырыбы | Қазақтың ұлттық ойындары | |||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) | 8. 3. 4. 4 – денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп - қатерді төмендету, сондай - ақ техникалық қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білуі Ұлттық ойынды насихаттау | |||||
Сабақ мақсаттары | 1. Асық ойынының элементтерін дамыту 2. Ойында көшбасшылық дағдыларды қалыптастыру | |||||
Бағалау критерийлері | Асық ойнауға дағдыланып, командалық жұмысты орындайды | |||||
Тілдік мақсаттар | Мыналарды қамтиды:
| |||||
Құндылықтарды дарыту | Адалдық, серіктестік, денсаулық, құрмет, жауапкершілік және үздіксіз жаттығу | |||||
Пәнаралық байланыстар | математика | |||||
АКТ қолдану дағдылары | Өз бетінше асықты соғу әдіс – тәсілдерін, орындау техникаларын ғаламтор арқылы бейнематериалды іздеп көре алады | |||||
Бастапқы білім | Оқушыларда алдыңғы сыныптарда денешынықтыру сабақтарынан, сондай - ақ сабақтан тыс қызметтен алынған бірқатар әлеуметтік дағдылар және командада жұмыс істеу дағдылары бар | |||||
Сабақ барысы | ||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет | Ресурстар | ||||
Сабақтың басы 2 мин. 8 мин. | Сабақ басында - оқушылардың зейінін шоғырландыру - оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау Доппен және допсыз қыздырыну жаттығулары | |||||
Сабақтың ортасы 25 мин. | №1 тапсырма Асықты шашу, соғу, ханталапай кезінде асықты тез әрі шапшаң жинап алу әдісі. Бірінші топ оқушылары көрсеткеннен кейін, екінші топ оқушылары ескертулер жасап, асық ойнаудың әдіс – тәсілдерін жүргізудің проблемалық сәттерін шешу жолдарын ұсынады. Содан кейін оқушылар ролдермен ауысады. Дискриптор Оқушы:
№2 тапсырма Асықты соғу техникалары Бір орыннан соғу, бір қырынан соғу, екі қадам жасап асықты соғу Дискриптор Оқушы:
| |||||
Сабақтың соңы 5 мин. | Рефлексия - нені білдім? Нені үйрендім? - нені толық түсінбедім? - нені сәтті үйрендім? - немен жұмысты жалғастыру қажет? Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады | |||||
Саралау -- оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? - оқушының жеке мүмкіндіктерін анықтау | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? - өзін - өзі бағалау - бір - бірін бағалау - мұғалімнің бақылауымен | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс - әрекет түрлері | ||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақытты кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы солжақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Жаңалықтар
Қауіпсіздік ережесі Төменгі сөре және сөрелік екпін.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме) 8.3.4.4 Денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету, сондай-ақ техника қауіпсізді бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу
Футбол сабағы. Футбол ойынының ережесі туралы қысқаша мәлімет
Оқу мақсаты: Футбол ойынының ережесі мен таныстыру Сабақ мақсаты: Футбол ойынының ережесі орындағанда техника қауіпсіздігін сақтайды.
Әдеби шығарманың жанрын анықтау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3. 2. 4. 1. Өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерешеліктерін анықтау Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар Өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіме - нің
Ханталапай
Асық ойыны қазақ халқының дәстүрлі ұлттық ойыны. Ұсақ малдың (қой, ешкі) асықты жілігінен алынған жұмыр сүйек. Иіргенде түскен алпына қарай асық - алшы, тәйке, бүк, шік деп, ал атуға арналған арнайы қорғасын құйылып жасалғаны - сақа аталады.
Найман, керейіт пен жалайырлардың ортағасырлық саяси тарихтағы рөлі қандай?
X – XIII ғғ мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.
Кеңістікте бағдарлану және допты бір - біріне беру дағдыларын дамыту
Шағын ойын тапсырмалары бойынша топтарда қауіпсіз жұмыс істеу. Негізгі шабуылдау және қорғану стратегияларын және тактикаларын бәсекелестік ойында қолданудың түрлі жолдарын ашу және табу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.