Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


У дыбысының дауысты және дауыссыз болып айтылуы

09 қаңтар 2020, Бейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 - бөлім Өзім туралы
Қазақ тілі пәні
Мектеп: "Жангелдин орта мектебі"КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Естайлакова. Л. А
Қатысқандар:
Қатыспағандар саны: 
Күні: 
Сынып: 2 
Сабақ тақырыбыӨзіме киім үлгісін таңдаймын
У дыбысының дауысты және дауыссыз болып айтылуы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу)2. 1. 6. 1 интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым - ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? т. б.) назарын аударту
4. 1 Сөздердің орфографиялық, орфоэпиялық нормаларын сақтау. «у», «и, й» әріптерінің емлесін сақтап жазу
Сабақ мақсаттарыҚимыл, ым ишара арқылы жауап бере алады; Сұрақты түсініп жауап бере алады; Сұраққа жауап беріп, өз ұсынысын айта алады.
Жетістік критерийлері Сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады.
Тақырып бойынша ұсыныс айта алады. 
Сөздік қорыңғайлы, қолайлы, жарасады, жақсы сезіну, мата
Құндылықтарды дарытуЖауапкершілік, еңбек және шығармашылық. 
Пәнаралық байланыстарӨзін - өзі тану пәнімен байланыс 
Алдыңғы меңгерілген білім Киім түрлері туралы білді, өзіне ұнайтын киім түрлері туралы айта алды. 
Сабақ барысы 
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс - әрекет
Ресурстар
Сабақ басы
2 минут
Ортадағы шеңберге жиналу.
Күндей жылы бол!
Алмадай тәтті бол!
Доптай көңілді бол!
Айнадай жарық бол!
  
 Слайд
Сабақтың ортасы
5 мин
10 мин
5 минут
10 минут
6 минут
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
- Балалар, бүгінгі сабақта біз У дыбысымен танысамыз. Сұрақтар қойып, жауап беруге үйренеміз.
Топтық жұмыс. Бірнеше жазылған сөздердің ішінен у дыбысы жазылған сөздерді оқиды.
1. У дыбысы бар сөздерді оқу
2. Қай сөздер у дыбысы дауысты, дауыссыз екендігін анықтау.
Тауық, ту, оқу, жайлау, санау, тану, дауыс
Мұғалімнің сөзі: Ережені түсіндіру. У – дауысты;
У – дауыссыз.
Ереже: Дауыстыдан соң келсе дауыссыз, дауыссыздан соң келсе дауысты.
Сөздік диктант: сусын, сәукеле, қуыршақ, сурет, оқулық, тау.
Тапсырма: у дауысты дыбыс бір сызықпен, дауыссыз дыбысты екі сызықпен сызу.
Бағалау: сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады;
(Ө; Т; Қ) Тірек сөздермен жұмыс.
1. Оқушылардың алдына бірнеше сөз тіркестері беріледі.
2. Сөз тіркестерін суреттегі киімдермен байланыстырады, оларды сипаттайды
Спорттық киім –
Суда жүзуге арналған киім –
Мерекелік кешке арналған киім –
Арнайы киім –
Жеңіл киім -
Оқулықпен жұмыс. 18 - бет. 1 - жаттығу. Жеке жұмыс. Дайын шаблон арқылы ойларын жеткізу.
«Мен саған........ ұсынамын, себебі........................»
Тапсырма: Суреттегі балаларға киім түрін таңдауға көмектесу.
Жұптық жұмыс. Суретпен жұмыс.
Тапсырма: Берілген киімдерді сипаттау.
Тірек сөздер: ыңғайлы, қолайлы, жарасады, жақсы сезіну, матасы....
Кестемен жұмыс. Жеке орындайды. 
Киімді қалай таңдау керек?Қандай киім түрлерін білесің?
Саған қандай киім ұнайды? 

Айтылым. Топтық жұмыс.
Шеңбердегі әңгіме. Оқушының тілін, шығармашылығын дамытады.
Мақсаты: жүйелі әңгіме құру
1. Мұғалім бір әңгіменің басы мен аяғын айтады.
2. Әр оқушы бір сөйлеммен жалғастырады.
Әңгіменің басы: Бір күні анаммен киім дүкеніне келдім.
Әңгіменің аяғы: анама рахмет айттым.
Үйге тапсырма: 10 - бет, 1 - жаттығу, жазбаша. Жұмыс дәптері.
У дыбысы
Слайдпен жұмыс
Дәптермен жұмыс
Үлестірмелі материал
Оқулық пен жұмыс дәптерлері, үлестірмелі қағаздар
Үлестірмелі материал (суреттер)
Үлестірмелі материал (кесте )
Жұмыс дәптері.
Сабақтың соңы
2 мин
(МК)
+ Мен................ үйрендім.
- Маған.............. қиын. 

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


 
Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар үшін тапсырманы күрделендіру:
Қабілеті жоғары оқушылар сұрақтарды өз бетінше құрастыра алады.

Сергіту сәттерінде, белсенді жұмыс түрлерін өткізуде қауіпсіздік техникасын сақтау
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? 
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. 

Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсарту үшін қандай өзгеріс енгізуге болады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?








794
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Жаңалықтар
Жемістер
Жемістер
Жемістердің дәмін, түсін ажырата алады, қандай екенін айта алады. Жемістердің атауын үш тілде біледі және жаза алады.
Кейіпкерлердің киімін, әшекей бұйымдарын суреттеймін
Кейіпкерлердің киімін, әшекей бұйымдарын суреттеймін
Кейіпкерлердің киімін, әшекей бұйымдарын суреттеймін
Қазақтың қадірлі қызы
Қазақтың қадірлі қызы
Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді, қосымша ақпаратты анықтай алады, мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады, мәтін құрылымын сақтайды, құрылымына сәйкес жоспар құрай алады.
Л дыбысы мен әріпі. Асханада
Л дыбысы мен әріпі. Асханада
Сөйлеу барысында дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасындағы кідірісті және вербалды емес қарым - қатынас құралдарын (ым - ишара, қимыл) қолдану
Дауыссыз л, р, ң дыбыстары
Дауыссыз л, р, ң дыбыстары
Дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін қолдана біледі Дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін қолдана біледі, сөздердің жазылуын есте сақтай алады
Дауысты және дауыссыз дыбыстар
Дауысты және дауыссыз дыбыстар
Петропавл қаласы, «№ 42 орта мектеп» КММ. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Аманжолова Т. Т.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.