Оқу үдерісінде нәтижеге бағытталған SMART мақсат қоя білу
Коучинг сабақтың қысқа мерзімді жоспары
Тақырыбы: Оқу үдерісінде нәтижеге бағытталған SMART мақсат қоя білу
Жалпы мақсат: Мұғалімдердің сабақ мақсатын қоя білуі, мазмұнын белгілеу, күтілетін нәтижені болжамдау; сабақ мақсаты мен болжамдалған нәтижені байланыстыру; мұғалімдердің оқушыларды сабақта өз мақсаттарын қоюға бағыт - бағдар беру.
Күтілетін нәтиже: Мұғалімдер сабақтың мақсатын нақты, өлшенген, қолжетімді етіп қоюды үйренеді, дұрыс қойылған мақсат арқылы оқушылардың білімді сапалы игеруіне жағдай жасаға болатынын ұғынады.
Әдіс - тәсілдер: Түрткі сауалдар, миға шабуыл, ой тұжырымдау, сыни тұрғыдан ойлану.
Негізгі идея: «Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға – мұғалім» (Strong, Ward & Grant, 2011). (МАН 8 - бет, ІІ деңгей)
Кіріспе 3 мин
Топ ережесін бекіту
Сәлемдесу. «Сәлем – сөздің атасы».
Шаттық шеңбері. Қатысушылар шеңберде кезектесіп бір басқалар білетін, бір ешкім білмейтін жағдайларын айтады.
Топта жұмысты бастамас бұрын қатысушылардан топ ережесін айтуды сұраймын.
Білу 7 мин Миға шабуыл. Бейнефильм көрсету: “Как добиться своей цели ”
Бүгінгі сабағымызды бастамас бұрын мына бейнефильмге назар аударыңыздар.
Сонымен бейнефильмді көре отырып қандай тұжырым жасадыңыздар, ойымызды ортаға салайық:
Түрткі сауал:
1. Бейнефильмнен не түсіндіңіздер?
2. Сабақтың тақырыбы не туралы болмақ деп ойлайсыздар?
Түсіну 15 мин
Тапсырма. Постер қорғау. Арман мен мақсаттың қандай айырмашылығы бар?
Формативті бағалау. Қатысушыларға теориялық материал таратамын. Олар өз бетінше оқып, топта талқылап, ортақ пікір айтады.
Арман өздігінен орындалмайды, сол арманды орындайтын, іске асыратын - өзіміз.
Мақсат пен арманның негізгі айырмашылығы: арманның іске асатын күні белгіленбеген, ал мақсат дегеніміз — нақты күні белгіленген соңғы нәтиже.
Specifik - арнайы, нақты;
Measurable - өлшеуге болатын, шектеулі талап етушілік;
Attainable - қолжетімділік;
Realistic - шындыққа сай, қысқа да нұсқа берілуі;
Timed - белгілі бір уақыт арлығымен шектелген деген ұғымдарды білдіреді.
М. Мәметова атындағы орта мектеп
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Қалиева Назипа Қанибайқызы
Оқу үдерісінде нәтижеге бағытталған SMART мақсат қоя білу. жүктеу
Тақырыбы: Оқу үдерісінде нәтижеге бағытталған SMART мақсат қоя білу
Жалпы мақсат: Мұғалімдердің сабақ мақсатын қоя білуі, мазмұнын белгілеу, күтілетін нәтижені болжамдау; сабақ мақсаты мен болжамдалған нәтижені байланыстыру; мұғалімдердің оқушыларды сабақта өз мақсаттарын қоюға бағыт - бағдар беру.
Күтілетін нәтиже: Мұғалімдер сабақтың мақсатын нақты, өлшенген, қолжетімді етіп қоюды үйренеді, дұрыс қойылған мақсат арқылы оқушылардың білімді сапалы игеруіне жағдай жасаға болатынын ұғынады.
Әдіс - тәсілдер: Түрткі сауалдар, миға шабуыл, ой тұжырымдау, сыни тұрғыдан ойлану.
Негізгі идея: «Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға – мұғалім» (Strong, Ward & Grant, 2011). (МАН 8 - бет, ІІ деңгей)
Кіріспе 3 мин
Топ ережесін бекіту
Сәлемдесу. «Сәлем – сөздің атасы».
Шаттық шеңбері. Қатысушылар шеңберде кезектесіп бір басқалар білетін, бір ешкім білмейтін жағдайларын айтады.
Топта жұмысты бастамас бұрын қатысушылардан топ ережесін айтуды сұраймын.
Білу 7 мин Миға шабуыл. Бейнефильм көрсету: “Как добиться своей цели ”
Бүгінгі сабағымызды бастамас бұрын мына бейнефильмге назар аударыңыздар.
Сонымен бейнефильмді көре отырып қандай тұжырым жасадыңыздар, ойымызды ортаға салайық:
Түрткі сауал:
1. Бейнефильмнен не түсіндіңіздер?
2. Сабақтың тақырыбы не туралы болмақ деп ойлайсыздар?
Түсіну 15 мин
Тапсырма. Постер қорғау. Арман мен мақсаттың қандай айырмашылығы бар?
Формативті бағалау. Қатысушыларға теориялық материал таратамын. Олар өз бетінше оқып, топта талқылап, ортақ пікір айтады.
Арман өздігінен орындалмайды, сол арманды орындайтын, іске асыратын - өзіміз.
Мақсат пен арманның негізгі айырмашылығы: арманның іске асатын күні белгіленбеген, ал мақсат дегеніміз — нақты күні белгіленген соңғы нәтиже.
Specifik - арнайы, нақты;
Measurable - өлшеуге болатын, шектеулі талап етушілік;
Attainable - қолжетімділік;
Realistic - шындыққа сай, қысқа да нұсқа берілуі;
Timed - белгілі бір уақыт арлығымен шектелген деген ұғымдарды білдіреді.
М. Мәметова атындағы орта мектеп
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Қалиева Назипа Қанибайқызы
Оқу үдерісінде нәтижеге бағытталған SMART мақсат қоя білу. жүктеу
Коучинг сабақ коучинг сабақтың қысқа мерзімді жоспары оқу үдерісінде нәтижеге бағытталған SMART мақсат қоя білу
Жаңалықтар
Оқыту мен оқуда жаңа әдіс – тәсілдерді қолдану – заман талабы тақырыбындағы аудандық семинар
Мұғалімдер оқу үдерісінде оқушылардың танымдық көзқарасын қалыптастыруда сын тұрғысынан ойлауды дамытудың негізгі әдістерін анықтайды.
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту және сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістерінің байланысын меңгерту, әріптестердің коучинг барысында диалогтік оқытудың модулін терең зерттеп, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға - мұғалім
Атырау қаласы, № 4 облыстық мектеп - интернатының биология пәні мұғалімі Бактыгереева Элеонора Исламқызы
Құзыреттіліктерді қалыптастыру - жеке тұлғаны дамытудың басты кепілі
Шығыс Қазақстан облысы, Көкпекті ауданы, «Абай атындағы орта мектебі» КММ бастаушы ауылы Байкубинова Роза Картаевна
ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының екінші деңгей бағдарламасы бойынша тест сұрақтары жауабымен
Оңтүстік Қазақстан облысы, Арыс ауданы, М.Шаханов атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі: Полатова Айнұр Мүслімбекқызы
Ағылшын тілі сабағында диалогтік оқытудың тиімділігі
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, Қараой мектеп - бала бақшасының ағылшын тілі пәні мұғалімі Мырзагалиева Сандигул Сандигалиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.