Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Кембридж тәсілі
Менің сүйікті тағамым
Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктерді жүйелі меңгерту негізінде оқушыларды тілдесім әрекетіне жетелеу....
Сөздің дәлдігі – ойдың айқындылығы
Сөз қолданыстағы дәлдік туралы ұғымдарын қалыптастыру арқылы сөйлей білудің шеберлік екендігін ұғындыру. Шешен сөйлеудің мәнерін игеруге ынталандыру. Ой белсенділігін дамыту, шығармашылық ізденіске бағыттау, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, ой бөлісе...
Ми. Мидың сұр және ақ заттары. Мидың бөлімдері, олардың құрылысы мен қызметі
Организмдердің күрделі шартсыз рефлекстік әрекетін реттеуші ми бөлімдері ми діңімен мишықтың қызметі туралы түсінік беру. Мидың негізгі бөлімдерінің құрылысы мен қызметі туралы білім беру....
Ыбырай Алтынсарин «Атымтай жомарт» әңгімесі
Алтынсарин өмірі мен шығармашылығы туралы тынысады. Әңгімелерін түсініп ақын мазмұнын меңгеру. Тақырыбы мен идеясын аштыру, екі әңгімегеде арнау түйінді ойды анықтату шығармашылығын мазмұны арқылы адами ізгі қасиеттерге тәрбиелеу....
Ахмет Байтұрсынұлы «Аққу, Шортан һәм Шаян» (Крыловтан)
Мысал жанрымен таныстыра отырып, мысалды басқа шығарма түрлерінен ажырата білу, мысалдың негізгі идеясын анықтай білу. Мысал жанрымен танысады, мысалдың ерекшелігін біледі, негізгі ойды анықтай алады, өз пікірімен бөліседі....
Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару
Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару. Мәтінді есептерді талдау, белгісізді х әрпімен белгілеу, шартын құру. Мәтінді есепті талдап, теңдеу құра біледі....
Көбейтудің үлестірімділік қасиеті
Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, есептер шығару...
Көбейту және бөлу
16*5, 80: 5 түріндегі көбейту, бөлуді меңгереді. Есептеу дағдылары жетіледі, қисынды ойлау қабілеті дамыйды....
В есебі
Тізбектелген сабақтар топтамасынан алынған бір сабақ бойынша рефлексивтік есеп...
×