Қызықты математика
Сабақтың тақырыбы: Қызықты математика
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың білімге құштарлығын арттыру, ой - өрісін кеңейту, ойлау, сөйлеу қабілетін дамыту, оқушыларды ізденушілікке, ептілікке, алғырлыққа, тапқырлыққа, еңбектене білуге тәрбиелеу.
Сайыстың жоспары
1. Топтың өзін таныстыруы, амандасу рәсімі
2. Бәйге (логикалық есептер
3. Математикалық хоккей
4. Ғажайып алаңы (есептер шығару)
5. Кім жылдам?
1. Өз командаңды таныстыр
Сәлемдесу
2. Бәйге (логикалық есептер)
І топ:
1. Өздеріңіз оқып отырған «Математика» кітабының авторы?
2. 7 майшам жанып тұр, 4 - уін сөндірсек неше майшам қалады?
3. Алманың жартысы неге ұқсайды?
4. Үш сызықтан пайда болған фигура?
5. 1/10 санының кері саны?
6. Қай ыдыстан тамақ ішуге болмайды.
7. 225 нешенің квадраты
ІІ топ:
1. Шаманың 1/100 бөлігі
2. Шеңбер сызуға арналған құрал
3. Нанды үш бөлікке бөлу үшін, нанды неше рет кесу керек?
4. 86 санын еш амал қолданбай 12 - ге арттыр.
5. 5. Екі қатынастың теңдігі
6. Тік бұрыштан үлкен бұрыш қалай аталады?
7. Төртбұрыштың барлық қабырғаларының қосындысы
ІІІ топ:
1. Екінің алтыншы дәрежесі
2. 45 минут сағаттың қанша бөлігі
3. Кері сандардың көбейтіндісі
4. Кім барлық тілде сөйлейді
5. Бұрышты өлшейтін құрал
6. Қыры 5 дм - ге тең шаршының ауданы.
7. Үстелде 3 стақан сүт бар. Алмаз бір стақан сүтті ішіп қойды.
Үстелде неше стақан бар?
ІІІ тур. Математикалық хоккей
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың білімге құштарлығын арттыру, ой - өрісін кеңейту, ойлау, сөйлеу қабілетін дамыту, оқушыларды ізденушілікке, ептілікке, алғырлыққа, тапқырлыққа, еңбектене білуге тәрбиелеу.
Сайыстың жоспары
1. Топтың өзін таныстыруы, амандасу рәсімі
2. Бәйге (логикалық есептер
3. Математикалық хоккей
4. Ғажайып алаңы (есептер шығару)
5. Кім жылдам?
1. Өз командаңды таныстыр
Сәлемдесу
2. Бәйге (логикалық есептер)
І топ:
1. Өздеріңіз оқып отырған «Математика» кітабының авторы?
2. 7 майшам жанып тұр, 4 - уін сөндірсек неше майшам қалады?
3. Алманың жартысы неге ұқсайды?
4. Үш сызықтан пайда болған фигура?
5. 1/10 санының кері саны?
6. Қай ыдыстан тамақ ішуге болмайды.
7. 225 нешенің квадраты
ІІ топ:
1. Шаманың 1/100 бөлігі
2. Шеңбер сызуға арналған құрал
3. Нанды үш бөлікке бөлу үшін, нанды неше рет кесу керек?
4. 86 санын еш амал қолданбай 12 - ге арттыр.
5. 5. Екі қатынастың теңдігі
6. Тік бұрыштан үлкен бұрыш қалай аталады?
7. Төртбұрыштың барлық қабырғаларының қосындысы
ІІІ топ:
1. Екінің алтыншы дәрежесі
2. 45 минут сағаттың қанша бөлігі
3. Кері сандардың көбейтіндісі
4. Кім барлық тілде сөйлейді
5. Бұрышты өлшейтін құрал
6. Қыры 5 дм - ге тең шаршының ауданы.
7. Үстелде 3 стақан сүт бар. Алмаз бір стақан сүтті ішіп қойды.
Үстелде неше стақан бар?
ІІІ тур. Математикалық хоккей
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Математикалық сандық
Оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп есте сақтау қабілетін шыңдау, оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру.
Математикалық сайыс
Білім алушылардың математика пәніне қызығушылықтарын арттырып, логикалық ойлау қабілетін ширатып, математика тарихы мен математикаға қатысты жұмбақтар шешу дағдысын жаттықтыру.
Есептер шығару
Атырау қаласы, Б. Нысанбаев атындағы орта мектеп бастауыш сынып мұғалімі: Мәшімбай Күнзипа
Озық ойлы оқушы
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Абай орта мектебінің математика пәні мұғалімі Жолдыбаева Зәуре
Бақытты сәт (ойын сабақ)
Қызыорда облысы, Қазалы ауданы, Бекарыстан би ауылы № 24 орта мектептің математика пәні мұғалімі Нургабылова Абзал Магиева
Математикалық сандық сайыс сабағы
Оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп есте сақтау қабілетін шыңдау, оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру. Оқушыларды шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.