Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Есептер шығару. Қайталау

29 наурыз 2014, Сенбі
Категориясы: Математика
Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару. Қайталау.
Сыныбы: 5
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушылар өткен сабақтағы білімін тиянақтау, жүйелеу, ережені түсініп жаттау есеп шығаруда қолдану.
Тәрбиелігі: Жолдастарының алдында жауапкершілік сезімін арттыру, ұқыптылыққа, алғырлыққа, сыйластыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Оқушылардың іскерлік дағдыларын арттыру, топпен жұмыс жасай білуге, өз білімін практикамен ұштастыру.
Сабақтың түрі: Практикалық сабақ
Сабақтың әдісі: Деңгейлеп оқыту, Сұрақ - жауап, Сауалнама
Көрнекілігі: топқа арналған тапсырмалар, жедел тест, ауызша есептер, логикалық есеп.
Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру
• Оқушылармен амандасу;
• Түгелдеу;
• Сабаққа дайындығын қадағалау;

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
А) Ой қозғау. «Е р е ж е» сұрау. Барлық оқушыларды 3 топқа бөлем. Әр топтың жеке тапсырмасы:
1 - топ. Шеңбер. Дөңгелек. Бөлгіш. Еселік
2 - топ. Бұрыш. Көбейтіндінің, қосындының және айырманың бөлінгіштігі.
3 - топ. Қосумен көбейтіндінің ауыстырымдылық терімділік қасиеттері. Көбейтудің үлестірімділік қасиеті. Сан өрнек. әріпті өрнек
Осы тапсырмалар бойынша оқушылар ереже айтады.
Ә) )№ 179 № 181 есептерді тексеру

ІІІ. Қайталау
• М а т е м а т и к а л ы қ д и к т а н т
А. 0, 2, 4, 6, 10, 15, 18 – арасынан 36 санына бөлгіштерінің астын сыз.
Б. 6, 9, 10, 15, 16, 29 - сандарында 3 - ке еселі сан.
В. 38 санының бөлгіштерін жаз.
Г. 8, 9, 10, 15, 12, 24, 45 - 45 санына бөлгіштерінің астын сыз.

Сергіту сәті
Оқушыларды түгел орнынан тұрғызып «Жаңылмаймын»ойынын ойнатамын.
• А у ы з ш а е с е п т е р. бөлгіштерін ата. Нешеу?
37 20 11 1
31 12 18 2
14 21 25 5
• Ж е д е л т е с т
Натурал сандардың бөлінгіштігі

1 - нұсқа
1. 15*14*3 көбейтіндісі 5 - ке бөлінгіштігін анықта:
А. 5(3*14*3);
В. 15(3*14);
С. 14(3*4);
Д.(7*2*5) 3;
2. 12 санының еселіктерін тап.
А. 24, 36, 48;
Б. 2, 3, 4;
С. 12, 16, 18;
Д. 24, 48, 100;
3. (96 - 72): 8;
А. 12*8 - 12*8=8*12;
В. 12*8 - 9*8=8*5;
С. 12*8 - 9*7=8*3;
Д. 12*8 - 9*7=8*5;
4. теңдеуді шеш: 87:(4х+5)=3;
А. 5
В. 3
С. 7
Д. 6
5. 39х+18х - 27х+56 өрнегін ықшамдап, х 12 болғандағы мәнін тап.
А. 30х+56
В. 416
С. 1032 Д. 98
2 - нұсқа
1. 117 - 65 айырмасының 13 - ке бөлінгіштігі
А. 13*9 - 13*5=13*4
В. 13*9+13*5=13*4
С. 13*9 - 13*5=13*4
Д. 13*8 - 13*5=13*3
2. 13 санының еселіктері
А. 39, 52, 26
В. 39, 76, 112
С. 1, 13
Д. 13, 33, 52
3. 2х+87=93 теңдеуін шеш.
А. 3
В. 6
С. 5
Д. 2
4. 15*77*2 көбейтіндісі 11 - ке бөлінгіштігін анықта.
А. 5(3*44*3)
В. 11(15*7*2)
С. 11(3*14*3)
Д. 5(3*2*3)
5. Өрнектің мәнін тап. 12а - 3а+586 мұндағы а=7
А. 647
В. 649
С. 469
Д. 646
3 - нұсқа
15*14*3 көбейтінді 7 - ке бөлінгіштігін анықта:
А. 5(3*14*3)
В. 7(2*15*3)
С. 14(3*4)
Д. (7*2*5)*3
2. 13 санының еселіктері болып табылады.
А. 26, 39
В. 2, 3, 4
С. 12, 16, 18
Д. 24, 48, 100
3. Теңдеуд шеш 3(35 - х)=63;
А. 21 В. 14 С. 3 Д. 12
4.(95 - 70): 5;
А. 19*5 - 14*5=5*5
В. 12*5 - 9*5=8*5
С. 12*8 - 9*7=5*3
Д. 12*8 - 9*7=8*5
5. 18х+11х - 27х+32 өрнегін ықшамдап, х=12 болғандағы мәнін тап.
А. 56;
В. 27;
С. 12;
Д. 66;
Тест жауаптары:
Нұсқа Тапсырма
---1 2 3
1 А А В
2 А А А
3 С А В
4 Д В А
5 В В А

• О қ у л ы қ п е н ж ұ м ы с. Деңгейлік тапсырма бойынша №180 № 190 №189
Л о г и к а л ы қ е с е п. Әр топтың жеке тапсырмасы:
1 - топ. 1 - ден 100 - ге дейінгі натурал сандардың жазылуында 9 цифры неше рет кездеседі?
2 - топ. Әсем пойыздың басынан санағанда 7 вагонға мінді. Ал Айгул пойыздың соңынан есептегенде 7 - вагонда отырды. Сонда қыздар бір вагонда болды. пойызда неше вагон болған?
3 - топ. 1 - ден 100 - ге дейінгі натурал сандардың жазылуында 7 цифры неше рет кездеседі?
ІҮ. Үй жұмысы:
Ү. Бағалау. Оқушылар өзін - өзі бағалайды. Сабақтың басында бағалау парағы беріледі
17 812
0
  • 100
1 дауыс


Жаңалықтар
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар, Математика 6 сынып
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар, Математика 6 сынып
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар Математика 6 сынып / 204 сағат /
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру, ойда сақтау қаблетін дамыту.
Көбейтудің, қосындының және айырманың бөлінгіштігі
Көбейтудің, қосындының және айырманың бөлінгіштігі
Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Үмбетілә атындағы орта мектеп математика пәні мұғалімі Бегалиева Балауса Тельманқызы
Параллелепипед және тікбұрышты параллелепипед тақырыптарын қайталау, есеп шығару
Параллелепипед және тікбұрышты параллелепипед тақырыптарын қайталау, есеп шығару
Параллелепипедтің, тік бұрышты параллелепипедтің анықтамаларын және қасиеттерін есеп шығаруда қолдана білуге үйрету, өткен сабақтағы білімдерін толықтыру.
Екі өрнектің қосындысының кубына есептер шығару
Екі өрнектің қосындысының кубына есептер шығару
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Тұрғызба селосындағы №4. М. Әуезов атындағы жалпы орта білім беретін мектептің математика пәні мұғалімі Абдрахманова Кунсая Алмасовна
Ондық бөлшектерді көбейту
Ондық бөлшектерді көбейту
Орал қаласы, №34 мектеп - гимназиясының мұғалімі Исмагулова Г.С. Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді көбейтуге есептер шығару.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×