Тікбұрышты үшбұрышты шешу
Сабақтың тақырыбы: Тікбұрышты үшбұрышты шешу
Сабақтың мақсаты:
1. Осы тақырып бойынша алған білімдерін қайталау арқылы бекіту
2. Пәнге деген қызығушылығын, ойлау қабілетін және сұрақтарға жауап беру мәдениетін дамыту
3. Оқушының өзіндік ізденісін арттыру
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Сабақтың әдісі: Жағдаятты – іздену, көрнекілікті
Сабақтың ұраны: Адам өз қабілетін, оны іске асыру барысында пайдалана білгенде ғана біледі.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, өздік жұмыс. В. М. Брадистің төрт таңбалы математикалық кестесі.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Сабақтың барысын түсіндіру. Балалар біздің бүгінгі сабағымыз күнделікті сабақтан ерекше болмақшы, оның бір себебі ол ашық сабақ, сабағымызға мұғалімдер қатысады, бірақ біз оған назар аудармаймыз, екінші себебі біз бүгін геометриялық зертханаға саяхат жасаймыз, саяхат жасамас бұрын біз бірнеше сынақтан өту арқылы зертханаға жолдама алуымыз керек.
ІІІ. Сынақ кезеңі.
1 – сынақ. Қойылған сұрақтарға дұрыс жауап беру.
1. Қандай геометриялық фигура үшбұрыш деп аталады?
2. Тікбұрышты үшбұрыштың анықтамасын айтыңыз.
3. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы неге тең?
4. Пифагор теоремасын айтыңыз.
5. Сөйлемді аяқта.
6. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір 300 - қа тең бұрышына қарсы.............................. жатады. (гипотенузаның жартысына тең катет)
Сабақтың мақсаты:
1. Осы тақырып бойынша алған білімдерін қайталау арқылы бекіту
2. Пәнге деген қызығушылығын, ойлау қабілетін және сұрақтарға жауап беру мәдениетін дамыту
3. Оқушының өзіндік ізденісін арттыру
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Сабақтың әдісі: Жағдаятты – іздену, көрнекілікті
Сабақтың ұраны: Адам өз қабілетін, оны іске асыру барысында пайдалана білгенде ғана біледі.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, өздік жұмыс. В. М. Брадистің төрт таңбалы математикалық кестесі.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Сабақтың барысын түсіндіру. Балалар біздің бүгінгі сабағымыз күнделікті сабақтан ерекше болмақшы, оның бір себебі ол ашық сабақ, сабағымызға мұғалімдер қатысады, бірақ біз оған назар аудармаймыз, екінші себебі біз бүгін геометриялық зертханаға саяхат жасаймыз, саяхат жасамас бұрын біз бірнеше сынақтан өту арқылы зертханаға жолдама алуымыз керек.
ІІІ. Сынақ кезеңі.
1 – сынақ. Қойылған сұрақтарға дұрыс жауап беру.
1. Қандай геометриялық фигура үшбұрыш деп аталады?
2. Тікбұрышты үшбұрыштың анықтамасын айтыңыз.
3. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы неге тең?
4. Пифагор теоремасын айтыңыз.
5. Сөйлемді аяқта.
6. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір 300 - қа тең бұрышына қарсы.............................. жатады. (гипотенузаның жартысына тең катет)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Тікбұрышты үшбұрыш
Оқушыларда тікбұрышты үшбұрыш туралы білімдерін тереңдету, тікбұрышты үшбұрыштың теңдік белгілерін, үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларының арасындағы қатынастарын, үшбұрышты салу шарттарын үйретіп, есеп шығару дағдыларын қалыптастыру.
Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, №21 орта мектептің математика пәні мұғалімі: Рысбаева Ғалия
Үшбұрыш әлеміне саяхат
Қайырбек Оразов атындағы Аралағаш орта мектебінің математика пәні мұғалімі Сатубалдинова Ирина Айдосовна
Параллелепипед және тікбұрышты параллелепипед тақырыптарын қайталау, есеп шығару
Параллелепипедтің, тік бұрышты параллелепипедтің анықтамаларын және қасиеттерін есеп шығаруда қолдана білуге үйрету, өткен сабақтағы білімдерін толықтыру.
Қайталау. Өздік жұмысы
Шығыс Қазақстан облысы, Жарма ауданы. Жаңғызтөбе кенті, «Жаңғызтөбе орта мектеп - балабақша кешені» КММ-сі Бастауыш сынып мұғалімі: Бектенова Кенжегүл Шашымқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.