Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Санның пайызын және пайызы бойынша санды табуға есептер шығару

11 мам 2015, Дүйсенбі
Категориясы: Математика
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы.
Математика пәні мұғалімі Исатаева Фариза
Математика 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Санның пайызын және пайызы бойынша санды табуға есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың санның пайызын және пайызы бойынша санды таба
білу жөніндегі білімдерін толықтырып, есептер шығаруға үйрету;
Дамытушылық: оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттырып,
ойлау қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелік: оқушыларды ұқыптылыққа, мәдениеттілікке, жан-жақтылыққа, дәлдікке, әсемдікке, өз ойларын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу;
Сабақтың көрнекілігі: слайд, семантикалық карта, фишка (деңгейлік)
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың әдісі: Ж. Қараевтың деңгейлеп – саралап оқыту технологиясы, сұрақ – жауап
Сабақтың жүрісі:
I. Ұйымдастыру а) сәлемдесу
ә) сыныпты түгендеу
б) журнал толтыру

II. Үй тапсырмасын тексеру
«Тамаша үштік»
1) Сұрақ: Санның пайызын қалай табамыз?
2) №1312 есептің жауабы
3) Сұрақ: Пайызы бойынша санды қалай табамыз?

III. Жаңа сабақ
Есептер шығару
Математикалық қатар
І деңгей
І қатар. 57, 200, 250 сандарының 10% - ін
ІІ қатар. 24, 96, 400 сандарының 50% - ін
ІІІ қатар. 36, 100, 360 сандарының 25% - ін

ІІ деңгей
І қатар. Шебер 295 бөлшек дайындап, жоспарды 18% - ке артық орындады. Шебер неше бөлшек дайындауды жоспарлаған еді?
ІІ қатар. Мектеп кітапханасында 2890 оқулық бар. Бұл - ондағы барлық кітаптың 85% - і. Мектеп кітапханасында барлығы неше кітап бар?
ІІІ қатар. Сыныпта 12 қыз бар. Бұл - сыныптағы барлық оқушылардың 40%- і. Сыныпта неше оқушы бар?

ІІІ деңгей
І қатар. Бұйымның бағасы 15% - ке қымбаттады. Егер осы бұйымның алғашқы бағасы: 2000 теңге болса оның қымбаттаған бағасы неше теңге?
ІІ қатар. Бұйымның бағасы 15% - ке қымбаттады. Егер осы бұйымның алғашқы бағасы: 5000 теңге болса оның қымбаттаған бағасы неше теңге?
ІІІ қатар. Бұйымның бағасы 15% - ке қымбаттады. Егер осы бұйымның алғашқы бағасы: 8000 теңге болса, оның қымбаттаған бағасы неше теңге?

ІV деңгей
(0, 9•5+5•0, 6)-(0, 7•2+3•0, 7)=

Сергіту сәті
а) Жаттығу орындату (би)
ә) «Математикалық лото» логикалық сұрақтар:
1. Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат – бірінші орын алмаса, кім қандай орын алды? Жауабы: 1 - Марат, 2 - Асет, 3 - Талғат
2. Бес шырпы таяқшасынан екі үшбұрыш құру керек. Құраңдар.
3. Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз? Жауабы: шырпы
4. Менің атым Медет. Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты кім? Жауабы: Медет
5. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек? Жауабы: жоғары
Жауап берген оқушыға қалам және карандаш беру

IV. Бекіту
Семантикалық карта (Сайлау сөзі шығады)
Есептің берілісі
1. Бөлшектерді процентпен жаз: 9/100;
2. Процентті ондық бөлшекпен жаз: 25%
3. Процентті жай бөлшекпен жаз: 116%
4. 310 санының 10% процентін тап
5. 12%- і 10, 8 – ге тең санды тап
6. (5, 23 +6, 47) *2 =

Оқушылар қандай сөз шықты?
Жарайсыңдар, ендеше алдымызда келе жатқан кезектен тыс елбасымызды сайлауға барлықтарыңыздың отбасы мүшелеріңіз барады солай ма? Бәріміз де Елбасымызды сайлауға белсене атсалысамыз.

Балалар, сайлауға қатысып отырған 3 кандидат бар. Олар:
Нұрсұлтан Назарбаев
Әбілғазы Құсайынов
Тұрғын Сыздықов
V. Қорытындылау
Есептеңдер: 162 - (852: 3 - 148) = 26
26 саны шығады. Әрине бұл сайлау болатын күнді білдіреді
VI. Үйге тапсырма: № 1326, 1327
VII. Бағалау (күнделіктеріне баға қою)

Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар!

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
44 133
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар Математика 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 сынып
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар Математика 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 сынып
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар Математика 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 сынып Геометрия 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 сынып
Берілген санның пайызын табу
Берілген санның пайызын табу
Пайыздармен бөлшектер арасындағы байланысты түсінеді, санның пайызын таба алады; Шама мәндерінің пайыздық кемуін немесе артуын түсінеді; өлшем бірліктердің берілген пайызын таба алады.
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер
Санның немесе шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды немесе шаманы табуға арналған есептерді құрастыру және шығару;
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер. Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.
Процент. Бөлінді бойынша бірінші сан екінші санның неше процентін құрайтынын табу
Процент. Бөлінді бойынша бірінші сан екінші санның неше процентін құрайтынын табу
Сабақтың мақсаты: Бірінші сан екінші санның процентін таба білу дағдыларын бекіту; Міндеттері: • Білімділік – тақырып бойынша септер шығарту арқылы оқушылардың білімдерін, дағдыларын пысықтау;
13- ке бөлінгіштік белгісі
13- ке бөлінгіштік белгісі
Орал қаласы, А. Тайманов атындағы №34 мектеп – гимназиясы Г. С. Исмагулова
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×