Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Математиканы оқыту – кеше, бүгін, ертең. Жетістіктер мен кемшіліктер

18 қараша 2012, Жексенбі
Категориясы: Математика
Пәні Математика
Сабақтың тақырыбы: Математиканы оқыту – кеше, бүгін, ертең. Жетістіктер мен кемшіліктер.
Сабақтың мақсаты: Болашақ жас мамандардың өз ісіне қызығушылығын ояту, ізденіске,
зерттеумен айналысуға бағыт - бағдар беру. Қателіктерден бойын аулақ салуға тәрбиелеу.
Білімділік: Математиканың оқытылу тарихы, оқытудағы кемшіліктер мен жетістіктерді ажыратуға, зерттеуге, ізденімпаздыққа үйрету.
Дамытушылық: Студенттердің іскерліктерін, өз бетімен еңбек ету сезімдерін, жеке студенттердің білім дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Шыншылдық, адал өмір сүру, сауатсыздық жас ұрпақ өмірін улау екенін түсіндіру.

Кәсіби мақсат: Оқушыларды жауапкершілікке, кәсіби сауаттылыққа тәрбиелеу.
Кәсіби білімін көтеруге бағыттау. Оқушының болашақ
мамандығына байланысты түрлі тиімді әдістерді үйрету арқылы әдістемелік бағыт беру.
Міндеті:
1. Тарихи материалдармен берілген тапсырмаларды талдап, қабылдау арқылы өз пікірін жасауға машықтану
2. Өз бетінше еңбек ету сезімін, іскерлігін дағдысын дамыту
3. Шыншылдық, адал өмір сүру, сауатсыздық жас ұрпақ өміріне зиян екенін түсіндіру

Сабақтың түрі: Пресс-конференция, іскерлік сабағы

Қолданылатын технология және әдіс-тәсілдер: Проблемалап оқыту технологиясы,
продуктивті, репродуктивті әдіс,
интерактивті әдіс, жобалау әдісі.

Көрнекілік: слайдтар, семантикалық карта,
Құрал-жабдықтар: компьютер, математика кітаптары.
Пәнаралық байланыс: тарих, сызу
Принциптері:
- ғылымилығы
- көрнекілігі
- қарапайымнан күрделіге қарай берілуі.

Пайдаланған әдебиеттер: Мектеп математика оқулықтары
А.П.Киселев «Математика»

Сабақ жоспары:
І. Дидактикалық кезең
Ұйымдастыру. Мақсаты: Тақырыппен таныстырып, мақсат-міндетін ашу.
ІІ. Дидактикалық кезең
Білімді актуализациялау. Мақсаты: Өткенді қайталау
ІІІ. Дидактикалық кезең
Жаңа сабақ. Мақсаты: Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу
ІV. Дидактикалық кезең
Рефлекция. Мақсаты: Бүгінгі тақырыпты әр оқушының қалай
түсінгендігін бақылау
V. Дидактикалық кезең
Үй тапсырмасының инструктажы. Мақсаты: Сабақта өткен материалды
пысықтайтындай тапсырма жасап келу

Сабақтың барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі
Сабақ жүргізуге қатысатын творчестволық топтармен таныстыру
1. Эксперттер
• тарихшы – математик
• теоретик
• зерттеуші – ғалым
2. Аналитиктер
• әдіскерлер
• зерттеуші – ғалым
• бастауыш педогогика мұғалімі
3. Мемлекеттік Білім ұйымдарының өкілдері
4. Журналистер
• Республикалық «Математика-Физика» журналының тілшісі
• Республикалық «Бастауыш мектеп» журналының тілшісі
• Республикалық «Қазақстан мектебі» журналының тілшісі
• Облыстық «Сыр мектебі» газетінің тілшісі

ІІ. Пресс – конференция
1. Оқытушы сөзі
Қымбатты,
• Пресс – конференцияның тақырыбы, мақсатымен таныстыру
• Қарастырылатын сұрақтардың актуальдығы
2. Экспертті тыңдау
3. Аналитиктер
а) Қаралған проблемалар бойынша қорытынды жасайды.
ә) Проблеманы шешу жолдарын ұсынады.
4. Журналистер
а) Эксперттер мен аналитиктерге сұрақ қояды
ә) Баспасөз бетінде қалай көрініс табатынын айтады
5. мемлекеттік Білім ұйымының өкілі
Қорытынды жасайды.

Күн тәртібінде қаралатын мәселелер:

1. математика – кеше, бүгін
2. Математика пәнінен оқушылар білімінің төмендігі, жіберілетін қателіктер
3. Математиканы оқытуда жетістіктерге жету - жобалар
8 545
0
  • 20
1 дауыс


Жаңалықтар
Жас педагогтардың кәсіби әлеуметтенуіне ықпал етуші факторлар
Жас педагогтардың кәсіби әлеуметтенуіне ықпал етуші факторлар
Еліміздің ертеңі, мемлекетіміздің жарқын болашағы білімді де білгір жастардың қолында. Қай заманда болмасын қоғамның қозғаушы күші - жастар.
Ар - ұят туралы
Ар - ұят туралы
Ар - ұят түсінігін иеленуші жеке адам болып саналады. Ар - ұят "адамның жеке өмірінің әр түрлі оқиғаларын көре білу, бағалай білу және оған қайғыра білу қабілеті".
Adobe Photoshop бағдарламасында қабатпен жұмыс
Adobe Photoshop бағдарламасында қабатпен жұмыс
М. Мәметова атындағы Қызылорда гуманитарлық колледжі жоғары категориялы информатика пәні оқытушысы Абайдуллаева Роза Папановна
Әдістемелік жұмыстар туралы
Әдістемелік жұмыстар туралы
Әдістемелік жұмыс – бұл ғылым мен педагогикалық озат тәжірибе жетістіктеріне және оқу - тәрбие жұмысының нақтылы жағдайына сүйене жүргізілген, өзара байланысты іс - әрекеттер мен шаралар жүйесі,
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×