Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу

22 желтоқсан 2016, Бейсенбі
Категориясы: Математика
Қабылдау деңгейі әр түрлі балаларға бірдей зейін аударып, олармен дербес жұмыс жасауға мүмкіндік беретін әдіс ретіндегі оқыту технологиясы «Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы» деп есептеймін. Осы технологияны пайдалана отырып 6 – сыныпта өткізілген «Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу» тақырыбындағы өткізілген сабағымды ұсынып отырмын.
Сабақтың мақсаты: Теңсіздіктер тақырыбындағы оқушы танымын кеңейту, есеп шығару барысында ережелерді дұрыс қолдана білу, оқушының жеке тұлғалық қасиетін қалыптастыру.

Сабақ барысы
І. Ұйымдастрыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
(үй тапсырмасы негізгі сабақты өту барысында пысықталады)
ІІІ. Негізгі бөлім.
Деңгейлік тапсырмалар. Сабақтың өту барысын үш кезеңге бөле отырып, әр деңгейлі тапсырмалар беріледі. Тиісінше тапсырмаларға деңгейіне қарй ұпай беріліп оқушыларға жетондар тапсырылады.
І деңгей – 3 ұпай
ІІ деңгей – 4 ұпай
ІІІ деңгей – 5 ұпай

І деңгей
Класс оқушыларының барлығы бірге өткен сабақ пен бүгінгі сабақты байланыстыра отырып тапсырма орындайды. «Кім жүйрік?» Тапсырмалар:
- 4; - 2; - 6; 0; 7; 9; 3; 8, 4 сандарының қайсысы [- 3; 8, 5; ] аралығына тиісті?
5; 4; 7; - 3, 2; 0; 8; - 1 сандарының (-∞; 4, 8] аралығына тиістілерін жаз;
Есепте:
4, 5х – 1, 4 ≥7, 6;
7 – 1, 2х > 2+ 3, 8х;
3х + 7 6(1+3х)
3) 2(х - 1) – 3(х+2) 2(3+у);

Егер дұрыс тапсақ атақты француз математигінің есімін оқи аламыз.
Есепті белгілі уақыт аралығында орындап шыққан 4 оқушы ІІІ кезеңге өткізіледі.
Келесі кезекте үшінші кезең тапсырмаларын орындамас бұрын кластың барлық оқушылары бірге сергіту тапсырмаларын орындайды.

ІV. Сергіту сәті. Оқушылар видеопроектор экранындағы торкөзден сандарды таңдап, тиісінше сол сандар астында жасырылған логикалық сұрақтарға, әзіл есептерге жауап береді. Әр тапсырмаға деңгейіне қарай 3 - 5 аралығындағы ұпай беретін жетондар таратылып отырады.
Осылайша оқушыларды сергітіп алғаннан кейін екінші кезеңнен үздік шыққан 4 оқушыға үшінші деңгейлі тапсырмалар беріледі. Бұл кезең «Ізденген жетер мұратқа!» деп аталады.

Ұзақов Жандос Қалыбекұлы
Ақтөбе облысы. Темір ауданы
Жамбыл - мектеп балабақшасының
математика пәні мұғалімі

Толық нұсқасын жүктеу
2 078
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу ережесімен таныстыру және есептер шығаруда қолдана отырып, сан аралығымен жаза білу.
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу ережелерін пайдаланып, есептер шығару дағдыларын дамыту. Оқушылардың білім, білік, дағдыларын қалыптастыру және бағалау, есептеу техникаларын жетілдіру.
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
ШҚО, Катонқарағай ауданы, Ақмарал ауылы "Ақмарал негізгі орта мектебі"КММ - сінде математика пәні мұғалімі Дюзбаева Салтанат Мусаиповна
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу
Қостанай облысы, Амангелді ауданы, Қарынсалды ауылы, Қарынсалды жалпы білім беретін негізгі орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі: Қауатаева Самал Жомартқызы
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу (есептер шығару)
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу (есептер шығару)
ШҚО, Көкпекті ауданы, Самар ауылы, Жұбандық Болғанбаев атындағы Самар орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Акенева Асем Жумагалиевна
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Бекарыстан би ауылы, №24 орта мектебінің математика пәні мұғалімі Баймағанбетова Жанар Өтегенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×