Туынды табу ережесін қолдану
Сабақтың тақырыбы: Туынды табу ережесін қолдану.
Сабақтың мақсаты:
Туынды табу ережесін тиімді пайдалануды үйрету.
Сұрақтарға нақты жауап беруге, практикамен ұштастыруға, тез шешімін қабылдай білуге, өз білімін көрсетуге үйрету.
Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, шығармашылықпен еңбек етуге баулу.
Сабақ әдісі: Деңгейлеп саралап оқыту.
Сабақ түрі: Біліктілікпен дағдыны игеру және қалыптастыру сабағы.
Сабақ көрнекілігі: Слайдтар, бағалау парағы, карточкалар.
Сабақтың құрылысы: сабақ төрт деңгейлік бөлімнен тұрады:
Оқушылық деңгей (ауызша сұрақтар)
Алгоритмдік деңгей (қателесіп кетпе)
Эвристикалық деңгей (тест)
Шығармашылық деңгей
Оқушылар білім деңгейіне қарай деңгейлерін өздері таңдайды.
А – женіл В – орта С – күрделі
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру. Оқушыларды түгелдеу, сабаққа ынтасын аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
№207
Б) (0, 997) 40=(1+(- 0, 003)) 40=1+40∙ (- 0, 003)=1 - 0, 12=0, 88
B) (1, 002) 200= (1+0, 002) 200=1+200∙0, 002=1+0, 4=1, 4
№208
Б) √4, 008=√(4∙1, 002)=2√1, 002=2(1+0, 002)=2, 002
ІІІ. Негізгі бөлім
І. «Оқушылық» саты (Жұптық жұмыс. Анықтаманы серігіне айтады, оны тыңдайды, бір – бірінің теориялық білімдерін тексереді.)
Сабақтың мақсаты:
Туынды табу ережесін тиімді пайдалануды үйрету.
Сұрақтарға нақты жауап беруге, практикамен ұштастыруға, тез шешімін қабылдай білуге, өз білімін көрсетуге үйрету.
Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, шығармашылықпен еңбек етуге баулу.
Сабақ әдісі: Деңгейлеп саралап оқыту.
Сабақ түрі: Біліктілікпен дағдыны игеру және қалыптастыру сабағы.
Сабақ көрнекілігі: Слайдтар, бағалау парағы, карточкалар.
Сабақтың құрылысы: сабақ төрт деңгейлік бөлімнен тұрады:
Оқушылық деңгей (ауызша сұрақтар)
Алгоритмдік деңгей (қателесіп кетпе)
Эвристикалық деңгей (тест)
Шығармашылық деңгей
Оқушылар білім деңгейіне қарай деңгейлерін өздері таңдайды.
А – женіл В – орта С – күрделі
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру. Оқушыларды түгелдеу, сабаққа ынтасын аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
№207
Б) (0, 997) 40=(1+(- 0, 003)) 40=1+40∙ (- 0, 003)=1 - 0, 12=0, 88
B) (1, 002) 200= (1+0, 002) 200=1+200∙0, 002=1+0, 4=1, 4
№208
Б) √4, 008=√(4∙1, 002)=2√1, 002=2(1+0, 002)=2, 002
ІІІ. Негізгі бөлім
І. «Оқушылық» саты (Жұптық жұмыс. Анықтаманы серігіне айтады, оны тыңдайды, бір – бірінің теориялық білімдерін тексереді.)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Виет теоремасы
Виет теоремасын және оған кері теореманы есеп шығаруда қолдана білуге дағдыландыру.
Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулаларын пайдаланып есептер шығару
Атырау қаласы, Ғани Мұратбаев атындағы орта мектебінің Математика пән мұғалімі: Қанатова Талшын Иватқызы
Анықталған интеграл. Ньютон - Лейбниц формуласы
Интегралды есептеу үшін Ньютон - Лейбниц формуласын қолдану бойынша білік, дағдыларын қалыптастыра отырып, білімдерін нақтылау.
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары тақырыбы бойынша есептер шығару
Шығыс Қазақстан облысы, Жарма ауданы, Қапай батыр ауылы, «Васильковка негізгі мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі математика пәні мұғалімі Оразаева Жібек Жамбылқызы
Қысқаша көбейту формулалары
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, "Бейнеу ауданы Ы. Алтынсарин атындағы орта мектебі" ММ – нің математика пәні мұғалімі Жанибекова Алия
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру және теңбе-теңдіктерді дәлелдеу
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Бекарыстан би ауылы, №24 орта мектебінің математика пәні мұғалімі: Баймағанбетова Жанар Өтегенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.