Иррационал теңдеу
Сабақтың тақырыбы. Иррационал теңдеу
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру ойын - сайыс сабақ.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Иррационал теңдеулерді әртүрлі әдістерді қолдану арқылы шеше білу.
Дамытушылық: Мәтін мазмұнын пайдалана отырып, тақырыпты игеру барысында оқушылардың ойлау, пайымдау, қорытындылау сияқты қасиеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Ұжымдық жұмыс барысында ізденуге, тапқырлыққа, бірлікке, патриоттыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау. Деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың көрнекілігі: Плакат – таблицалар, таратпа материалдар.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
2. Жалпы білім тексеру(ассосация)
3. Жаңа сабақ түсіндіру.
4. Бекіту.
5. Бағалау.
6. Үйге тапсырма.
7. Қорытынды.
2) Теңдеу
Түрлері
Түрлерін атап анықтама беру
3) Оқушыларға «Ой тастам» жасай отырып жаңа тақырыпты меңгеруге жетелеу, қызығушылықты ояту.
1. Иррационал теңдеулерге мысалдар жазу:
√ х+3=1. √х - 1 - 12³√х=3
(2 - х) 3¹=(х+6) 2¹+7х - иррационал теңдеулер
Басқа теңдеулерге қарағанда айырмашылығы, өзгешелігі?
- айнымалысы түбір таңбасының ішінде.
- - бөлшек көрсеткішті дәреженің негізі.
Оқушылар өздері иррационал теңдеуге тұжырымдама беру.
Айнымалысы түбір таңбасының ішінде, сонымен қатар бөлшек көрсеткішті дәреженің негізі болатын теңдеу иррационал теңдеу деп аталады.
Иррационал теңдеуді шешу үшін, берілген теңдеудің түріне назар аудару керек.
4
Мысалы: √х+3= - 2
Себебі? Арифметикалық түбір қандай болу керек.
Иррациона теңдеуді шешудің жалпы әдісімен таныстыру, оқушылар өз бетімен мысалдарды қарастыру:
1.√х+2=х
2.(х - 5)(х+2)√х - 7=0
3.√х²+5х+1+1=2х
4 8
4. √х+ √х - 2=0
5. 1 - х√х²- 1=х - 1
31 3
6.(х+34) - √х - 3=1
Сергіту сәті: бірнеше жеңіл сұрақ есептер орындау арқылы қозғалыстар
1) Оқулықпен жұмыс: №120 (а)
№125 (в)
№132 (с)
Таратпа материалдар:
Берілген тапсырманы топпен бірлесе отырып дұрыс шешімін табу. Дұрыс шешімдерді біріктіргенде белгілі бір мақсатта берілген сурет құрастырылады.
(Тәуелсіздігіміздің 20 - жылдық қарсаңында өткізілген еліміздің жетінші қысқы Азияда ойынының белгілері)
Қорытындылау: Бүгін мен...
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру ойын - сайыс сабақ.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Иррационал теңдеулерді әртүрлі әдістерді қолдану арқылы шеше білу.
Дамытушылық: Мәтін мазмұнын пайдалана отырып, тақырыпты игеру барысында оқушылардың ойлау, пайымдау, қорытындылау сияқты қасиеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Ұжымдық жұмыс барысында ізденуге, тапқырлыққа, бірлікке, патриоттыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау. Деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың көрнекілігі: Плакат – таблицалар, таратпа материалдар.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
2. Жалпы білім тексеру(ассосация)
3. Жаңа сабақ түсіндіру.
4. Бекіту.
5. Бағалау.
6. Үйге тапсырма.
7. Қорытынды.
2) Теңдеу
Түрлері
Түрлерін атап анықтама беру
3) Оқушыларға «Ой тастам» жасай отырып жаңа тақырыпты меңгеруге жетелеу, қызығушылықты ояту.
1. Иррационал теңдеулерге мысалдар жазу:
√ х+3=1. √х - 1 - 12³√х=3
(2 - х) 3¹=(х+6) 2¹+7х - иррационал теңдеулер
Басқа теңдеулерге қарағанда айырмашылығы, өзгешелігі?
- айнымалысы түбір таңбасының ішінде.
- - бөлшек көрсеткішті дәреженің негізі.
Оқушылар өздері иррационал теңдеуге тұжырымдама беру.
Айнымалысы түбір таңбасының ішінде, сонымен қатар бөлшек көрсеткішті дәреженің негізі болатын теңдеу иррационал теңдеу деп аталады.
Иррационал теңдеуді шешу үшін, берілген теңдеудің түріне назар аудару керек.
4
Мысалы: √х+3= - 2
Себебі? Арифметикалық түбір қандай болу керек.
Иррациона теңдеуді шешудің жалпы әдісімен таныстыру, оқушылар өз бетімен мысалдарды қарастыру:
1.√х+2=х
2.(х - 5)(х+2)√х - 7=0
3.√х²+5х+1+1=2х
4 8
4. √х+ √х - 2=0
5. 1 - х√х²- 1=х - 1
31 3
6.(х+34) - √х - 3=1
Сергіту сәті: бірнеше жеңіл сұрақ есептер орындау арқылы қозғалыстар
1) Оқулықпен жұмыс: №120 (а)
№125 (в)
№132 (с)
Таратпа материалдар:
Берілген тапсырманы топпен бірлесе отырып дұрыс шешімін табу. Дұрыс шешімдерді біріктіргенде белгілі бір мақсатта берілген сурет құрастырылады.
(Тәуелсіздігіміздің 20 - жылдық қарсаңында өткізілген еліміздің жетінші қысқы Азияда ойынының белгілері)
Қорытындылау: Бүгін мен...
Жаңалықтар
Иррационал теңдеулер және олардың жүйелерін шешу
Есептер шығару барысында білімдерін нақтылау, ой қорытындылау арқылы алған білімдерін баяндап, көрсете білуі, пәнге қызығушылығын арттыру;
Дәрежелік функция
Оңтүстік Қазақстан облысы, Ордабасы ауданы, Бөген елді мекені, Б. Кенжебаев атындағы жалпы орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Әшім Гүлнұр Оразбекқызы
Иррационал теңдеу
Атырау облысы, Махамбет ауданы, Сарайшық селосы, Махамбет көп бейінді ауыл шаруашылық колледжінің математика пәні мұғалімі Сатбергенова Сара Батырбекқызы
Математикадан 11 сыныпқа арналған тақырыптық тест тапсырмалары
1. Алғашқы функция. Анықталмаған интеграл 2. Иррационал көрсеткішті дəреже. Иррационал өрнектерді түрлендіру. Иррационал теңдеу және теңсіздік. Иррационал теңдеулер мен теңсіздік жүйелері.
Теңдеулер және теңдеулер жүйесі
ШҚО, Аягөз ауданы, Сарыарқа орта мектебі математика пәнінің мұғалімі Жанболатова Айгүл Армияшевна
Иррационал теңдеулер
теңдеуді шешуде әдемі де тиімді әдіс тәсілдерді көрсету арқылы эстетикалық талғамдарын қалыптастыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.