Теңсіздіктер әлемі (сайыс сабақ)
6 сынып
«Теңсіздіктер әлемі» сайыс сабағы (презентациясымен)
Сабақтың мақсаты:
білімділік: Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу, қаншалықты меңгергенін тексеру.
дамытушылық: ауызша сұраққа жауап бере отырып, сөйлеу мәдениетін дамыту және есеп шығара отырып жылдам ойлау қабілетін арттыру.
тәрбиелік: уақытты үнемдей білуге, тәртіптілікке, ұстамдылыққа үйрету, өз білім деңгейін көрсете білуге үйрету.
Сабақтың типі: қайталау.
түрі: сынақ сабағы.
әдісі: ауызша жауап алу, тест, деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың көрнекілігі: билеттер, интерактивті тақтада тапсырмалар, тест есептері, олардың жауаптары, оқушыларды бағалау кестесі.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық
ІІ. Үй жұмысын тексеру.
«Өзіңді әділ бағала»
ІІІ. Негізгі бөлім:
1 - бөлім. «Кім жылдам?».
2 - бөлім. «Өмір теңсіздіктерінің құпиясы»
3 - бөлім. Сергіту сәті
4 - бөлім. «Кім көп біледі?»
5 - бөлім. Логикалық есеп.
ІҮ. Үй тапсырмасы беру.
Ү Қорытындылау.
ҮІ. Бағалау
І. Ұйымдастыру.
1) Слайд.
МЕН - ақылдымын
- тәртіптімін
- ұқыптымын
- жауаптымын
- әдемімін
- шыдамдымын
- қайырымдымын
Бір сөзбен ЖАҚСЫ АДАММЫН
2) Ал енді бүгінгі сабағымызды бағалап отыратын сынаушымызбен таныстырып өтейін Теміртасова Камила
ІІ. Үй жұмысын тексеру.
«Өзіңді әділ бағала»
№1013Жауаптары:
1)(-∞; 4)
2)(3;+∞)
3) [2;+∞)
4) (5;+∞)
5)(- 1;+∞)
6)( -∞; 2)
ІІІ. Негізгі бөлім:
1 - бөлім. «Кім жылдам?».
1. а және b санын салыстырғанда а – b айырмасы оң сан болса, онда а саны b санынан...... болады.
А) кіші
Б) үлкен
С) тең
2. Егер теңсіздік белгілерімен жазылса қалай аталады?
А) қатаң
Б) қатаң емес
С) бірдей теңсіздік белгілері
3. 15>9 теңсіздігінің екі жақ бөлігіне де 3 санын көбейтсек теңсіздік.......
А) 5 >3
Б) 45>27
C) 18 > 12
4. Егер 8< х < 12 болса, 2х – ті бағала
А) 4 < < 6
Б) 10 <2+x < 14
C) 16< 2x < 24
5. 9 х ≥ 27 теңсіздігін шешімдер жиынын көрсет
А) [3; +∞)
Б) ( -∞; 3)
С) ( 3; +∞)
6. – 2 ≤ х < 4 теңсіздігінің шешімдер жиынын көрсет
А) [- 2; +∞)
Б) ( -∞; 4)
С) [- 2; 4)
7. x < 5 теңсіздігінің шешімдер жиынының сан аралығы қалай аталады?
А) интервал
Б) кесінді
С) ашық сәуле
8. – 5 ≤ х < 4 теңсіздігінің шешімдер жиынының сан аралығын көрсет
А) сәуле
Б) интервал
С) жартылай интервал
9. [- 8; 2] және [1; 9] теңсіздіктерінің сан аралықтарының қиылысуын тап:
А) [1; 2]
Б) ( 1; 2 )
С) (- 8; 9)
2 - бөлім. «Өмір теңсіздіктерінің құпиясы»
№1. В - деңгейі: Мына теңсіздіктерді қос теңсіздіктер түрінде жазыңдар:
а) 7<15 және 15 0, 3 және 0, 8 - 3 2
7х - 8≤5х+2 3
2х+5<х+3 3
5(х - 2)≥2х - 1 4
х/3 - х/4≥х/2 - 2, 5 5
Ү Қорытындылау.
Сонымен, біз тапсырмаларды орындау барысында:
1. Санды теңсіздіктердің қандай қасиеттерін қолдандық?
2. Сан аралықтарын қалай анықтадық?
3. Сан аралықтарының қиылысуы мен бірігуін қалай анықтадық?
ҮІ. Бағалау
Кестелі ұпай бойынша бағалау
«Теңсіздіктер әлемі» сайыс сабағы (презентациясымен)
Сабақтың мақсаты:
білімділік: Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу, қаншалықты меңгергенін тексеру.
дамытушылық: ауызша сұраққа жауап бере отырып, сөйлеу мәдениетін дамыту және есеп шығара отырып жылдам ойлау қабілетін арттыру.
тәрбиелік: уақытты үнемдей білуге, тәртіптілікке, ұстамдылыққа үйрету, өз білім деңгейін көрсете білуге үйрету.
Сабақтың типі: қайталау.
түрі: сынақ сабағы.
әдісі: ауызша жауап алу, тест, деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың көрнекілігі: билеттер, интерактивті тақтада тапсырмалар, тест есептері, олардың жауаптары, оқушыларды бағалау кестесі.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық
ІІ. Үй жұмысын тексеру.
«Өзіңді әділ бағала»
ІІІ. Негізгі бөлім:
1 - бөлім. «Кім жылдам?».
2 - бөлім. «Өмір теңсіздіктерінің құпиясы»
3 - бөлім. Сергіту сәті
4 - бөлім. «Кім көп біледі?»
5 - бөлім. Логикалық есеп.
ІҮ. Үй тапсырмасы беру.
Ү Қорытындылау.
ҮІ. Бағалау
І. Ұйымдастыру.
1) Слайд.
МЕН - ақылдымын
- тәртіптімін
- ұқыптымын
- жауаптымын
- әдемімін
- шыдамдымын
- қайырымдымын
Бір сөзбен ЖАҚСЫ АДАММЫН
2) Ал енді бүгінгі сабағымызды бағалап отыратын сынаушымызбен таныстырып өтейін Теміртасова Камила
ІІ. Үй жұмысын тексеру.
«Өзіңді әділ бағала»
№1013Жауаптары:
1)(-∞; 4)
2)(3;+∞)
3) [2;+∞)
4) (5;+∞)
5)(- 1;+∞)
6)( -∞; 2)
ІІІ. Негізгі бөлім:
1 - бөлім. «Кім жылдам?».
1. а және b санын салыстырғанда а – b айырмасы оң сан болса, онда а саны b санынан...... болады.
А) кіші
Б) үлкен
С) тең
2. Егер теңсіздік белгілерімен жазылса қалай аталады?
А) қатаң
Б) қатаң емес
С) бірдей теңсіздік белгілері
3. 15>9 теңсіздігінің екі жақ бөлігіне де 3 санын көбейтсек теңсіздік.......
А) 5 >3
Б) 45>27
C) 18 > 12
4. Егер 8< х < 12 болса, 2х – ті бағала
А) 4 < < 6
Б) 10 <2+x < 14
C) 16< 2x < 24
5. 9 х ≥ 27 теңсіздігін шешімдер жиынын көрсет
А) [3; +∞)
Б) ( -∞; 3)
С) ( 3; +∞)
6. – 2 ≤ х < 4 теңсіздігінің шешімдер жиынын көрсет
А) [- 2; +∞)
Б) ( -∞; 4)
С) [- 2; 4)
7. x < 5 теңсіздігінің шешімдер жиынының сан аралығы қалай аталады?
А) интервал
Б) кесінді
С) ашық сәуле
8. – 5 ≤ х < 4 теңсіздігінің шешімдер жиынының сан аралығын көрсет
А) сәуле
Б) интервал
С) жартылай интервал
9. [- 8; 2] және [1; 9] теңсіздіктерінің сан аралықтарының қиылысуын тап:
А) [1; 2]
Б) ( 1; 2 )
С) (- 8; 9)
2 - бөлім. «Өмір теңсіздіктерінің құпиясы»
№1. В - деңгейі: Мына теңсіздіктерді қос теңсіздіктер түрінде жазыңдар:
а) 7<15 және 15 0, 3 және 0, 8 - 3 2
7х - 8≤5х+2 3
2х+5<х+3 3
5(х - 2)≥2х - 1 4
х/3 - х/4≥х/2 - 2, 5 5
Ү Қорытындылау.
Сонымен, біз тапсырмаларды орындау барысында:
1. Санды теңсіздіктердің қандай қасиеттерін қолдандық?
2. Сан аралықтарын қалай анықтадық?
3. Сан аралықтарының қиылысуы мен бірігуін қалай анықтадық?
ҮІ. Бағалау
Кестелі ұпай бойынша бағалау
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Екі өрнектің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі
Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеуге көрсетілген формулаларды кері тәртіпте қолдана білу қабілетін қалыптастыру, оқушылардың шығармашылық ізденісін, ойлауға икемділігін дамытуға ықпал ету;
Квадраттық теңдеу. Есептер шығару
Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулаларынпайдаланып есептер шығартуға үйрету. Параметрмен, модульмен берілген квадраттық теңдеулерді шығаруға үйрету.
Квадраттық теңдеулерге есептер шығару
Оқушыларды квадраттық теңдеу түбірлерінің формулаларын пайдаланып есептер шығартуға үйрету. Параметрмен, модульмен берілген квадраттық теңдеулерді шығаруға үйрету.
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу тақырыбына есептер шығару
Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы М - С. Бабажанов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі Габдуллина Гүлнар Сакенқызы
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер мен теңсіздіктер жүйесін қорытындылау сабағы
Қостанай облысы, Арқалық қаласы, Восточный жалпы орта білім беретін мектебінің математика пәні мұғалімі: Сулекеева Гульзира Каппасовна
Логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу
Шалхарбаева Алтынгүл Мұратқызы Математика пәнінің мұғалімі Қашаған Қүржіманұлы атындығы орта мектебі Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Сенек ауылы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.