Ән - хор айту дағдылары
5 cынып факультатив сабақ
Сабақтың тақырыбы: Ән – хор айту дағдылары
Сабақтың мақсаты:
1. Ән – хор айту дағдыларымен таныстыру, дауыс жаттығуын жасауға дағдыландыру.
2. Оқушыларды дауыс үйлесімділігіне баулу, музыкалық сауаттылығын дамыту.
3. Ән мазмұны арқылы туған жерін сүюге, құрмет тұтуға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі: көрнекілік, сұрақ - жауап, жаттығу
Көрнекілігі: Суреттер, тірек - сызбалар
Қолданылатын технологиялық құралдар: интерактивті тақта, баян
Пәнаралық байланыс: әдебиет
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1. Әнұран тыңдау
2. Оқушыларды ән айтуға бейімдеп отырғызу
ІІ. Өткен сабаққа шолу жасау.
1. Ән тыңдау. «Прекрасное далеко»
Хор дегеніміз не? (Анықтама беру, тақтадан сызба арқылы түсіндіру)
Хор – әншілердің қосылып, ән салатын үлкен тобы
2. Аралас хордың дауыстарын атаңдар.
Сопрано – әйелдердің жіңішке, биік даусы
Альт – әйелдердің төмен даусы
Тенор - ерлердің биік даусы
Бас – ерлердің жуан даусы
3. Дауыс жаттығуын орындау.
А) Лад дыбыстарын жоғары, төмен гамма бойынша орындау
Ә) Жабық ауызбен жасау
Б) А, о, ля, лё, лю дыбыстары арқылы жаттығулар жасау.
В) Негізгі дыбыстарды ұстап тұру. До, ми, соль
4. Тренинг. «Мимика»
Қуанышты бет - әлпетпен айту
Ренішті бет - әлпетпен айту
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Тыныштандыру сәті. Музыка тыңдау.
2. Ән айту ережелерін еске түсіру
3. Ән – хор айту дағдылары
1) Әнді отырып орындағанда, орындыққа жартылай, екі аяқты жерге тең басып, қолды екі тізенің үстіне қойып, түзу еркін отыру.
2) Тұрып орындағанда екі аяққа тең тұрып, қолды жанына түсіріп, еркін тұру
3) Басты тым жоғары көтермей, тым төмен түсірмей, өз деңгейінде ұстау
4) Әнді орындағанда иықты көтермей денені еркін ұстау керек.
5) Хор шығармасын біркелкі көркем орындау, үшін мұғалімнің қол қимылын түсініп, ұқыптылықпен іске асыру.
6) Хор шығармасын орындағанда әнші өзгелерден ерекшеленбей, бірін - бірі тыңдап біркелкі орындау.
4. Ән үйрену. «Гүлдей жайна Қазақстан»
а) Әнді тыңдату
ә) Авторы жайлы мағлұмат беру
Әні: И. Нүсіпбаевтікі
Сөзі: Н. Әлімқұловтікі
б) Сөзінің мағынасын түсіндіру.
5. Дәптермен жұмыс.
Жаңа сабақты бекіту.
Әңгіме кестесін толтыру.
ІҮ. Қорытындылау.
1. Ән - хор айту дағдыларына нелер жатады?
2. Аралас хордың дауыстарын атаңдар.
Ү. Үйге тапсырма беру
Сабақтың тақырыбы: Ән – хор айту дағдылары
Сабақтың мақсаты:
1. Ән – хор айту дағдыларымен таныстыру, дауыс жаттығуын жасауға дағдыландыру.
2. Оқушыларды дауыс үйлесімділігіне баулу, музыкалық сауаттылығын дамыту.
3. Ән мазмұны арқылы туған жерін сүюге, құрмет тұтуға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі: көрнекілік, сұрақ - жауап, жаттығу
Көрнекілігі: Суреттер, тірек - сызбалар
Қолданылатын технологиялық құралдар: интерактивті тақта, баян
Пәнаралық байланыс: әдебиет
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1. Әнұран тыңдау
2. Оқушыларды ән айтуға бейімдеп отырғызу
ІІ. Өткен сабаққа шолу жасау.
1. Ән тыңдау. «Прекрасное далеко»
Хор дегеніміз не? (Анықтама беру, тақтадан сызба арқылы түсіндіру)
Хор – әншілердің қосылып, ән салатын үлкен тобы
2. Аралас хордың дауыстарын атаңдар.
Сопрано – әйелдердің жіңішке, биік даусы
Альт – әйелдердің төмен даусы
Тенор - ерлердің биік даусы
Бас – ерлердің жуан даусы
3. Дауыс жаттығуын орындау.
А) Лад дыбыстарын жоғары, төмен гамма бойынша орындау
Ә) Жабық ауызбен жасау
Б) А, о, ля, лё, лю дыбыстары арқылы жаттығулар жасау.
В) Негізгі дыбыстарды ұстап тұру. До, ми, соль
4. Тренинг. «Мимика»
Қуанышты бет - әлпетпен айту
Ренішті бет - әлпетпен айту
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Тыныштандыру сәті. Музыка тыңдау.
2. Ән айту ережелерін еске түсіру
3. Ән – хор айту дағдылары
1) Әнді отырып орындағанда, орындыққа жартылай, екі аяқты жерге тең басып, қолды екі тізенің үстіне қойып, түзу еркін отыру.
2) Тұрып орындағанда екі аяққа тең тұрып, қолды жанына түсіріп, еркін тұру
3) Басты тым жоғары көтермей, тым төмен түсірмей, өз деңгейінде ұстау
4) Әнді орындағанда иықты көтермей денені еркін ұстау керек.
5) Хор шығармасын біркелкі көркем орындау, үшін мұғалімнің қол қимылын түсініп, ұқыптылықпен іске асыру.
6) Хор шығармасын орындағанда әнші өзгелерден ерекшеленбей, бірін - бірі тыңдап біркелкі орындау.
4. Ән үйрену. «Гүлдей жайна Қазақстан»
а) Әнді тыңдату
ә) Авторы жайлы мағлұмат беру
Әні: И. Нүсіпбаевтікі
Сөзі: Н. Әлімқұловтікі
б) Сөзінің мағынасын түсіндіру.
5. Дәптермен жұмыс.
Жаңа сабақты бекіту.
Әңгіме кестесін толтыру.
ІҮ. Қорытындылау.
1. Ән - хор айту дағдыларына нелер жатады?
2. Аралас хордың дауыстарын атаңдар.
Ү. Үйге тапсырма беру
Жаңалықтар
Мәтін туралы берілген ұғымды кеңейту
оқушыларды мәтіннің белгілерімен, оларды тиісті дауыс ырғағымен оқуға, мағынасын түсінуге үйрету;
Күмбірлеген күміс күй. Дәулеткерей Шығайұлы
Шығайұлы Дәулеткерей (1814 - 1887 ) — қазақтың әйгілі күйші композиторы, төкпе күйлерінің негізін қалыптастырушы.
Көңілді дыбыстар
Музыка әлемінде көңілді дыбыстар көп кездеседі. Көңілді дыбыстар бізге шаттыққа толы көңіл күй сыйлайды. Көңілді әуен тыңдағанда көтеріңкі көңілде боламыз. Шалқып ән салып, би билегіміз келеді. Музыкалық дыбыстарға – ән, әуен, музыкалық аспаптардың
Мектеп асханасы. Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар.
Қысқа мерзімді жоспар. Мектеп асханасы. Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар. 2 - сағат
Ән айту дағдылары 2/4 өлшемі
Біреуінде ішпен, екіншісінде кеуде клеткасымен, ал үшіншісінде төменгі қабырға ұлғаяды. Қазіргі ән айту тәжірибесінде ішпен демалудың кең түрі тараған. Ән айту дағдыларын меңгеру барысында 3 ережені түсіні керек.
Үздік суретке дауыс беріңіз
Дауыс беру аяқталды, бұл суретте тек нәтижелер көрсетіліп тұр!
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.