Халықтың мұрасы - физика сабағында
Халықтың мұрасы – физика сабағында
Қазақстан Республикасындағы білім беру саласындағы басты міндеттерінің бірі ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып, шәкірттерге терең білім мен тәрбие бере отырып, құзыретті жеке тұлға тәрбиелеу. Ұрпағын ойламайтын ел болмайды. Онсыз өсіп өнуі, өркендеу, ілгері жүру жоқ. Халықтың оқу тәрбиелігі негізгі мақсатты жалпы адамды, ең алдымен баланы сұлулық дүниесінен таныстыра отырып тәрбиелеу. Бұл оқушыларды ұлтжандылыққа, халқын қастерлеуге, оған адамгершілікке, қайырымдылыққа тәрбиелейді. Білім мен тәрбиенің қайнар көзі - халықтық педагогика.
Халық педагогикасының негізгі мақсаты – өзінің бай тарихи тәжірибесіне сүйене отырып келер ұрпақты еңбекке, Отанын сүюге, ар - намысын қорғауға, ізгі жауапкершілік қасиеттерге тәрбиелеу. Қазақ халқы өзінің бүгінгі күнін бағалайтын, өткен өмірге көз салу, тарихи тәжірибеден сабақ алу, мәдени дәстүрін, өмір салтын зерттеу, оларды ұрпақтан - ұрпаққа жеткізу мәселесімен ұстаздар қауымы тікелей айналысуы керек деп ойлаймын. Халықтық педагогикамен халықтық психология тағылымдары пайдалану, физика пәнінің әр тарауында оқушының пәнге қызығушылығын, белсенділігін арттырып жақсы меңгеруге көмектеседі. Олардың өз пікірін, ойын ашық айтуға үйретеді.
Халықтық педагогиканың тағылымдары физика сабағында қолдану - оның білімдік және тәрбиелік маңыздылығын жүзеге асырады. Сонымен қатар халықтың сат - дәстүрлерін қастерлеп, оқушыларды ұлттық мақтаныш рухында тәрбиелеуге көмектеседі.
Мысалы: ата - бабаларымыздан келе жатқан киіз үйді алатын болсақ, «жылу өткізгіштік» тақырыбын өту кезінде алуға болады. Себебі: жүн, киіз, түбіт, аң терілері арасындағы ауа қабаттары болғандықтан жылуды нашар өткізеді. Ал жылуды нашар өткізетін заттар жылуды сақтап отырады.
Қазақстан Республикасындағы білім беру саласындағы басты міндеттерінің бірі ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып, шәкірттерге терең білім мен тәрбие бере отырып, құзыретті жеке тұлға тәрбиелеу. Ұрпағын ойламайтын ел болмайды. Онсыз өсіп өнуі, өркендеу, ілгері жүру жоқ. Халықтың оқу тәрбиелігі негізгі мақсатты жалпы адамды, ең алдымен баланы сұлулық дүниесінен таныстыра отырып тәрбиелеу. Бұл оқушыларды ұлтжандылыққа, халқын қастерлеуге, оған адамгершілікке, қайырымдылыққа тәрбиелейді. Білім мен тәрбиенің қайнар көзі - халықтық педагогика.
Халық педагогикасының негізгі мақсаты – өзінің бай тарихи тәжірибесіне сүйене отырып келер ұрпақты еңбекке, Отанын сүюге, ар - намысын қорғауға, ізгі жауапкершілік қасиеттерге тәрбиелеу. Қазақ халқы өзінің бүгінгі күнін бағалайтын, өткен өмірге көз салу, тарихи тәжірибеден сабақ алу, мәдени дәстүрін, өмір салтын зерттеу, оларды ұрпақтан - ұрпаққа жеткізу мәселесімен ұстаздар қауымы тікелей айналысуы керек деп ойлаймын. Халықтық педагогикамен халықтық психология тағылымдары пайдалану, физика пәнінің әр тарауында оқушының пәнге қызығушылығын, белсенділігін арттырып жақсы меңгеруге көмектеседі. Олардың өз пікірін, ойын ашық айтуға үйретеді.
Халықтық педагогиканың тағылымдары физика сабағында қолдану - оның білімдік және тәрбиелік маңыздылығын жүзеге асырады. Сонымен қатар халықтың сат - дәстүрлерін қастерлеп, оқушыларды ұлттық мақтаныш рухында тәрбиелеуге көмектеседі.
Мысалы: ата - бабаларымыздан келе жатқан киіз үйді алатын болсақ, «жылу өткізгіштік» тақырыбын өту кезінде алуға болады. Себебі: жүн, киіз, түбіт, аң терілері арасындағы ауа қабаттары болғандықтан жылуды нашар өткізеді. Ал жылуды нашар өткізетін заттар жылуды сақтап отырады.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Физика пәнін оқытуды мақал - мәтелдерді пайдалану
Алматы облысы, Райымбек ауданы, Жаланаш селосы, Жамал Ермегияев атындағы мектептің физика пәні мұғалімі Смаков Қанағат
Халықтық педагогика – ұрпақ тәрбиесінің құралы
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, №13 орта мектеп гимназиясы ММ Дуйсенбекова Сулушаш Талпаққызы
Тәрбиеге менің көзқарасым
Аққыстау орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Есенғалиева Гүлфара Сағынғалиқызы
Халықтық педагогика элементтерін математика сабағында пайдалану
Керекбаева Жұмагүл математика пәнінің мұғалімі Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы Сенек ауылы, Қашаған Күржіманұлы атындағы орта мектеп
Бала тәрбиесінде халықтық педагогиканың бағыттары
Тлеуова Роза Жолбайқызы №30 «Ұрпақ» МДҰ әдіскері Ақтөбе қаласы Балабақшадағы тәрбие – барлық тәрбиенің бастамасы. Тәрбиеші балаларды адам мәдениетінің әлеміне, күрделі және алуан түрлі қарым-қатынастардың әлеміне ертетін үлкендердің бірі.
Жеке тұлғаның қалыптасуындағы ұлттық қолөнердің тәрбиелік мәні.
Өскелең ұрпақтың қоғам алдындағы жауапкершілігін сезінуде рухани дүниесі бай, жан - жақты жетілген азамат болып өсуіне тәрбиенің қосар үлесі мол. Халық келер ұрпағын тәрбиелеуде өзіне дейінгі жақсы дәстүр атаулыны жинап пайдаланғанын ескерер болсақ,
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.