Білімдіге биіктен орын
Сыныптан тыс жұмыс: «Білімдіге биіктен орын»
Мақсаты: Пәнге деген оқушылардың танымдық қызығушылығын, белсенділігін арттыру, шығармашылық, өнерпаздық мүмкіндіктерін байқау, құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: сайыс сабақ
Армысыздар, бүгінгі кешке жиналған қауым! Бүгінгі біздің «Білімдіге биіктен орын» атты сайысымызға қош келдіңіздер! Бүгін біздің сайысымызға 4 сынып келіп отыр.
Мінекей залда тыныштық
Естілмейді дыбыс түк
Мұны біз де қоштаймыз
Кешіккендерді тоспаймыз
Ғылымдардың жаңасы физика жайында Сайысымызды бастаймыз
1) Таныстыру. Төрт топ өздерін таныстырады. 3 мин. 10 балл.
7а топ аты – «Табиғат»
7б топ аты – «Марс»
8а топ аты – «Күш»
8б топ аты – «Найзағай»
(топтың эмблемасын, атауының мағынасын таныстырады)
Өмір деген көк мұхиттың толқыны,
Бір - бірімен жатқан шулап, жалғасып.
Бір - бірімен жатқан тулап арбасып,
О, толқындар арпалысып алға шық!
Өмір деген мәңгі гүлдеп жататын
Құштарлықтың толғағы мен көктемі – деп
Төлеген Айбергенов жырлағандай өмірдің өзі сайыс. Бүгін физика пәнінің алғырлары білімдерімен күш сынасуға келіп отыр. Бақ пен бап сыналар бұл жарысқа қатысып отырған оқушыларға сәт сапар тілей отырып, шыңдарға биік қонғайсыңдар демекпін. Ал, жас қырандар енді ІІ - турымызды яғни''Кім көп біледі'' атты сайысты бастаймыз.
Әр топқа 5 сұрақтан беріледі. 1 - сұраққа 5 бал. Жауап берілмеген сұраққа басқа топтың жауап беру мүмкіндігі бар.
2) Сұрақ – жауап.
Табиғат тобының сұрақтары
1. Бір заттың молекулаларының екінші заттың молекулаларының аралығындағы бос орынға өтуі (Диффузия)
2. Газдың күйлері (Газ сұйық қатты)
3. Тұңғыш жасанды жер серігі қашан қайда ұшырылды (Байқоңыр 1957)
4. Жылдамдықтың өлшем бірлігі (м/с)
5. Масса (Денелердің инерттілігінің өлшемі)
Мақсаты: Пәнге деген оқушылардың танымдық қызығушылығын, белсенділігін арттыру, шығармашылық, өнерпаздық мүмкіндіктерін байқау, құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: сайыс сабақ
Армысыздар, бүгінгі кешке жиналған қауым! Бүгінгі біздің «Білімдіге биіктен орын» атты сайысымызға қош келдіңіздер! Бүгін біздің сайысымызға 4 сынып келіп отыр.
Мінекей залда тыныштық
Естілмейді дыбыс түк
Мұны біз де қоштаймыз
Кешіккендерді тоспаймыз
Ғылымдардың жаңасы физика жайында Сайысымызды бастаймыз
1) Таныстыру. Төрт топ өздерін таныстырады. 3 мин. 10 балл.
7а топ аты – «Табиғат»
7б топ аты – «Марс»
8а топ аты – «Күш»
8б топ аты – «Найзағай»
(топтың эмблемасын, атауының мағынасын таныстырады)
Өмір деген көк мұхиттың толқыны,
Бір - бірімен жатқан шулап, жалғасып.
Бір - бірімен жатқан тулап арбасып,
О, толқындар арпалысып алға шық!
Өмір деген мәңгі гүлдеп жататын
Құштарлықтың толғағы мен көктемі – деп
Төлеген Айбергенов жырлағандай өмірдің өзі сайыс. Бүгін физика пәнінің алғырлары білімдерімен күш сынасуға келіп отыр. Бақ пен бап сыналар бұл жарысқа қатысып отырған оқушыларға сәт сапар тілей отырып, шыңдарға биік қонғайсыңдар демекпін. Ал, жас қырандар енді ІІ - турымызды яғни''Кім көп біледі'' атты сайысты бастаймыз.
Әр топқа 5 сұрақтан беріледі. 1 - сұраққа 5 бал. Жауап берілмеген сұраққа басқа топтың жауап беру мүмкіндігі бар.
2) Сұрақ – жауап.
Табиғат тобының сұрақтары
1. Бір заттың молекулаларының екінші заттың молекулаларының аралығындағы бос орынға өтуі (Диффузия)
2. Газдың күйлері (Газ сұйық қатты)
3. Тұңғыш жасанды жер серігі қашан қайда ұшырылды (Байқоңыр 1957)
4. Жылдамдықтың өлшем бірлігі (м/с)
5. Масса (Денелердің инерттілігінің өлшемі)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Жұлдызды сағат
Математика пәніне деген қызығушылығын арттыру, ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге, практикамен ұштастыруға үйрету, шығармашылығын, ойлау қабілетін дамыту.
ХХІ ғасыр көшбасшысы
Атырау қаласы, Атырау селосы, Ф. Оңғарсынова атындағы орта мектептің информатика пәні мұғалімі Жұмагельдина Танзила Бабаханқызы
Информатика және өмір
Атырау қаласы, Ф. Оңғарсынова атындағы орта мектептің информатика пәні мұғалімі Тағайева Айнұр Узахпайқызы
«Ақтау- Астана» бағыты бойынша «Мектеп - білім» математикалық ойыны
Математика пәні мұғалімі Избасарова Сандеш Тулегеновна
Информатика білгірлері мен тапқырлары
Ақпарат және ақпараттық технологияға байланысты оқушылардың алған білімдерін нығайту, тиянақтау бір жүйеге келтіріп, тексере отырып, қорытындылау
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.