Қысым қызықтары
Сабақтың тақырыбы: Қысым қызықтары
Мақсаты:
1. Оқушылардың теориялық білімін практикамен ұштастырып, білім белсенділігін арттырып, өз - өзіне баға беруге, өз жетістіктерін сезініп, әлсіз жақтарына сын көзбен қарауға үйрету.
2. Осы тарауда нені білді, қандай шамалармен танысты, алған білімдерін есте сақтау мақсатында оқушылардың ой - өрісін кеңейтіп, ойлау қабілетін дамыту, алған білімдерін одан әрі қарай дамыту.
3. Оқушыларды тез ойлауға, тез есептеуге, шапшаңдыққа, жинақтылыққа тәрбіиелеу, пәнге қызығушылығын арттыру.
Сабақтың әдісі: дәстүрлі емес.
Сабақтың түрі: сайыс сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: таратпа материалдар, Паскаль түтігі, Архимед шелегі, динамометр, жүктеме, шүмегі бар шыны ыдыс, мензурка, қатынас ыдыс, сорғы.
Пәнаралық байланыс: математика, астрономия, әдебиет.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Сынып оқушыларын 4 топқа бөлу, топ басшысын анықтау.
I топ « Паскаль» топ басшысы
II топ «Архимед» топ басшысы
IIIтоп «Торричели» топ басшысы
IV топ «Атмосфера» топ басшысы
Әділ қазылар алқасын сайлау. Физика пәнінің мұғалімі – Хамитова Л. М.
Сайыс сабақ жоспары.
1. Білімділік (сұрақ - жауап) шамалар бойынша.
2. Топтардың таныстыруы - әр топ өздерінің таңдаған аттарын қорғау.
3. Формуланы білесіз бе? Әр топ формулалар жазып сайысқа түседі.
4. Зерделілер сайысы. Әр топ тәжірибе жасайды.
5. Шапшаңдық сайысы - есептер шығару, кроссворд шешу.
6. Әділ қазылар бағаларын беріп, қорытындылау.
I.- Топтардың таныстыруы: Қысымның күнделікті өмірдегі мысалдары.
II.-«Білімділік» сайысы - тақтаға физикалық шамалар ілінеді, сол шамалар төңірегінде сұрақтарға жауап береді.
P, F, S, Q, G, H
Топтарға сұрақтар:
1. Қысым дегеніміз не?
2. Қатынас ыдыстарға мысал келтір.(Шәйнек, кофейник, су құбыры)
3. «Атмосфера» деген сөздің мағынасы.(грекше атмос - бу, сфера - шар)
4. Атмосфералық қысымның өлшем бірлігі.(мм. сын. бағ.)
5. Атмосфералық қысымды өлшейтін аспап. (Барометр)
6. Денелердің жүзу шарттары? ҒА мен Ға арасындағы байланыс.
7. Сұйықтың тығыздығын өлшеуге арналған аспап. (Ареометр)
8. F - күш дегеніміз не, өлшем бірлігі. Fы=Fa=PgVg (H)
III - Формуланы білесіз бе? Оқушылар өткен формулаларды жазып, әділ қазылар алқасына тапсырады.
IV -«Зерделілер» сайысы.
Паскаль тобы: Паскаль шарымен тәжірибе жасайды.
Архимед тобы: Архимед тәжірибесін жасау.
Торричели тобы: Атмосфералық қысымды өлшеуді, қатынас ыдыстарға тәжірибе жасайды.
Атмосфера тобы: Отто Г. Тәжірибесін жасау
V -«Шапшаңдық» сайысы. Есептер шығарады. Карточка бойынша қалған оқушылар кроссворд шешеді.
№ 1 - есеп. Судың 0, 6 м тереңдіктегі қысымын табыңдар.
Берілгені: ---------------------- Шешуі:
h=0, 6 м -------------------- P=pgh=1000 кг/м * 10 н/кг *0, 6 м=6000 н/м=6 кПа
p=1000 кг/м
g=10 н/кг
P -? ------------------------ Жауабы: 6кПа.
№ 2 - есеп. Суға 100 см3 болатын дене батырылған. Осы денеге әрекет ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар.
Берілгені: ХБЖ ----------------------- Формуласы, Шешуі:
V=100 см3 100 с3 * 0, 000001м3=Fы=Fа=0, 001м3 * 1000 м3 *10 H=10H
g=10 н/кг=0, 001 м3
p су=1000 кг/м
Fы -?
Жауабы: Fы=10H.
№ 3 - есеп.
Берілгені:
S=1. 5 м2 ------------------------- P=F/S=mq/S=ρVq/S=2700*6*10/1. 5=108кПа
V=6 м3
ρ=2700кг/м3
q=10 Н/кг
P=?
Қорытынды:
Сабақ соңында бекіту сұрақтары, оқушыларды бағалау, топ жеңімпазын анықтау.
Мақсаты:
1. Оқушылардың теориялық білімін практикамен ұштастырып, білім белсенділігін арттырып, өз - өзіне баға беруге, өз жетістіктерін сезініп, әлсіз жақтарына сын көзбен қарауға үйрету.
2. Осы тарауда нені білді, қандай шамалармен танысты, алған білімдерін есте сақтау мақсатында оқушылардың ой - өрісін кеңейтіп, ойлау қабілетін дамыту, алған білімдерін одан әрі қарай дамыту.
3. Оқушыларды тез ойлауға, тез есептеуге, шапшаңдыққа, жинақтылыққа тәрбіиелеу, пәнге қызығушылығын арттыру.
Сабақтың әдісі: дәстүрлі емес.
Сабақтың түрі: сайыс сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: таратпа материалдар, Паскаль түтігі, Архимед шелегі, динамометр, жүктеме, шүмегі бар шыны ыдыс, мензурка, қатынас ыдыс, сорғы.
Пәнаралық байланыс: математика, астрономия, әдебиет.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Сынып оқушыларын 4 топқа бөлу, топ басшысын анықтау.
I топ « Паскаль» топ басшысы
II топ «Архимед» топ басшысы
IIIтоп «Торричели» топ басшысы
IV топ «Атмосфера» топ басшысы
Әділ қазылар алқасын сайлау. Физика пәнінің мұғалімі – Хамитова Л. М.
Сайыс сабақ жоспары.
1. Білімділік (сұрақ - жауап) шамалар бойынша.
2. Топтардың таныстыруы - әр топ өздерінің таңдаған аттарын қорғау.
3. Формуланы білесіз бе? Әр топ формулалар жазып сайысқа түседі.
4. Зерделілер сайысы. Әр топ тәжірибе жасайды.
5. Шапшаңдық сайысы - есептер шығару, кроссворд шешу.
6. Әділ қазылар бағаларын беріп, қорытындылау.
I.- Топтардың таныстыруы: Қысымның күнделікті өмірдегі мысалдары.
II.-«Білімділік» сайысы - тақтаға физикалық шамалар ілінеді, сол шамалар төңірегінде сұрақтарға жауап береді.
P, F, S, Q, G, H
Топтарға сұрақтар:
1. Қысым дегеніміз не?
2. Қатынас ыдыстарға мысал келтір.(Шәйнек, кофейник, су құбыры)
3. «Атмосфера» деген сөздің мағынасы.(грекше атмос - бу, сфера - шар)
4. Атмосфералық қысымның өлшем бірлігі.(мм. сын. бағ.)
5. Атмосфералық қысымды өлшейтін аспап. (Барометр)
6. Денелердің жүзу шарттары? ҒА мен Ға арасындағы байланыс.
7. Сұйықтың тығыздығын өлшеуге арналған аспап. (Ареометр)
8. F - күш дегеніміз не, өлшем бірлігі. Fы=Fa=PgVg (H)
III - Формуланы білесіз бе? Оқушылар өткен формулаларды жазып, әділ қазылар алқасына тапсырады.
IV -«Зерделілер» сайысы.
Паскаль тобы: Паскаль шарымен тәжірибе жасайды.
Архимед тобы: Архимед тәжірибесін жасау.
Торричели тобы: Атмосфералық қысымды өлшеуді, қатынас ыдыстарға тәжірибе жасайды.
Атмосфера тобы: Отто Г. Тәжірибесін жасау
V -«Шапшаңдық» сайысы. Есептер шығарады. Карточка бойынша қалған оқушылар кроссворд шешеді.
№ 1 - есеп. Судың 0, 6 м тереңдіктегі қысымын табыңдар.
Берілгені: ---------------------- Шешуі:
h=0, 6 м -------------------- P=pgh=1000 кг/м * 10 н/кг *0, 6 м=6000 н/м=6 кПа
p=1000 кг/м
g=10 н/кг
P -? ------------------------ Жауабы: 6кПа.
№ 2 - есеп. Суға 100 см3 болатын дене батырылған. Осы денеге әрекет ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар.
Берілгені: ХБЖ ----------------------- Формуласы, Шешуі:
V=100 см3 100 с3 * 0, 000001м3=Fы=Fа=0, 001м3 * 1000 м3 *10 H=10H
g=10 н/кг=0, 001 м3
p су=1000 кг/м
Fы -?
Жауабы: Fы=10H.
№ 3 - есеп.
Берілгені:
S=1. 5 м2 ------------------------- P=F/S=mq/S=ρVq/S=2700*6*10/1. 5=108кПа
V=6 м3
ρ=2700кг/м3
q=10 Н/кг
P=?
Қорытынды:
Сабақ соңында бекіту сұрақтары, оқушыларды бағалау, топ жеңімпазын анықтау.
Жаңалықтар
Қысым тарауын қайталау
Сүңгуір үйрек су бетінде қамыстың сабағынан ұя жасайды. Ұя су бетінде жел қалай соқса, солай қарай жүзеді. Құстың ұясын су бетінде қандай күш ұстап тұрады. Ұяның пішіні мен көлемі туралы не айтуға болады? Жауабы: судың бетінде ұяға Архимед күші әсер
Кинематика негіздерін қайталау. Есептер шығару
Кинематика негіздері тарауын қайталау арқылы, 9 сынып оқушыларының алған білімдерін, икемділіктерін тексеру, пәнге қызығушылығын, ынтасын арттыру.
Қатынас ыдыс. Су құбыры
Ақмола облысы, Ақкөл ауданы, «Новорыбин орта мектебі - бақшасы» ММ Математика және физика пән мұғалімі Хауази Оралсын
Архимед күші. (қысқа мерзімді жоспар)
Батыс Қазақстан облысы, Бөрлі ауданы Ақсай қаласы, №5 ЖОББМ физика, информатика пәні мұғалімі Акашаева Л. С.
Архимед күші
Сұйыққа немесе газға батырылған денені - сол дене ығыстырып шығарған сұйықтың немесе газдың салмағындай күш вертикаль жоғары итереді. Бұл ежелгі Грецияның ұлы ғалымы, математика механигі Архимед ашқан заң. Енді осы заңды түсіндіріп көрейік.
Қысым және атмосфералық қысым
Шығыс Қазақстан облысы, Үржар ауданы, Үржар ауылы, КММ Крупская атындағы орта мектеп-балабақшасы информатика пәні мұғалімі: Рахимова Майра Жексембайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.