Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Физика сабағында білім сапасын арттырудың жолдары мен әдістері

09 сәуір 2013, Сейсенбі
Категориясы: Физика
Физика сабағында білім сапасын арттырудың жолдары мен әдістері. (презентациясымен)
«Осы заманғы әлем жаһандану кезеңін – адамзаттың біртұтас ақпарат және коммуникациялар кеңістігінде жан - жақты бірігу, бүкіл планетаның біртұтас экономикалық рынокқа айналуы дәуірін бастан кешуде»

(Н. Ә. Назарбаев)
Жалпы білім беру жүйесінің басты мақсаты -– қазіргі қоғам талабына сай алынған терең білім, білік, дағдылар мен құзырлықтардың негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау
1. Оқытудың жаңа технологияларын енгізу
2. Білім беруді ақпараттандыру
3. Халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу

• Технология – белгілі бір істегі адамның әдісі, шеберлігі. Осы шеберлік арқылы мұғалімнің өз сабағын оқушыға жоғары сатыда жеткізуіне мүмкіндік береді.
Мұғалім

шығармашыл
жаңашылдыққа жақын
өзіндік қолтаңбасын қосып отыратын
өзгелердің үлгісін өз ісінде пайдалана отырып
ізденіспен жұмыс жасайтын

Менің де мұғалім ретінде алдыма қойған мақсатым – оқушыларға ұлттық педагогикалық тәрбие мен білім берумен қатар олардың шығармашылық қабілеттерін арттыру.
Сабақ

ғылыми негізде
білім құмарлығын таныту
өздігінен ізденіс жасауға баулу
жазбаша жинақтап баяндай білу
өмірмен байланысты
ұлттық әдет - ғұрыпты бойына сіңіру
оқушының қызығуын арттыру
оқушыларды ойлануға
ойын ауызша жеткізуге
мәдениетті сөйлеуге үйрету

ХХІ ғасыр ақпараттанған қоғам қажеттілігін қанағаттандыру үшін білім беру саласында төмендегідей міндеттерді шешу көзделіп отыр.
Олар: компьютерлік техниканы, интернет, компьютерлік
желі, электрондық және телекоммуникациялар құралдарды, электрондық оқулықтарды оқу процесіне тиімді пайдалану арқылы оқушылардың білім сапасын көтеру және танымдық белсенділігін қалыптастыру.
Оқытудың компьютерлік технологиясы деп оқушының өз бетімен танымдық іс - әрекетін дамытуға, оқыту мен оқуды басқаруға, сондай - ақ оқу мен практикалық есептерді ойындық, даму - машиналы тұрғыдан шешуге бағытталған әдіснамалық, психологиялық, педагогикалық, бағдарламалық - техникалық және ұйымдастыру құралдарының кешенін айтады.

«Еліме деген махаббат жұдырықтай жүрегімнің түкпірінде орналасқан. Өміріме нәр беретін сарқылмас бұлақ, мәңгі алауы өшпей жанып тұрған жалынды шырақ. Жалын жанып маздайды, келешекте от болып лаулайды. Оны Сібірден соққан жел де өшіре алмайды, көзімнен жас шығарған ызғарлы аязда қауқарсыз. Мен ХХ! Ғасырда еліміз дамуының тізгінін ұстар ұландар мектеп партасынан шығарына сенемін. Бойында тектілігі бар ұрпағымыз Абылайдың саясаткерлігін, Қабанбайдың ерлігін, Жиреншенің шешендігін, Сырымның сыршылдығын, Абайдың, Шоқанның ұлылығын өнеге тұтып, тәуелсіз елдің тектілігін білімділікпен алға жетелер деп ойлаймын». Осы пікірге қосыла отырып, дарынды оқушыларды алға жетелей білейік дегім келеді.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
5 826
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Интерактивті технология негізінде құрылған флипчарт - сабақтарды қолдану арқылы кәсіптік білім сапасын арттыру жолдары
Интерактивті технология негізінде құрылған флипчарт - сабақтарды қолдану арқылы кәсіптік білім сапасын арттыру жолдары
Білім беру мекемелерінің алдына қойып отырған мақсаты - инновациялық оқыту технологиясы арқылы оқу мен тәрбие жұмысын дамыту, елдің әлеуметтік - экономикалық жағдайын жақсарту бағытында жеке тұлғаға жүйелі, нақты білім беру.
Баяндама. Оқытуда жаңа технологияны пайдаланудың ерекшеліктері
Баяндама. Оқытуда жаңа технологияны пайдаланудың ерекшеліктері
Қазақстан Республикасының «Білім туралы заңының» 8 - бабында Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі - оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу деп атап көрсеткен.
Жаңа технология - білім сапасының кепілі
Жаңа технология - білім сапасының кепілі
Қызылорда облысы Қазалы ауданы Майдакөл ауылы, № 98 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Бакибаева Жансая
Білім беру үрдісінде ақпараттық - коммуникациялық технологияны қолдану
Білім беру үрдісінде ақпараттық - коммуникациялық технологияны қолдану
Жезқазған гуманитарлық колледжінің физика, информатика пәні оқытушысы Қалжанова Гүлфайруз Мұхтарқызы
Оқытуда инновациялық әдіс тәсілдерді қолдану
Оқытуда инновациялық әдіс тәсілдерді қолдану
Мукажанова Камила Шакеновна «Георгиевка орта мектебі» КММ математика пәні мұғалімі Шығыс Қазақстан облысы, Қалбатау ауылы
Оқытудың озық технологиялары мен инновациялық әдістерді тиімді қолдану
Оқытудың озық технологиялары мен инновациялық әдістерді тиімді қолдану
[right]ШҚО, Ұлан ауданы, Мамай батыр ауылы, М. Ломоносов атындағы орта мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі Абраимова Еркежан Мураткановна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×