Қазақстанның болашағы білімді ұрпақ қолында
Өткізген: Абдильдинова Г. М.
Тақырыбы: «Қазақстанның болашағы білімді ұрпақ қолында»
Мақсаты: 1. Оқушылардың пәндер бойынша алған білімдерін саралау, ой ұшқырлықтарын байқау, топпен бірлесе отырып жұмыс істей білуге және өз білімін көрсете білуге үйрету.
2. Оқушылардың сөздік қорларын молайту, дүниетанымдарын кеңейту, тіл байлығын, шығармашылық қиялын, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, өз ойын еркін жеткізе білуге, өзінің жауапкершілігін сезіне білуіне және өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру.
3. Оқушылардың болашаққа өз үлесін қоса білетін ізденімпаз ұрпақ етіп, елін жерін, оның дәстүрін сыйлауға, дидактикалық ойындар арқылы шығармашылыққа, алғырлыққа, зеректікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: презентация, интербелсенді тақта, логикалық тапсырмалар, сигналды карта, жол белгілері суреті.
Түрі: сайыс
Барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал
ІІ Сабақтың барысы
Топқа бөлу
Топтың ережесін құру
Эмблема, ұран
Ойынның кезеңдері
- «Көшеде жүру ережесі»
- «Өмір қауіпсіздігі»
- «Зиянды заттардың алдын алу»
- «Қисынды ойлау»
- «Білгенге маржан»
«Көшеде жүру ережесі» бойынша сұрақтар
1. Жаяулар өтетін жер жолда қалай белгіленген?
2. Жол белгілерін атаңдар?
3. Жол белгілерін ретімен қойындар
4. Жол белгілерін кім білу керек?
«ЗИЯНДЫ ӘДЕТТЕРДІҢ АЛДЫН АЛУ»
1. Зиянды әдеттерді атаңдар?
2. СПИД-пен қарсы күресу қай күні өтеді?
3. СПИД қандай жолмен жұғады?
4. Темекі шегудің қандай зияны бар?
«ӨМІР ҚАУІПСІЗДІГІ»
1. Соғып жарақат алған кезде не істейміз? (Соғып алған жерге таза матаны суық суға салып, басу керек )
2. Жер сілкінісі кезінде не істейміз?
3. Жарақат алған кезде не істейміз? (Жарақатты сумен шайып, маңайына йод немесе жасыл дәрі жағу керек. Одан кейін таза медициналық дәкемен немесе дәрілі жапсырмамен орау керек)
4. Төтенше жағдай болған кезде ең бірінші қай нөмірге қоңырау шаласың? (112)
5. «ҚИСЫНДЫ ОЙЛАУ»
1. Неше шаршы бар? (14)
2. 2 шарпыны алып тастап 4 шаршыдан 2 шаршы жаса?
3. Логикалық есептер шығару
«БІЛГЕНГЕ МАРЖАН»
І топ
1. Қабат - қабат қаттама
Ақылың болса аттама. (кітап – книга - book)
2. Жеті қазынаның бірі, адамға жолдас? (ит - собака - dog )
3. Футболшыға керек (доп - мячь - ball)
4. Тұмсығымен қозғалар
Артында аппақ із қалар (бор - мел - chalk)
1. Жердің көркі не? ( гүл - цветок - flower)
2. Ас атасы - (нан - хлеб - bread)
3. Тілі жоқ өзінде, сөзі бар ізінде (қалам – ручка - pen)
4. Жүз теңгең болғанша, жүз......... болсын. (дос – друг - frierd)
І топ
1. Білімсіз адамның сөзі білектей,
.....................................................
2. Сөзден асқан байлық жоқ,
................................................
3. Сумен ойнама – батарсың,
................................................
4. Ерте шықсаң, алдыңнан күн шығады,
.............................................................
5. Әдептілік, ар - ұят -
...............................................
6. Жақсының сөзі ақыл шақырады,
.....................................................
7. Туған елдей ел болмас,
................................................
8. Білімдінің күні жарық,
................................................
9. Жақсы бала - қуаныш,
.............................................................
10. Ақыл тозбайтын тон,
...............................................
Марапаттау
Рефлексия
Тақырыбы: «Қазақстанның болашағы білімді ұрпақ қолында»
Мақсаты: 1. Оқушылардың пәндер бойынша алған білімдерін саралау, ой ұшқырлықтарын байқау, топпен бірлесе отырып жұмыс істей білуге және өз білімін көрсете білуге үйрету.
2. Оқушылардың сөздік қорларын молайту, дүниетанымдарын кеңейту, тіл байлығын, шығармашылық қиялын, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, өз ойын еркін жеткізе білуге, өзінің жауапкершілігін сезіне білуіне және өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру.
3. Оқушылардың болашаққа өз үлесін қоса білетін ізденімпаз ұрпақ етіп, елін жерін, оның дәстүрін сыйлауға, дидактикалық ойындар арқылы шығармашылыққа, алғырлыққа, зеректікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: презентация, интербелсенді тақта, логикалық тапсырмалар, сигналды карта, жол белгілері суреті.
Түрі: сайыс
Барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал
ІІ Сабақтың барысы
Топқа бөлу
Топтың ережесін құру
Эмблема, ұран
Ойынның кезеңдері
- «Көшеде жүру ережесі»
- «Өмір қауіпсіздігі»
- «Зиянды заттардың алдын алу»
- «Қисынды ойлау»
- «Білгенге маржан»
«Көшеде жүру ережесі» бойынша сұрақтар
1. Жаяулар өтетін жер жолда қалай белгіленген?
2. Жол белгілерін атаңдар?
3. Жол белгілерін ретімен қойындар
4. Жол белгілерін кім білу керек?
«ЗИЯНДЫ ӘДЕТТЕРДІҢ АЛДЫН АЛУ»
1. Зиянды әдеттерді атаңдар?
2. СПИД-пен қарсы күресу қай күні өтеді?
3. СПИД қандай жолмен жұғады?
4. Темекі шегудің қандай зияны бар?
«ӨМІР ҚАУІПСІЗДІГІ»
1. Соғып жарақат алған кезде не істейміз? (Соғып алған жерге таза матаны суық суға салып, басу керек )
2. Жер сілкінісі кезінде не істейміз?
3. Жарақат алған кезде не істейміз? (Жарақатты сумен шайып, маңайына йод немесе жасыл дәрі жағу керек. Одан кейін таза медициналық дәкемен немесе дәрілі жапсырмамен орау керек)
4. Төтенше жағдай болған кезде ең бірінші қай нөмірге қоңырау шаласың? (112)
5. «ҚИСЫНДЫ ОЙЛАУ»
1. Неше шаршы бар? (14)
2. 2 шарпыны алып тастап 4 шаршыдан 2 шаршы жаса?
3. Логикалық есептер шығару
«БІЛГЕНГЕ МАРЖАН»
І топ
1. Қабат - қабат қаттама
Ақылың болса аттама. (кітап – книга - book)
2. Жеті қазынаның бірі, адамға жолдас? (ит - собака - dog )
3. Футболшыға керек (доп - мячь - ball)
4. Тұмсығымен қозғалар
Артында аппақ із қалар (бор - мел - chalk)
1. Жердің көркі не? ( гүл - цветок - flower)
2. Ас атасы - (нан - хлеб - bread)
3. Тілі жоқ өзінде, сөзі бар ізінде (қалам – ручка - pen)
4. Жүз теңгең болғанша, жүз......... болсын. (дос – друг - frierd)
І топ
1. Білімсіз адамның сөзі білектей,
.....................................................
2. Сөзден асқан байлық жоқ,
................................................
3. Сумен ойнама – батарсың,
................................................
4. Ерте шықсаң, алдыңнан күн шығады,
.............................................................
5. Әдептілік, ар - ұят -
...............................................
6. Жақсының сөзі ақыл шақырады,
.....................................................
7. Туған елдей ел болмас,
................................................
8. Білімдінің күні жарық,
................................................
9. Жақсы бала - қуаныш,
.............................................................
10. Ақыл тозбайтын тон,
...............................................
Марапаттау
Рефлексия
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Қазақстанның болашағы – жастардың қолында «Болашақ» бағдарламасының степендиялары
Қазақстан мемлекеті туралы алған білімін тиянақтау, мәтінмен таныстыру, жаңа сөздермен жұмыс жүргізу. Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Білімді ұрпақ ,ертеңгі байлығымыз
Оқушылардың өз ойларын жүйелеп қиялын тұжырымдауға үйрету. Жан жақты ойлауын, ізденуін дамытып, есте сақтау қабілетін қалыптастыру. Ой өрісін кеңейтіп, тілдік сөздік қорларын молайту. Болашаққа үлесін қоса білетін, білімді, ізденімпаз ұрпақ етіп
Өнерлі өрге жүзер
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Тәжен мектеп - балабақша кешені. Бастауыш сынып мұғалімі: Сарсенбаева Бақтыгүл
Қазақстан болашағы – білімді ұрпақ
Атырау қаласы жалпы білім беретін №6 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Ахмеджанова Гүлжан Утеуовна
Ел болашағы - білімді ұрпақ
Тіл байлығын, сөздік қорларын молайту, логикалық ойлау қабілеттері мен шығармашылық қиялын дамыту. Туған тілімізді сүюге, туған елін, жерін құрметтейтін саналы, ізденімпаз ұрпақ етіп тәрбиелеу
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.