Атажұрт (сыныптан тыс жұмыс)
Тақырыбы: Атажұрт.(сыныптан тыс жұмыс)
Мақсаты: Оқушыларға ана тілге деген сүйіспеншілігін, тіл туралы білімдерін жетілдіру, тілге деген құрмет борышымыздың бойымызда болу керек екендігін ұғындыру.
Сабақ барысы:
Кім білімді, өнерпаз білейікші,
Оқушылар алғыр деп жүрейікші.
Осындай сайыстарда білім шыңдап
Сайыскерге сәттілік тілейікші - деп сайыскерлерімізді ортаға шақырамыз.
Аққа ақ деп, аққа жақ боп баға бер,
Алқасы әділқазы - кемеңгер
Беріңіздер әділ бидей әділ баға
Шындықты ұрпақтарың сонда көрер.
Әділқазылар алқасы: 1.
2.
3.
Сайысымыздың шарттары:
1. Қанат қақты (топ басшылар сайысы)
2. Самғау
3. Шарықтау (жанашырлар сайысы)
4. Шырқау
5. Жерұйық
Білім деген биік шың
Бақытқа сені жеткізер
Білім деген ақылшың
Қиындықтан өткізер
Сайысымыздың алғашқы кезеңі «Қанат қақты»
Әліпби бойынша мақал - мәтел айту (1 минутта қанша мақал айтқаны есептеледі)
Іс тындырсаң аптықпа
Өлшеп - пішіп асықпа
Даналардың сөзі - ақыл
Зер салсаң зердеңе қонар.
Сайысымыздың келесі кезеңі «Самғау» Өлеңдегі көркем сөздерді табу.
1. А. Құнанбаевтың «Күз» өлеңіндегі күз мезгіліне қатысты көркем сөздерді тауып айт.
... ағаш
... бұлт
... тұман
... шөп жоқ
2. М. Мақатаевтың «Отан туралы»өлеңінде қолданған көркем сөздерді тауып айт.
... өзен
... тау
... тіл
... үн
3. Зейнолла Шүкіровтың «Ақша қар» өлеңінде теңеу сөздерді тауып айт.
Ақша қар.....
.....
Бұл екі кезеңді қорытындылай келе, ұпай саны аз топ сайыстан шығады.
Сайысымыздың келесі кезеңі «Шарықтау» (жанашырлар сайысы)
1. Өлеңді жалғасты және авторы кім?
Бәйтеректің басына сен шықтың ба?
Сарыарқаның саф ауасын жұттың ба?
..........
...........
2. Өлеңді жалғастыh және авторы кім?
Ашық күнде жарқырап,
Жаңа жауған қар жатыр.
..........
...........
Сайысымыздың келесі кезеңі «Шырқау»
Сөздерді пайдаланып мақал - мәтел құрастыр.
1. Ақыл тозбайды
Тіл
Білім
Өнер
2. Жігіт бұлақ
Сөз
Су
Ауа
3. Дос мақтар
Дұшпан
Ақылшы
Қас
4. Тамақтың Тәттісі жоқ
Дәрінің
Аурудың
Адамның
5. Еңбектің тәтті
Еріншектің
Білімнің
Жалқаудың
Сайысымыздың келесі кезеңі «Жерұйық» Ақтық сайыс.
Сырым батыр не деп жауап берген екен?
Сырым Үргеніштің еліне барады. Хан Сырымның атағына сырттай қанық. « Қазақтың өзі шешен, өзі батыр кісі»- деп естиді екен. Хан Үргеніш шешенімен Сырымды айтыстырыпты.
Үргеніш шешен:
Сөз анасы не?
Су анасы не?
Жол анасы не?
Сырым батыр:
.....
.....
.....
Қорытындылау:
1. Жүлдегерлерді марапаттау.
2. Құттықтау сөздер
Мақсаты: Оқушыларға ана тілге деген сүйіспеншілігін, тіл туралы білімдерін жетілдіру, тілге деген құрмет борышымыздың бойымызда болу керек екендігін ұғындыру.
Сабақ барысы:
Кім білімді, өнерпаз білейікші,
Оқушылар алғыр деп жүрейікші.
Осындай сайыстарда білім шыңдап
Сайыскерге сәттілік тілейікші - деп сайыскерлерімізді ортаға шақырамыз.
Аққа ақ деп, аққа жақ боп баға бер,
Алқасы әділқазы - кемеңгер
Беріңіздер әділ бидей әділ баға
Шындықты ұрпақтарың сонда көрер.
Әділқазылар алқасы: 1.
2.
3.
Сайысымыздың шарттары:
1. Қанат қақты (топ басшылар сайысы)
2. Самғау
3. Шарықтау (жанашырлар сайысы)
4. Шырқау
5. Жерұйық
Білім деген биік шың
Бақытқа сені жеткізер
Білім деген ақылшың
Қиындықтан өткізер
Сайысымыздың алғашқы кезеңі «Қанат қақты»
Әліпби бойынша мақал - мәтел айту (1 минутта қанша мақал айтқаны есептеледі)
Іс тындырсаң аптықпа
Өлшеп - пішіп асықпа
Даналардың сөзі - ақыл
Зер салсаң зердеңе қонар.
Сайысымыздың келесі кезеңі «Самғау» Өлеңдегі көркем сөздерді табу.
1. А. Құнанбаевтың «Күз» өлеңіндегі күз мезгіліне қатысты көркем сөздерді тауып айт.
... ағаш
... бұлт
... тұман
... шөп жоқ
2. М. Мақатаевтың «Отан туралы»өлеңінде қолданған көркем сөздерді тауып айт.
... өзен
... тау
... тіл
... үн
3. Зейнолла Шүкіровтың «Ақша қар» өлеңінде теңеу сөздерді тауып айт.
Ақша қар.....
.....
Бұл екі кезеңді қорытындылай келе, ұпай саны аз топ сайыстан шығады.
Сайысымыздың келесі кезеңі «Шарықтау» (жанашырлар сайысы)
1. Өлеңді жалғасты және авторы кім?
Бәйтеректің басына сен шықтың ба?
Сарыарқаның саф ауасын жұттың ба?
..........
...........
2. Өлеңді жалғастыh және авторы кім?
Ашық күнде жарқырап,
Жаңа жауған қар жатыр.
..........
...........
Сайысымыздың келесі кезеңі «Шырқау»
Сөздерді пайдаланып мақал - мәтел құрастыр.
1. Ақыл тозбайды
Тіл
Білім
Өнер
2. Жігіт бұлақ
Сөз
Су
Ауа
3. Дос мақтар
Дұшпан
Ақылшы
Қас
4. Тамақтың Тәттісі жоқ
Дәрінің
Аурудың
Адамның
5. Еңбектің тәтті
Еріншектің
Білімнің
Жалқаудың
Сайысымыздың келесі кезеңі «Жерұйық» Ақтық сайыс.
Сырым батыр не деп жауап берген екен?
Сырым Үргеніштің еліне барады. Хан Сырымның атағына сырттай қанық. « Қазақтың өзі шешен, өзі батыр кісі»- деп естиді екен. Хан Үргеніш шешенімен Сырымды айтыстырыпты.
Үргеніш шешен:
Сөз анасы не?
Су анасы не?
Жол анасы не?
Сырым батыр:
.....
.....
.....
Қорытындылау:
1. Жүлдегерлерді марапаттау.
2. Құттықтау сөздер
Жаңалықтар
Атажұрт тарихи - танымдық ойын
Табиғат туралы білімдерін, дүниетанымдарын кеңейту, қызығушылығын арттыру, ізденімпаздыққа баулу, табиғатты сүюге, аялауға тәрбиелеу. Оқушылардың ой - өрісін дамытып, өз ойын мәдениетті түрде жеткізе білуді қалыптастыру.
Даналығын халқымның мақтан етем
Ақмола облысы, Зеренді ауданы, Ақадыр ауылы. Малик Армангуль
Толағай (спорттық жарыс)
Мақсаты: 1. Ойын кезінде өзін - өзі бақылау арқылы белсенділікке, сенімділікке, қайсарлыққа, батылдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. 1. Ойын кезінде әділдікке, жолдастық сезімге, ойынды жетілдіруге тәрбиелеу.
"Көкпар" білім сайысы
Шығыс Қазақстан облысы "Д. Бабатайұлы атындағы жалпы білім беретін орта мектеп"КММ Бастауыш сынып мұғалімі Омаргазина Мақпал
Әке шешем және мен
Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Қасқабұлақ ауылы, М. Әуезов атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Акманова Әлия
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.