Сақтардың мәдениеті мен өнері
Қызылорда облысы,
Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, С.Сейфуллин атындағы №165 мектептің
тарих пәнінің мұғалімі Жәдиева Ләззат Шынтасқызы
Сабақтың тақырыбы: Сақтардың мәдениеті мен өнері.
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: Әр түрлі елдер мен халықтардың өзара мәдени байланысы нәтижесінде қалыптасқан сақ мәдени мұраларының өзіндік орнын оқушылардың жете түсінулеріне жағдай жасау.
Сақтардың қазақ халқының ататегі болған тайпалар екендігін айта отырып, бейнелеу өнерінің дамуы туралы түсіндіру.
б) дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, сөйлеу мәдениетін дамыту,жаңа заман талабына сай теориялық білімді игеру және зерттеу қабілеттерін дамыту.
в) тәрбиелік: туған халқына, Отанына, тарихи тұлғаларға, тілінің тарихи даму кезеңіне құрмет сезімін қалыптастыру, саяси-тарихи көзқарасын дұрыс қалыптастыру, патриоттық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: ассосация, кластерлеу.
көрнекілігі: карта, интерактивті тақта
электрондық оқулық.
Пәнаралық байланыс: әдебиет, Ежелгі дүние тарихы.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгелдеп, ретке келтіру.
Үй тапсырмасын сұрау:
Топпен жұмыс жасау
1-топ: Томиристің ерлігі
2-топ: Шырақтың ерлігі.
3-топ: Спитоменнің ерлігі.
2) Тарихи жыл санау есептері.
1 уақыт санағына түзу.
3) «Тарих шашуы» Жұмбағын шешу
Кир --------------------------------- Тәуелсіздік үшін жанын пида еткен
Тамерис ---------------------------- бақташы.
Шырақ ----------------------------- «Тарихтың атасы»
Спарганис ------------------------- Сақ тайпаларының патшайымы.
Дарий ------------------------------- Рим тарихшысы.
Александр Македонски -------- Тамиристің ұлы.
Помпей Трог ---------------------- Парсы патшасы.
Спитамен --------------------------- Македония патшасы.
Аррлан ------------------------------ Грек-Македон басқыншыларына
Скунха ------------------------------ қарсы күрес жүргізген.
Герадот
4) Үй тапсырмасын қорытындылау.
«Македонский» сөзжұмбағын шешу.
1.Сақ патшайымының бірі. (Томирис)
2.Өз отанының тәуелсіздігі үшін жанын пида еткен бақташы.(шырақ)
3.Сақ жеріне б.з.б. 530 жылы басып кірген парсы патшасы (Кир)
4.Грек-Македон басқыншыларына қарсы күресті бастаған сақтың есімі.(Спитамен)
5.Ежелгі гірек тахихшысы, «Тарихтың атасы».(Геродот)
6.Сақ патшайымы туралы жазған рим тарихшысы.
7.Македонскидың сақтарға жасаған шабуылы туралы жазған ежелгі грек тарихшысы.
8.Томиристің ұлы.(Спарганис)
9. Дари патшаға қарсы шабуылды басқарған сақ көсемі.(Скунха)
10. Даридың сақтарға жасаған жорығы туралы айтылған ежелгі
жазба.(Бихитуc)
11. Сақ жеріне б.з.б. 519 жылы басып кірген парсы патшасы.(Дарий)
3. Жаңа сабақ. Сақтардың мәдениеті мен өнері.
Жоспары:
1. Сақтардың мәдени мұралары.
2. Зергерлік өнері.
3. Діни нанымдары.
Сақ ескерткіштері:
Талас, Шу, Іле өзендері жағалауында.
Қырғыз, Іле және Жоңғар Алатауының баурайында.
Кеген Нарынқол таулы аймақтарында.
Арал өңірінде:
Шірік-Рабат Апасиактардың астанасы.
Бәбіш молда.
Баланды.
Зергерлік өнері:
Суретші, мүсінші, шеберлер
Ағаштан ойылып жасалған бейнелер
Әр түрлі құрбандық заттары, қару-жарақтары
Діни нанымдары:
Жерді киелі деп білген
Ата-баба әруағына табынды
От пен күнге табынды
құрбандық заттар
Қоршаған дүние:
Жер асты әлемі
Орта жер әлемі
Көк аспан әлемі
Әлемнің төрт бұрышы:
Оң жағы
Сол жағы
Алдынғы жағы
Артқы жағы
Электрондық оқулықпен жұмыс
Қорытындылау: Электрондық тестпен қорытындылау
Үйге тапсырма: & 12 оқу
«Есік қорғанына саяхат» эссе жазу
Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, С.Сейфуллин атындағы №165 мектептің
тарих пәнінің мұғалімі Жәдиева Ләззат Шынтасқызы
Сабақтың тақырыбы: Сақтардың мәдениеті мен өнері.
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: Әр түрлі елдер мен халықтардың өзара мәдени байланысы нәтижесінде қалыптасқан сақ мәдени мұраларының өзіндік орнын оқушылардың жете түсінулеріне жағдай жасау.
Сақтардың қазақ халқының ататегі болған тайпалар екендігін айта отырып, бейнелеу өнерінің дамуы туралы түсіндіру.
б) дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, сөйлеу мәдениетін дамыту,жаңа заман талабына сай теориялық білімді игеру және зерттеу қабілеттерін дамыту.
в) тәрбиелік: туған халқына, Отанына, тарихи тұлғаларға, тілінің тарихи даму кезеңіне құрмет сезімін қалыптастыру, саяси-тарихи көзқарасын дұрыс қалыптастыру, патриоттық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: ассосация, кластерлеу.
көрнекілігі: карта, интерактивті тақта
электрондық оқулық.
Пәнаралық байланыс: әдебиет, Ежелгі дүние тарихы.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгелдеп, ретке келтіру.
Үй тапсырмасын сұрау:
Топпен жұмыс жасау
1-топ: Томиристің ерлігі
2-топ: Шырақтың ерлігі.
3-топ: Спитоменнің ерлігі.
2) Тарихи жыл санау есептері.
1 уақыт санағына түзу.
3) «Тарих шашуы» Жұмбағын шешу
Кир --------------------------------- Тәуелсіздік үшін жанын пида еткен
Тамерис ---------------------------- бақташы.
Шырақ ----------------------------- «Тарихтың атасы»
Спарганис ------------------------- Сақ тайпаларының патшайымы.
Дарий ------------------------------- Рим тарихшысы.
Александр Македонски -------- Тамиристің ұлы.
Помпей Трог ---------------------- Парсы патшасы.
Спитамен --------------------------- Македония патшасы.
Аррлан ------------------------------ Грек-Македон басқыншыларына
Скунха ------------------------------ қарсы күрес жүргізген.
Герадот
4) Үй тапсырмасын қорытындылау.
«Македонский» сөзжұмбағын шешу.
1.Сақ патшайымының бірі. (Томирис)
2.Өз отанының тәуелсіздігі үшін жанын пида еткен бақташы.(шырақ)
3.Сақ жеріне б.з.б. 530 жылы басып кірген парсы патшасы (Кир)
4.Грек-Македон басқыншыларына қарсы күресті бастаған сақтың есімі.(Спитамен)
5.Ежелгі гірек тахихшысы, «Тарихтың атасы».(Геродот)
6.Сақ патшайымы туралы жазған рим тарихшысы.
7.Македонскидың сақтарға жасаған шабуылы туралы жазған ежелгі грек тарихшысы.
8.Томиристің ұлы.(Спарганис)
9. Дари патшаға қарсы шабуылды басқарған сақ көсемі.(Скунха)
10. Даридың сақтарға жасаған жорығы туралы айтылған ежелгі
жазба.(Бихитуc)
11. Сақ жеріне б.з.б. 519 жылы басып кірген парсы патшасы.(Дарий)
3. Жаңа сабақ. Сақтардың мәдениеті мен өнері.
Жоспары:
1. Сақтардың мәдени мұралары.
2. Зергерлік өнері.
3. Діни нанымдары.
Сақ ескерткіштері:
Талас, Шу, Іле өзендері жағалауында.
Қырғыз, Іле және Жоңғар Алатауының баурайында.
Кеген Нарынқол таулы аймақтарында.
Арал өңірінде:
Шірік-Рабат Апасиактардың астанасы.
Бәбіш молда.
Баланды.
Зергерлік өнері:
Суретші, мүсінші, шеберлер
Ағаштан ойылып жасалған бейнелер
Әр түрлі құрбандық заттары, қару-жарақтары
Діни нанымдары:
Жерді киелі деп білген
Ата-баба әруағына табынды
От пен күнге табынды
құрбандық заттар
Қоршаған дүние:
Жер асты әлемі
Орта жер әлемі
Көк аспан әлемі
Әлемнің төрт бұрышы:
Оң жағы
Сол жағы
Алдынғы жағы
Артқы жағы
Электрондық оқулықпен жұмыс
Қорытындылау: Электрондық тестпен қорытындылау
Үйге тапсырма: & 12 оқу
«Есік қорғанына саяхат» эссе жазу
Жаңалықтар
Сақтардың мәдениеті
Сақ мәдениетінің мұраларымен таныса отырып, сақ мәдениетінің әлемдік мәдениеттен алатын орнын, қазақ мәдениетінің дамуындағы ықпалын ашып көрсету.
Сақ қорғандары
Адамдардың қоғамдық қатынастардың өзгеруіне, бұл кезеңнің зерттеген мәдени ескерткіштеріне тоқталу;
Сақ мәдениеті
Сақ мәдениетінің мұраларымен таныса отырып, сақ мәдениетінің әлемдік мәдениеттен алатын орнын, қазақ мәдениетінің дамуындағы ықпалын ашып көрсету.
Ақылдылар мен тапқырлар
Шығыс Қазақстан облысы, Катонқарағай ауданы, Катон ауылы «Ленин атындағы орта мектебі» КММ тарих пәні мұғалімі Мергазина Анар Ерлановна
Сақтардың мәдениеті
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, «Бейнеу лицейі» мемлекеттік мекемесінің тарих пәні мұғалімі Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Шәудірбаева Гүлнар Иманғалиқызы
Көшпелілер мәдениеті
Қызылорада қаласы №197 қазақ орта мектебінің тарих және дінтану пәнінің мұғалімі Молдахметова Салтанат
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.