Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» повесі
Сабақтың тақырыбы: Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» повесі. «Түбінде адам болатын бала».
Көпір тапсырмалары 1. Бердібек Соқпақбаев кім?
Жауабы: Қазақ әдебиетінде өзіндік орны бар қаламгер, дарын иесі, балалар жазушысы.
2. Айтуға ықшам, құлаққа жағымды, мағына жағынан да жоғары идеялы есімдер деп қай есімдерді айтуға болады?
Жауабы: Мұрат, Болат, Ербол, Бақыт деген аттар мағына жағынан да жоғары идеялы есімдер деп атауға болады.
3. Қожа қандай бала?
Жауабы: Қожа соншалықты бұзық бала емес. Оны бұзатын Сұлтан деген өзінен үлкен бала. Қожа қиялшыл, сезімтал, зерек бала.
ІІ кезең ( топтық жұмыс) жаңа сабақты өз бетімен меңгерту тапсырмалары.
Теориясы: «Білу» (кім?
Не? Қашан? қайда? не істеді?)
1. Қай сәт бейнеленген?
Төбемнен шатыр етіп жай түскендей болды. Не істерімді білмеген қалпымда орнымнан сүйретіліп түрегеле бердім. Маңдайымнан бұрқ етіп суық терім шығып кетті. Ох, шіркін - ай!
Жауабы: Орыс әдебиетінен Анфиса Михайловна А. Пушкиннің «Қысқы кеш» өлеңін жатқа сұрағандағы сәт.
2. Есікті аша бергенде, тынысым мүлде бітіп, жүрегімнің соғуы тоқтап қалғандай болды. Сол кездегі келбетім көлденең көзге тірі аруақ тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсар деймін.
Жауабы: Бақа оқиғасынан кейін апасына кездесер сәт.
3. Маңдайдан буым бұрқырап, есік алдына шықтым. Сәйбек көрінбейді. Омырауымды ағытып, желпініп, ойланып тұрмын. Не деп шешер екен? Мектептен шынымен - ақ шығара ма?
Жауабы: Педкеңес болып жатқан сәт.
4.. Тағы да мамам тұрып, басын изеп, мақұлдап, бірдеңе айтты. Анасының сөзі.
Жауабы: Шығарсаңдар, шығарыңдар мектептен! Кетсін қаңғып. Менің де жүйкемді жүн етіп құртып бітті бұл оңбаған!
5. Көк көз келіншек сатушыға не деп дауыстап жатыр?
Жауабы: Анау сұр кепкалы балаға бермеңіз. Ол кезексіз кіріп кетті.
6. Қожаның айтуы бойынша Жантас қандай бала?
Жауабы: Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап сыпсыңдағыш, өзі тақтаға шыққанда көрінгенге құлақ түргіш бала.
7. Саған бұл жолы жолдама берілмейді. Екінші кезекте барасың.
-- Неге?
--«Неге болушы еді»- деп Майқанова қандай себеп айтты.
Жауабы: Барлық оқушыға бірден жетіспейді. Ал, екіншіден, ең әуелі біз
Лагерьге үлгілі, тәртіпті оқушыларды жібереміз.
8. Сабақты жақсы оқу - үлгілі оқушының бірінші белгісі. Мен осы тоқсанның ішінде қалай еткенде де озат оқушылардың қатарына қосылуым керек.
Ол үшін құпия кеңесте Қожа не істеймін деп шешті?
Жауабы: а) Сабақтан бір сағат та себепсіз қалмаймын.
ә) Үйге берілген тапсырманы мезгілінде орындап отырамын.
Теориясы: «Түсіну»
(неге? себебі? неліктен? не үшін?)
Неліктен Қожаның келбеті көлденең көзге тірі аруақ тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсады?
Себебі: Бұл сәтте ол бақа оқиғасынан кейін апасымен кездесетін еді.
Неліктен Қожа лагерге бара алған жоқ?
Себебі: Қожаға лагерге жолдама берілген жоқ. Жолдама үлгілі, тәртіпті оқушыларға берілетін еді.
Неліктен Қожа құпия кеңес жасады?
Себебі: Қожа үлгілі, тәртіпті оқушы болғысы келді.
Теориясы: «Талдау»(1. Салыстыр,
2. Айырмашылығы не - де? 3. Ұқсастығы неде?)
1. Венн диаграммасы арқылы Қожа мен Жантасты салыстыр.
Қожа
Ұқсастығы
Жантас
Теориясы: «Жинақтау» (қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле)
Жаңа тақырып бойынша Қожаның жағымды, жағымсыз жақтарын көрсет.
Жағымды жақтары
Жағымсыз жақтары
Көпір тапсырмалары 1. Бердібек Соқпақбаев кім?
Жауабы: Қазақ әдебиетінде өзіндік орны бар қаламгер, дарын иесі, балалар жазушысы.
2. Айтуға ықшам, құлаққа жағымды, мағына жағынан да жоғары идеялы есімдер деп қай есімдерді айтуға болады?
Жауабы: Мұрат, Болат, Ербол, Бақыт деген аттар мағына жағынан да жоғары идеялы есімдер деп атауға болады.
3. Қожа қандай бала?
Жауабы: Қожа соншалықты бұзық бала емес. Оны бұзатын Сұлтан деген өзінен үлкен бала. Қожа қиялшыл, сезімтал, зерек бала.
ІІ кезең ( топтық жұмыс) жаңа сабақты өз бетімен меңгерту тапсырмалары.
Теориясы: «Білу» (кім?
Не? Қашан? қайда? не істеді?)
1. Қай сәт бейнеленген?
Төбемнен шатыр етіп жай түскендей болды. Не істерімді білмеген қалпымда орнымнан сүйретіліп түрегеле бердім. Маңдайымнан бұрқ етіп суық терім шығып кетті. Ох, шіркін - ай!
Жауабы: Орыс әдебиетінен Анфиса Михайловна А. Пушкиннің «Қысқы кеш» өлеңін жатқа сұрағандағы сәт.
2. Есікті аша бергенде, тынысым мүлде бітіп, жүрегімнің соғуы тоқтап қалғандай болды. Сол кездегі келбетім көлденең көзге тірі аруақ тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсар деймін.
Жауабы: Бақа оқиғасынан кейін апасына кездесер сәт.
3. Маңдайдан буым бұрқырап, есік алдына шықтым. Сәйбек көрінбейді. Омырауымды ағытып, желпініп, ойланып тұрмын. Не деп шешер екен? Мектептен шынымен - ақ шығара ма?
Жауабы: Педкеңес болып жатқан сәт.
4.. Тағы да мамам тұрып, басын изеп, мақұлдап, бірдеңе айтты. Анасының сөзі.
Жауабы: Шығарсаңдар, шығарыңдар мектептен! Кетсін қаңғып. Менің де жүйкемді жүн етіп құртып бітті бұл оңбаған!
5. Көк көз келіншек сатушыға не деп дауыстап жатыр?
Жауабы: Анау сұр кепкалы балаға бермеңіз. Ол кезексіз кіріп кетті.
6. Қожаның айтуы бойынша Жантас қандай бала?
Жауабы: Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап сыпсыңдағыш, өзі тақтаға шыққанда көрінгенге құлақ түргіш бала.
7. Саған бұл жолы жолдама берілмейді. Екінші кезекте барасың.
-- Неге?
--«Неге болушы еді»- деп Майқанова қандай себеп айтты.
Жауабы: Барлық оқушыға бірден жетіспейді. Ал, екіншіден, ең әуелі біз
Лагерьге үлгілі, тәртіпті оқушыларды жібереміз.
8. Сабақты жақсы оқу - үлгілі оқушының бірінші белгісі. Мен осы тоқсанның ішінде қалай еткенде де озат оқушылардың қатарына қосылуым керек.
Ол үшін құпия кеңесте Қожа не істеймін деп шешті?
Жауабы: а) Сабақтан бір сағат та себепсіз қалмаймын.
ә) Үйге берілген тапсырманы мезгілінде орындап отырамын.
Теориясы: «Түсіну»
(неге? себебі? неліктен? не үшін?)
Неліктен Қожаның келбеті көлденең көзге тірі аруақ тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсады?
Себебі: Бұл сәтте ол бақа оқиғасынан кейін апасымен кездесетін еді.
Неліктен Қожа лагерге бара алған жоқ?
Себебі: Қожаға лагерге жолдама берілген жоқ. Жолдама үлгілі, тәртіпті оқушыларға берілетін еді.
Неліктен Қожа құпия кеңес жасады?
Себебі: Қожа үлгілі, тәртіпті оқушы болғысы келді.
Теориясы: «Талдау»(1. Салыстыр,
2. Айырмашылығы не - де? 3. Ұқсастығы неде?)
1. Венн диаграммасы арқылы Қожа мен Жантасты салыстыр.
Қожа
Ұқсастығы
Жантас
Теориясы: «Жинақтау» (қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле)
Жаңа тақырып бойынша Қожаның жағымды, жағымсыз жақтарын көрсет.
Жағымды жақтары
Жағымсыз жақтары
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Б. Соқпақбаев «Менің атым - Қожа» повесі
Б. Соқпақпаевтың өмірі, әлемге танылған әйгілі шығармасы туралы білім беру, толықтыру;
Б. Соқпақбаев «Менің атым - Қожа» повесі
Б. Соқпақбаевтың «Менің атым - Қожа» атты повесі бойынша толық мәлімет беру. Оқушылардың өлең бойынша пікірлерін тыңдау, негізгі идеяны ашу. Оқулық бойынша жұмыс атқару, өз ойының айырмашылығын ескере отырып, есте сақтау кестесі арқылы оқушылардың
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа»
Атырау облысы, Атырау қаласы, №13 ұлттық мектеп - гимназиясының бастауыш мектеп мұғалімі:Хамзина Аймангуль
Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» повесі
Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы, «Ж. Сүлейменов атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Махымова Гульжаухар Бейсембаевна
Менің атым - Қожа
Мақсаты: білімділік: повесть бойынша оқушылардың білімін тиянақтау, Қожа бейнесіне талдау жасап, өз ойын жүйелі жеткізе алуға үйрету. дамытушылық: өзіндік ой қорыта білу, шығармашылықпен жұмыстану қабілетін жетілдіру, ой-өрісі мен дүниетанымын
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.