Қазақстандағы моңғол шапқыншылығы
Тексерілді: __________ ДОІЖО
Сабақ барысы
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.3 XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Пәні: Қазақстан тарихы Күні: Сынып:6 Қатысқандар: Қатыспағандар: | |
Сабақтың тақырыбы | Қазақстандағы моңғол шапқыншылығы. Зерттеу сұрағы: Неліктен Шыңғыс хан әскерлері Отырарды алты ай бойы ала алмады? |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.3.1.6-Картаны қолдану арқылы ХІІІ-ХV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру. ХІІІ-ХV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру |
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың басым бөлігі: Түркі-моңғолдардың Орталық Азия мен Қазақстан аумағын жаулап алуының барысын талдайды. (талдау) Кейбір оқушылар:Картаны қолдану арқылы, Шыңғыс ханның жаулап алған жерлерін көрсетеді. Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігін бағалайды. (қолдану, бағалау) |
Құндылықтарға баулу | -Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; -Қарым-қатынас жасау қабілеті; -Өзгелердің мәдениетіне құрметпен қарау; -Шығармашылыққа баулу; -Өмір бойы оқуға дайын болу. |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Педагогтің әрекеті | Оқушы әрекеті | бағалау | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы | 1.Мұғалімнің кіріспе сөзі, топтастыру. Топ аттары:Шыңғыс хан; Отырар; Қайыр хан;(психологиялық көңіл-күй) 2. Үй жұмысын тексеру(бақылау, өзін-өзі тексеру) Формасы: ұжымдық Әдісі: жеке, жұптық Тәсілі:сұрақ-жауап Оқушылармен бірлесіп сабақтың оқу мақсатын анықтау. | Амандасады. Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады. 1,2,3-ке саналу арқылы топқа бөлінеді. | Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Жарайсыңдар! | |||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы | Барлық оқушылар орындайды: «Елші» әдісімен оқушылар топта мәтінді оқып, талқылап, келесі топқа барып түсіндіреді. 1-топ:Неліктен Шыңғыс хан әскерлері Отырарды алты ай бойы ала алмағанын анықтаңдар; 2-топ:ХІІІ-ХV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді талдаңдар; 3-топ: Шыңғыс ханның жаулап алу соғыстарының нәтижелерін анықтаңдар. Оқушылардың басым бөлігі орындайды: «Картамен жұмыс» жұппен картаны пайдалана отырып, талқылайды. 2-тапсырма: Түркі-моңғолдардың Орталық Азия мен Қазақстан аумағын жаулап алуының барысын картадан көрсетіңдер. Кейбір оқушылар орындайды: «Кестемен жұмыс» әдісі бойынша Шыңғыс ханның жаулап алу соғыстарының нәтижелерін анықтап,талдап кестені толтырыңдар кесте № 1
Картамен жұмыс» жұптасып, картаны қолданады, жұмыс жасайды. Картаны қолдану арқылы, Шыңғыс ханның жаулап алған жерлерін көрсетеді. Кейбір оқушылар орындайды: « «Кестемен жұмыс» жасайды. 3-тапсырма:Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігін сипаттап, баға беріңдер. «Түртіп алу», термин сөздерді, тарихи оқиғалар тізбегін дәптерлеріне түртіп алады. Деректерден, көрсетілген бейне баяннан өздеріне қажет деп есептеген ақпараттардың Орталық Азияны жаулап алуының негізгі себебін анықтап. Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігіне баға беріп, салдарын сипаттайды. кесте №2
| Дескриптор: -Мәтінді жеке оқиды, сосын топпен талқылайды, келесі топқа барып түсіндіреді; -Неліктен Шыңғыс хан әскерлері Отырарды алты ай бойы ала алмағанын анықтайды; -ХІІІ-ХV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді талдайды; -Шыңғыс ханның жаулап алу соғыстарының нәтижелерін анықтайды. -Постермен жұмыс жасап, сынып алдында қорғайды; -Өзара, топтар бағалайды. Дескриптор: -КартаданТүркі-моңғолдардың Орталық Азия мен Қазақстан аумағын табады; -Түркі-моңғолдардың Орталық Азия мен Қазақстан аумағын жаулап алуының барысын картадан көрсетеді; -Шыңғыс ханның Ертіс өзенінен бастап, Жетісу арқылы Отырарға жеткені туралы картадан көрсетіп кескін картаға түсіреді; . Дескриптор: -Картадан Шыңғыс ханның жаулап алған жерлерін табады; -Жаулап алған жерлерін анықтап, кескін картаға түсіреді; -Қосымша шартты белгілерді анықтап, көрсетеді . Дескриптор: - Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігін сипаттайды, -ерлігіне баға береді. | Мадақтау 1-4 балл аралығы Мадақтау 1-4 балл аралығы Мадақтау 1-2 балл аралығы Мадақтау 1-5,6 балл аралығы | Оқулық, карта, кескін карта, суреттер, флипчарт, маркерлер,тақта, суреттер Үлестірмелі қағаздар, Тест тапсырмасы | ||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы | Рефлексия. «Бағалау нысанасы» -Бүгін мен білдім ... -Бүгін мен жақсы түсінген тұстарым... -Бүгін менің түсінбеген тұстарым ... -Маған қиындық туындады ... Үйге: «Ұлы Жібек жолының қазақ елі үшін маңызы» - тақырыбына ой – түйін жазу Бағалау: 10 балдық жүйеге сай бағалау | Рефлексия жасайды. Өз-өзін бағалау критерийіне сай бағалайды. Үйге тапсырма алады. | Мадақтау. | бағалау парақтары |
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Моңғол империясының құрылуы
6.2.2.3.- көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттайды; 6.3.1.6.- картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси процестерді түсіндіреді. Барлық оқушылар: Моңғол империясының құрылуын анықтайды. Моңғол империясының
Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?
Х – XIII ғғ. мемлекеттерді білу және картаны қолдану арқылы саяси үдерістерді түсіндіру
Найман, керейіт пен жалайырлардың ортағасырлық саяси тарихтағы рөлі қандай?
X – XIII ғғ мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.
Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?
X – XIII ғғ. мемлекеттерді білу және картаны қолдану арқылы саяси үдерістерді түсіндіру.
Есім хан (1598 – 1628 ж)
Есім ханның тұсындағы қазақ хандығының ішкі және сыртқы саяси жағдайы туралы жан жақты түсінік беру, сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту, елжандылыққа және ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Орта ғасырлардағы дүние жүзі тарихынан күнтізбе жоспары 7-сынып
Атырау қаласы, Еркінқала орта мектебі Өтепова Тойған Қуанышқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.