Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды?

08 мам 2024, Сәрсенбі
Категориясы: Тарих
Тексерілді: __________ ДОІЖО
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Абсолютизм: Батыс пен Шығыс
Мектеп: 
Мұғалімнің аты-жөні:
Пәні: дүниежүзітарихы
Күні:
Сынып:6            Қатысқандар:                Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыXIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.2.4.1- Адам өміріндегі қоршаған орта туралы бөлімнің рөлін түсіндіру.
Сабақтың мақсаты
  • Адам өміріндегі қоршаған орта туралы бөлімнің рөлін түсіндіреді.
Барлық оқушылар:     XIV Людовик және Ұлы Петр тұсындағы феодалдық мемлекеттердің даму кезеңін анықтай алады.
Оқушылардың басым бөлігі:  «Парламент», «Бас штаттар», «Сейм», «Кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарын талдайды.
Кейбір оқушылар:  Батыс пен Шығыстағы монархияның сословиелік-өкілдік және шексіз билік формаларын сипаттайды.
Құндылықтарға баулуСын тұрғысынан ойлау,денсаулық, достық және айналадағы қамқор көрсету.
Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Педагогтің әрекетіОқушы әрекетібағалауРесурстар
Сабақтың басы
І. «Топтастыру стратегиясы» арқылы сыныпта жағымды көңіл-күй қалыптастырылады. 1. Оқушылар «ХIV Людовик », «Ұлы Петр » суреттерінің қиындыларын алады, 2 топқа топтасады; 2. Парақша қиындыларынан императорларды құрастырып, топта талқылайды, сипаттама береді. 
1 – топ. ХIV Людовик
 2 –топ. Ұлы Петр
ІІ. «Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы үйге берілген сабақты пысықтау. Мақсаты: оқушылар өздігінен білім алуда, бір – біріне сұрақтар қояды, алынған ақпаратты қорытындылайды. Сұрақтар. 1. Жүзжылдық соғыстың себебі неде? 2. Ірі қандай шайқастар болды? 3. Жакерия деген не? Ол қай жылдары болды? 4. Жүзжылдық соғыс немен аяқталды?
Амандасады. Жаңа сабақтың мақсатымен танысады. Сұрақтарға жауап береді. Өз болжамдарын ұсынады.Тамаша!
Керемет!
Өте жақсы!
Жарайсыңдар!
XIV Людовик
Петр
Сабақтың ортасы
ІІ. «Миға шабуыл» арқылы оқушылардың өз ойын еркін жеткізуіне итермелеймін, сабақ тақырыбына қатысты жағдаяттар туындатамын. Суретпен жұмыс. Қалай ойласыңдар кімнің билігі шексіз болды?
«IDEAL»тәсілі. Мақсатым: оқушылар мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтап талқылату. " ХIV Людовик " тобы - "XIV Людовик тұсындағы мемлекет " 
I – мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтаңдар.
D – проблеманы сипаттаңдар. 
E – проблеманы шешу жолдарын анықтаңдар.
A – проблеманы шешу үшін әрекет жасаңдар. (мәселені шешу жолын көрсету).
 L – қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия жасаңдар.
"Ұлы Петр" тобына -" Ұлы Петр тұсындағы мемлекет
I – мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтаңдар.
D – проблеманы сипаттаңдар. 
E – проблеманы шешу жолдарын анықтаңдар.
A – проблеманы шешу үшін әрекет жасаңдар. (мәселені шешу жолын көрсету).
 L – қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия 
№1. ЕБҚ тапсырмасы. «Франциядағы абсолюттік монархияның негізгі белгілерін анықта:
-қазынаны министр биледі;
-соттарды халық сайлады;
-корольдің сөзі бүкіл ел үшін заң болды;
-салық мөлшерін халық белгіледі;
-әскерді қолбасшылар басқарды;
-шіркеуді король өзіне бағындырды.
№2 тапсырма. Корольдердің билік құрған мерзімін сйкестендіріңдер:
  1. VIII Карл
  2. ХІІ Людовик
  3. І Франциск
А) 1483-1498 жж
В) 1498-1515 жж.
С) 1515-1547 жж.
2. тапсырма. Жеке жұмыс «Бес жолды өлеңдер» әдісімен оқушылар шығармашылық жұмыс жүргізеді және сол арқылы «Парламент», «Бас штаттар», «Сейм», «Кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарын түсіндіреді. 
1. Зат есім  
2. Сын есім 
3. Етістік 
 4. Сөйлем құрау 
5.Бір синоним 
3-тапсырма: жұптық жұмыс. 18-19-шы тақырыптарды оқи отырып, кестені толтырыңдар.
Француз абсолютизмінің ерекшелігі неде болды?Ресейде орталықтанған мемлекеттің құрылуына әсер кеткен саясаты?
11
22
33
Дескриптор:
- XIV Людовик билігі айтарлықтай шексіз болғанын анықтайды, - Ұлы Петр билігі айтарлықтай шексіз болғанын анықтайды,
Дескриптор:
- І-XIV Людовик Францияны 72 жыл басқарған королі.
- Д-Абсолюттті монархияны жақтады.
- Е-Франция бірігіп, саяси жағдайында дамыды. 
-А- Әскери жанжалдар туындап,салықтар үлкейді.Халық арасында наразылық көтеріліске ұласады.
-L- Корольдің қабылдаған шешімдері мемлекеттің заңына айналды.                                                                       
Дескриптор:
 I – Щвециямен келісімге келгесін Ресей империяға айналды.
 D –1Петр Ұлы Петр атанды. Шектеусіз монархияны жақтады . 
E – Мемлекеттік органдардың жүйесін ыңғайлады, мәдениетті дамытты. 
A – Шіркеу , сот басшысы, ерекше құзреттілігінде соғысты жариялау, бейбітшілік орнату,сыртқы мемлекеттермен шартқа қол қоюды да басқарды. 
L- Ұлы Петр заң шығарушы, атқарушы биліктіде атқарды. 
Дескриптор:
-Абсолюттік монархияның негізгі белгілерін анықтайды;
-корольдердің билік құрған жылдарын сәйкестендіреді.
Дескриптор:
 1. Зат есім (Боярлар Думасы); 
2. Сын есім (рөлі төмен, сенімсіз); 
3. Етістік (Дума шектелді, сенатпен ауыстырылды);
4. Сөйлем құрау (Петр І Боярлар Думасы қызметіне сүйе- нуін қойды); 
5.Бір синоним (жоғарғы кеңес)
Мадақтау
1-4 балл аралығы
Мадақтау
1-5,6 балл аралығы
Мадақтау
1-4 балл аралығы
Мадақтау
1-2 балл аралығы
плакат, суреттер
кесте
Сабақтың соңыРефлексия. «ҚҰС» әдісі
құндыұсыныссұрақ



Бағалау: 10 балдық жүйеге сай бағалау
Үйге: оқу, деңгейлік тапсырмаларды орындау
құнды болған ақпараттарын айтады. Ұсыныс айтады. Түсінбеген сұрағын жазады.
Өз-өзін бағалау критерийіне сай бағалайды.
Үйге тапсырма алады.
Мадақтау.рефлексия парақтары

Сабақтың толық нұсқасын жүктеу​​​
349
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Мемлекет формаларының эволюциясы: ежелгі кезеңнен бүгінгі күнге дейін
Мемлекет формаларының эволюциясы: ежелгі кезеңнен бүгінгі күнге дейін
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 10. 3. 1. 3 тарих контекстінде мемлекеттік құрылыс формасының өзгеруінің заңдылықтарын анықтау және талдау; 10. 3. 1. 4 мемлекеттердің тарихи формаларына тән белгілерін анықтай
Компьютердің конфигурациясы
Компьютердің конфигурациясы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 9. 1. 1. 1. мақсатына байланысты компьютердің конфигурациясын таңдау Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Дербес компьютердің түрлері мен негізгі құрылымдарын білу. Оқушылардың басым бөлігі: Дербес
Әдеби шығарманың жанрын анықтау
Әдеби шығарманың жанрын анықтау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3. 2. 4. 1. Өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерешеліктерін анықтау Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар Өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіме - нің
Қара шаңырақ
Қара шаңырақ
Ынтымақтастық, Қазақстандық патриотизм, тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы
Тыныс алудың маңызы мен типтері
Тыныс алудың маңызы мен типтері
Тыныс алу және фотосинтез үдерістерін өзара салыстырып, анаэробты және аэробты тыныс алудың ерекшеліктерін сипаттайды; Тыныс алу көмегімен энергияны қайдан және қалай алуға болатын үдерісті сызып, талдап береді, тыныс алусыз тіршілік етуге
Қазақтың қадірлі қызы
Қазақтың қадірлі қызы
Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді, қосымша ақпаратты анықтай алады, мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады, мәтін құрылымын сақтайды, құрылымына сәйкес жоспар құрай алады.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×