Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Тарих
Абылай хандығы
Абылай ханның қолбасшылық, саяси қайраткерлігі, қазақ жерлерін біріктіру жолындағы күресі және тарихта алатын орны туралы түсінік қалыптастыру арқылы толық мәлімет беру....
Тарих 12-03-2019, 13:31 aiboll
Толық оқу
Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті
Үйсін тайпаларының шығыс Жетісуда орын алған ескерткіштері: Қалқан - 1, Бесшатыр - 4, Ақтасты - 5 және т. б., ал қаңлы тайпаларының Қауыншы, Отырар - Қаратау, Жетіасар мәдениеттеріне жататын зираттардан табылған әшекей заттар...
Тарих 10-03-2019, 00:27 aiboll
Толық оқу
1931 - 1933 жылдардағы ашаршылық
1931 - 1933 жылдардағы ашаршылық, ХХ ғ. 30 - ж. Қазақстандағы қасірет, Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастырудың демографиялық салдары, Қазақтардың республикадан тыс аймақтарға жаппай қоныс аударуы туралы оқушылардың білім деңгейін зерттеу...
Тарих 21-02-2019, 14:38 aiboll
Толық оқу
Саяси қуғын - сүргін және халықтар депортациясы
Елден қуу дегеніміз (депортация)— белгілі бір адамдар тобын немесе халықтарды жаза ретінде туған жерінен басқа өлкеге жер аудару. Бұл саясат соғысқа дейін - ақ қолданылды....
Тарих 21-02-2019, 01:28 45678
Толық оқу
Қазақстанның 1965 - 1985 жылдардағы әлеуметтік - экономикалық дамуы. (өнеркәсіп өндірісі 1965 - 70жж)
1965 жылғы шаруашылық реформасы Ғылыми - техникалық прогресс Өнеркәсіптің даму қарқыны Шаруашылықтағы дағдарыстың көріністері...
Тарих 16-02-2019, 23:06 aiboll
Толық оқу
1920 – 1930-жылдардағы Қазақстан мәдениеті
Мақсаты: Білімділік: Оқушыларға ХХ ғасырдың 20 - 30 жылдардағы Қазақстан мәдениетінің жай - күйі туралы жан - жақты мағлұматтар беру....
1916 жылғы ұлт - азаттық қозғалыстың басталуы
Амангелді Иманов 1916 жылы ұлт - азаттық көтеріліске қатысып, қол бастаған батырымыздың бірі....
Тарих 10-02-2019, 16:15 aiboll
Толық оқу
Латын әліпбиіне өту – заман талабы
Отанды сүюге, өз елін, тарихын білуге, жалпыадамзаттық құндылықтар мен терең көзқарастарды сіңіру арқылы таным белсенділіктерін арттыруға бағыттау....
Сақтар туралы тарихи мәліметтер
Сабақ нәтижесі: Барлық оқушылар: Сақтардың орналасқан жерлерін біледі. Сақтар туралы жазған тарихшыларды біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Сақтардың атауларын ажыратады, дереккөздерге сүйеніп дәлелдейді....
×