Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ас–үй жабдықтары

08 сәуір 2018, Жексенбі
Категориясы: Технология
9 – сынып
Сабақтың тақырыбы: Ас – үй жабдықтары
Сабақтың мақсаты: жас ұрпақтардың рухани дүниесін байыту және ұлттық өнерімізді пайдалана білу. Шеберлік деңгейін арттырып, ынта ықыласын молайтуға, әсемдік пен сұлулықты көріп, бағалай білуге үйрету;
Дамытушылық: ұлттық өнер жайлы білімдерін жүйелеп, шығармашылық қиялын арттыру. Шеберлігінің ұшталуы, ойлаған мақсатына жету;
Тәрбиелік: оқушыларды жауапкершілікке үйрету және өз бетінше жұмысқа ептілік деңгейін көтеруге баулу.
Көрнекіліктер: технологиялық карта, суреттер.
Құрал – жабдықтар: ағаш бөліктер, штанген - циркуль, лак, ара, бояулар, СТД – 120 ағаш жону станогі.
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, топпен жұмыс, сарамандық жұмыс.

Сабақтың барысы:.
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеп, олардың арнайы киіміне көңіл бөлу, сабаққа қажетті құрал – жабдықтарды, жұмыс орнын дайындау. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Өткен тақырыпты оқушылардың қаншалықты меңгергенін тест арқылы тексеру.

ІІІ. Жаңа сабақ.
«Ас – адамның арқауы» дегендей, ас дайындауға арналған ас үй жабдықтарын экологиялық таза материалдардан шеберлер сапалы да әдемі түрде жасайды.
Біз бүгін ас үй жабдықтарын жасап үйренеміз. Оны жасау үшін онша қиын емес, бірақ ынта - ықылас, ептілік және шеберлік қажет. Ас үй жабдықтары кез келген отбасы үшін қажет. Оны көк теректен, қарағайдан жасауға болады. Біз оны қалдық ағаштардан және үшқаттан (қабатты фанера) жасап көреміз.

ІҮ. Сарамандық жұмысты ұйымдастыру:
а) Оқушылар жұмысты топ болып орындайды. СТД – 120 ағаш жону станогінде ас үй жабдықтарын технологиялық карта бойынша ағаштан жасау.
ә) Ас үй жабдықтарын жасап шығуда оқушылар өз шеберліктерін шыңдап, шығармашылық қабілеттерін таныта білуі тапсырылады.
б) Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру.

Ү. Сергіту: Жұмбақтар шешу.
1) Жалпақ желке, сопақ бетті,
Орманды отап кетті. (Балта)
2) Басы жоқ, екі бетті,
3) Кедір – бұдыр тақтайды,
Жүзі тісі бар. Тегістейтін тілімен.
Қақ бөлер бөренені Жеген асын топтайды,
Өз күші бар. (Ара) Шығар желке түбінен. (Сүргі)

ҮІ. Сабақты қорытындылау: Теориялық және практикалық бөлімін қорытындылау мақсатында сын тұрғысынан ойлау стратегиясын қолдану арқылы кестені толтыру.
Не білдім?
Нені үйрендім?
Нені үйрендім?

ҮІІ. Бағалау: Жасаған жұмыстарын қарай отырып бағалау.
ҮІІІ. Үйге тапсырма: Мәнжазба жазу.

Атырау облысы,
Қызылқоға ауданы, Қоныстану селосы
Жаңашаруа қазақ орта мектебінің
бейнелеу өнері және технология пәнінің мұғалімі
Балмуханов Нурболат Қобланович
5 853
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қазақтың ұлттық қоржынның жасалу технологиясы
Қазақтың ұлттық қоржынның жасалу технологиясы
Ата - бабамыздың халыққа сіңірген орасан зор еңбектерін балаларға насихаттау. Қоржын пішу және тігін технологиясын үйрету.
Жону білдегінде бұйымдарды көркемдеп жону тәсілімен дайындау
Жону білдегінде бұйымдарды көркемдеп жону тәсілімен дайындау
Токарь станогында ағаш өңдеуді және бұйым дайындауды үйрету; Әртүрлі бұйымдарды әзірлеу кезінде оқушылардың дағдыларын, шеберліктерін арттырып, станокта жұмыс істеуге дағдыландыру, іскерлік қабілеттерін қалыптастыру;
Ұлттық нақышта ас үй жабдығының жасалу технологиясы
Ұлттық нақышта ас үй жабдығының жасалу технологиясы
Жас ұрпақтардың рухани дүниесін байыту және ұлттық өнерімізді пайдалана білу. Шеберлік деңгейін арттырып, ынта ықыласын молайтуға, әсемдік пен сұлулықты көріп, бағалай білуге үйрету;
Технологиялық карта бойынша ағаштан бұйым жасап шығару
Технологиялық карта бойынша ағаштан бұйым жасап шығару
Қызылорда обылысы, Шиелі ауданы, №142 орта мектебінің технология пәні мұғалімі Жүсіпбаев Талғат Кеңесұлы
Жобамен сарамандық жұмыс. Көбелек тоқу
Жобамен сарамандық жұмыс. Көбелек тоқу
Алматы қаласы, Алмалы ауданы, Б. Атыханұлы атындағы № 36 гимназияның технология пәні мұғалімі: Бакелекова Динара Болатханқызы
Жіппен бейнелеу «Тұмар»
Жіппен бейнелеу «Тұмар»
ШҚО Ұлан ауданы Мамай батыр ауылы «М. Ломоносов атындағы орта мектеп» КММ технология пәні мұғалімі Калиева Гаухар Картаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×