Химия сабағында оқушы қабілетін арттырудағы модульдік оқыту технологиясының тиімділігі
Баяндама
«Химия сабағында оқушы қабілетін арттырудағы модульдік оқыту технологиясының тиімділігі»
Бүгінгі білім жүйесі бүкіл әлем деңгейінде қоғамдық дамудың өлшемімен сол қоғамның негізін құрайтын басты тетіктердің біріне айналды.
Еліміздің білім беру саласындағы бетбұрыстары педогогикалық халықтық негіздерін білім кеңістігіне кіріктіруге, жаңа ұлттық сипатты мектеп қалыптастыруға, оқыту үрдісінің сапалығын арттыруға, жастарды кәсіби еңбекке даярлауға бағытталған. Егеменді елдің ертеңі оқу - білімімен, мәдениет өркениетімен бағаланады. Елімізде оқытудың мазмұны мен әдістемесін жетілдіру жалпы білім беретін орта дәрежелі оқу жүйесімен тығыз байланысты міндеттердің бірі. Қазіргі кезде республикамызда білім берудің жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру деңгейіне өтуге бағыт алуда.
Қазақстан Республикасының «Білім беру» заңының 8 - бабында «Білім беру жүйесінің басты - міндеті ұлттық және жалпы азаматтық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау жеке адамның шығармашылық, рухани және дене мүмкіндіктерін дамыту деңгейлік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру, жеке басының дамуы үшін жағдай жасау арқылы интеллектін байыту. Еңбек рыногында «бәсекелесуге қабілетті жұмыстар мен мамандар даярлау және біліктілігін арттыру» делінген. Шынында да, қазіргі қоғамға қабілетті, талантты, іскер мамандар көптеп қажет. Сондықтан ұстаздар алдында заман талабына сай тұлға тәрбиелеу жауапкершілігі жүктеледі.
Мектептегі оқу әдісінің негізгі мақсаты - баланың білімді игеруі кезінде ойлау қабілетін қалыптастыру, сол арқылы таным әрекетін дамыту. Бұл оқушының өзіндік әрекеттерін, дербес жұмыс жасау қабілеттерін дамытудың маңыздылығын айқындайды. Оқушының шығармашылық қабілеті оның ойлауы мен іс - жүзіндегі әрекеттері арқылы дамиды. Ойлауға үйрететін сабақтарды жүргізуде, алдымен мұғалім мен оқушы арасында ынтымақтастықты қалыптастыру қажет.
Мұғалім бұл жағдайда дайын білімді түсіндіріп қоюшы, бақылаушы, бағалаушы емес, танымдық іс - әрекетін ұйымдастыратын ұжымдық әрекеттің ұйытқысы. Оқушылардың шығармашылығын қалыптастыру үшін әуелі қызықтыру жолдарын іздестіру қажет. Химия ғылымына оқушыларды қызықтырып, өзіне тартатын құбылыстар аз емес. Қызығулар оқушының ой - өрісін кеңейтіп, білім алуға талпындырады, іс - әрекетін жеңілдетеді, бір нәрсеге қызығатын болса, ол кез - келген іспен шұғылдану үшін қиындықтарға қарсы тұрып, жеңе біледі.
«Химия сабағында оқушы қабілетін арттырудағы модульдік оқыту технологиясының тиімділігі»
Бүгінгі білім жүйесі бүкіл әлем деңгейінде қоғамдық дамудың өлшемімен сол қоғамның негізін құрайтын басты тетіктердің біріне айналды.
Еліміздің білім беру саласындағы бетбұрыстары педогогикалық халықтық негіздерін білім кеңістігіне кіріктіруге, жаңа ұлттық сипатты мектеп қалыптастыруға, оқыту үрдісінің сапалығын арттыруға, жастарды кәсіби еңбекке даярлауға бағытталған. Егеменді елдің ертеңі оқу - білімімен, мәдениет өркениетімен бағаланады. Елімізде оқытудың мазмұны мен әдістемесін жетілдіру жалпы білім беретін орта дәрежелі оқу жүйесімен тығыз байланысты міндеттердің бірі. Қазіргі кезде республикамызда білім берудің жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру деңгейіне өтуге бағыт алуда.
Қазақстан Республикасының «Білім беру» заңының 8 - бабында «Білім беру жүйесінің басты - міндеті ұлттық және жалпы азаматтық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау жеке адамның шығармашылық, рухани және дене мүмкіндіктерін дамыту деңгейлік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру, жеке басының дамуы үшін жағдай жасау арқылы интеллектін байыту. Еңбек рыногында «бәсекелесуге қабілетті жұмыстар мен мамандар даярлау және біліктілігін арттыру» делінген. Шынында да, қазіргі қоғамға қабілетті, талантты, іскер мамандар көптеп қажет. Сондықтан ұстаздар алдында заман талабына сай тұлға тәрбиелеу жауапкершілігі жүктеледі.
Мектептегі оқу әдісінің негізгі мақсаты - баланың білімді игеруі кезінде ойлау қабілетін қалыптастыру, сол арқылы таным әрекетін дамыту. Бұл оқушының өзіндік әрекеттерін, дербес жұмыс жасау қабілеттерін дамытудың маңыздылығын айқындайды. Оқушының шығармашылық қабілеті оның ойлауы мен іс - жүзіндегі әрекеттері арқылы дамиды. Ойлауға үйрететін сабақтарды жүргізуде, алдымен мұғалім мен оқушы арасында ынтымақтастықты қалыптастыру қажет.
Мұғалім бұл жағдайда дайын білімді түсіндіріп қоюшы, бақылаушы, бағалаушы емес, танымдық іс - әрекетін ұйымдастыратын ұжымдық әрекеттің ұйытқысы. Оқушылардың шығармашылығын қалыптастыру үшін әуелі қызықтыру жолдарын іздестіру қажет. Химия ғылымына оқушыларды қызықтырып, өзіне тартатын құбылыстар аз емес. Қызығулар оқушының ой - өрісін кеңейтіп, білім алуға талпындырады, іс - әрекетін жеңілдетеді, бір нәрсеге қызығатын болса, ол кез - келген іспен шұғылдану үшін қиындықтарға қарсы тұрып, жеңе біледі.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Интерактивті оқыту технологиясының әдіс – тәсілдерін тарих сабағында қолдану арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру жолдары
Интерактивті оқыту әдістері тұлғааралық қарым – қатынасқа негізделе отырып, “жеке тұлғаны дамытуға бағытталатын” қазіргі білім беру парадигмасын қанағаттандырады. Сонымен бірге, сапалы білім алудың алғышарттары болып табылатын таным белсенділігі мен
Мысалды оқытуда қолданатын тиімді әдіс - тәсілдер
Мысалды оқытуда қолданатын тиімді әдіс - тәсілдер
Инновациялық технологиялардың тарихты оқытудағы қажеттілігі
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, №153 Ш. Есенов атындағы мектеп - лицейдің тарих пәні мұғалімі Битаева Салтанат Есенгелдіқызы
Шағын жинақталған мектепте модульдік оқыту технологиясының элементтерін қолдалдану
Қарағанды облысы, Абай ауданы, Шерубай - Нұра негізгі жалпы білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Аманбек Дауренгул
Интерактивті оқыту технологиясының әдіс-тәсілдерін тарих сабағында қолдану
Сайрам ауданы Қарасу ауылы А.Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектебінің тарих пәнінің мұғалімі Игенбаева Динара Маратқызы
Химия және биология пәндері бойынша білім сапасын арттырудағы жаңа педагогикалық технологияны қолданудың тиімділігі
Бүгінгі күні педагогикалық алаңда білім берудің жаңа моделін құраудың, сынақтан өткізу мен енгізудің ауқымды міндеттері тұр. Оның жүйесінің негізгі ұстанымдары «Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейін білім беруді дамыту тұжырымдамасында»
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.