Негізгі өндірістік қорлардың экономикалық мәні. Негізгі құралдардың есебі
Пәні: Қаржылық есеп және ұйым экономикасы
Тақырыбы: Негізгі өндірістік қорлардың экономикалық мәні. Негізгі құралдардың есебі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Негізгі өндірістік қорлардың экономикалық мәні бағалануы, тозуы амортизациясы және қаржылық шоттарда бейнеленуі.
Тәрбиелік: Білім алушыларды дұрыс шешім табуға үйрету, дербестікпен жауапкершілікке, адамгершілікке тәрбиелеу.
Дамытушылық: Пәнге деген қызығушылығын арттыру, білім алушыларды ұжымдық жұмыс жасай білуге баулу, тұжырымдау, логикалық сұрақтар арқылы ой - өрісін, дүниетанымын кеңейту, есте сақтау қабілетін дамыту, шығармашылық жағдайларда шешім қабылдауға көмек көрсету, оқушыларды өздігінен білім алу дағдыларын, аналитикалық қасиеттерін дамыту.
Сабақтың типі: теориялық,
Сабақ түрі: Жаңа тақырыпты меңгерту.
Сабақ әдісі: Бинарлы сабақ, түсіндіру, сұрақ - жауап, баяндау, ойын, лекция элементтер.
Бинарлы сабақ – пән аралық байланыс пен пәндерді біріктіруді жүзеге асырудың бір түрі. Бинарлы сабақ 1 мәселені шешу үшін түрлі салалардан білімдерді біріктіруге мүмкіндік беріп, тәжірибеде алған білімдерді пайдалануға мүмкіндік береді.
Пәнаралық байланыс: Экономикалық талдау. Математика. Экономика негіздері. Қазақ әдебиеті. Менеджмент.
Көрнекі құрал: Интерактивті тақта, кеспе қағаздары, бейне, ұпай жинау парағы, материалдар сызбалар.
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру: Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеу. Дәрісхананың тазалығына назар аудару. Оқушылар екі топқа бөлініп, сарапшы сайланады.- 2 минут
1 - бөлім Бейне ролик /3 - мин/
Бейнероликке оқушылардың пікірі./3 мин/
Жаңа тақырыпты және оның мақсатын айтамыз.
Тақырыбы: Негізгі өндірістік қорлардың экономикалық мәні. Негізгі құралдардың есебі.
Мақсаты: Негізгі өндірістік қорлардың экономикалық мәнін ашып, бағалануын, тозу түрлерін, амортизациясын және қаржылық шоттарда бейнеленуін оқушыларға меңгертіп, білімдерін арттыру.
Жоспары:
1. Негізгі өндірістік қорлар мәні және оның бағалануы
2. Негізгі құралдардың есебі және амортизациясы
Оқушыларға жаңа тақырыптың материалдары таратылады. Оқушылар өздігінен тақырыпқа дайындалады.
Келісім ережесімен таныстыру:
Бәріміз де оқуымызға жауаптымыз;
Бір - бірімізді тыңдаймыз, сөз бөлмейміз;
"Көтерілген қол" ережесімен біреу ғана сөйлейді;
Тек істің мәні бойынша айтамыз.
Өз пікірімізді бөлмейміз.
Мағынасыз сұрақтар қоймаймыз.
Басқалардың сөзін бағалаймыз.
Уақыт шектеуін сақтаймыз.
Осы уақытта:
Негізгі қор түсінігі олардың бағалануы туралы түсінік береді.
Өндірістік қорлар еліміздің ұлттық байлығының аса маңызды бөлігін құрайды.
Негізгі қор – ұзақ жылдар бойы өндіріс саласында жұмыс істейтін, материалдық игіліктерді өндіруге қатысып, өзінің заттай түрін сақтайтын, бірте - бірте тозатын және өзінің құнын өндірілетін жаңа өнімге тозу мөлшеріне қарай амортизациялық жарна түрінде аударатын өндіріс құралдарын айтамыз.
Кәсіпорынның өндіріс қоры үнемі қозғалыста болып, айналымда болады.
Қордың әртүрлі элементтері айналымда болуы бірдей емес. Міне осындай жағдайға байланысты өндіріс шеңберінде болған қорлар немесе өндіріс қорлары негізгі және айналым болып бөлінеді.
Негізгі қорлардың екі түрі болады: өндірістік негізгі қорлар және бейөндірістік негізгі қорлар.
Материалдық өндіріс саласында жұмыс істейтін негізгі қорлар - өндірістік негізгі қорлар деп, өндірістік емес салада жұмыс істейтін негізгі қорлар – бейөндірістік негізгі қорлар деп аталады (тұрғын үй, мәдениет, спорт мекемелері, балабақшалар, емдеу орындары және тағы басқа да кәсіпорын балансындағы жұмысшыларға қызмет ететін объектілер).
Тақырыбы: Негізгі өндірістік қорлардың экономикалық мәні. Негізгі құралдардың есебі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Негізгі өндірістік қорлардың экономикалық мәні бағалануы, тозуы амортизациясы және қаржылық шоттарда бейнеленуі.
Тәрбиелік: Білім алушыларды дұрыс шешім табуға үйрету, дербестікпен жауапкершілікке, адамгершілікке тәрбиелеу.
Дамытушылық: Пәнге деген қызығушылығын арттыру, білім алушыларды ұжымдық жұмыс жасай білуге баулу, тұжырымдау, логикалық сұрақтар арқылы ой - өрісін, дүниетанымын кеңейту, есте сақтау қабілетін дамыту, шығармашылық жағдайларда шешім қабылдауға көмек көрсету, оқушыларды өздігінен білім алу дағдыларын, аналитикалық қасиеттерін дамыту.
Сабақтың типі: теориялық,
Сабақ түрі: Жаңа тақырыпты меңгерту.
Сабақ әдісі: Бинарлы сабақ, түсіндіру, сұрақ - жауап, баяндау, ойын, лекция элементтер.
Бинарлы сабақ – пән аралық байланыс пен пәндерді біріктіруді жүзеге асырудың бір түрі. Бинарлы сабақ 1 мәселені шешу үшін түрлі салалардан білімдерді біріктіруге мүмкіндік беріп, тәжірибеде алған білімдерді пайдалануға мүмкіндік береді.
Пәнаралық байланыс: Экономикалық талдау. Математика. Экономика негіздері. Қазақ әдебиеті. Менеджмент.
Көрнекі құрал: Интерактивті тақта, кеспе қағаздары, бейне, ұпай жинау парағы, материалдар сызбалар.
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру: Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеу. Дәрісхананың тазалығына назар аудару. Оқушылар екі топқа бөлініп, сарапшы сайланады.- 2 минут
1 - бөлім Бейне ролик /3 - мин/
Бейнероликке оқушылардың пікірі./3 мин/
Жаңа тақырыпты және оның мақсатын айтамыз.
Тақырыбы: Негізгі өндірістік қорлардың экономикалық мәні. Негізгі құралдардың есебі.
Мақсаты: Негізгі өндірістік қорлардың экономикалық мәнін ашып, бағалануын, тозу түрлерін, амортизациясын және қаржылық шоттарда бейнеленуін оқушыларға меңгертіп, білімдерін арттыру.
Жоспары:
1. Негізгі өндірістік қорлар мәні және оның бағалануы
2. Негізгі құралдардың есебі және амортизациясы
Оқушыларға жаңа тақырыптың материалдары таратылады. Оқушылар өздігінен тақырыпқа дайындалады.
Келісім ережесімен таныстыру:
Бәріміз де оқуымызға жауаптымыз;
Бір - бірімізді тыңдаймыз, сөз бөлмейміз;
"Көтерілген қол" ережесімен біреу ғана сөйлейді;
Тек істің мәні бойынша айтамыз.
Өз пікірімізді бөлмейміз.
Мағынасыз сұрақтар қоймаймыз.
Басқалардың сөзін бағалаймыз.
Уақыт шектеуін сақтаймыз.
Осы уақытта:
Негізгі қор түсінігі олардың бағалануы туралы түсінік береді.
Өндірістік қорлар еліміздің ұлттық байлығының аса маңызды бөлігін құрайды.
Негізгі қор – ұзақ жылдар бойы өндіріс саласында жұмыс істейтін, материалдық игіліктерді өндіруге қатысып, өзінің заттай түрін сақтайтын, бірте - бірте тозатын және өзінің құнын өндірілетін жаңа өнімге тозу мөлшеріне қарай амортизациялық жарна түрінде аударатын өндіріс құралдарын айтамыз.
Кәсіпорынның өндіріс қоры үнемі қозғалыста болып, айналымда болады.
Қордың әртүрлі элементтері айналымда болуы бірдей емес. Міне осындай жағдайға байланысты өндіріс шеңберінде болған қорлар немесе өндіріс қорлары негізгі және айналым болып бөлінеді.
Негізгі қорлардың екі түрі болады: өндірістік негізгі қорлар және бейөндірістік негізгі қорлар.
Материалдық өндіріс саласында жұмыс істейтін негізгі қорлар - өндірістік негізгі қорлар деп, өндірістік емес салада жұмыс істейтін негізгі қорлар – бейөндірістік негізгі қорлар деп аталады (тұрғын үй, мәдениет, спорт мекемелері, балабақшалар, емдеу орындары және тағы басқа да кәсіпорын балансындағы жұмысшыларға қызмет ететін объектілер).
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Негізгі өндірістік қорлар экономикалық мәні негізгі құралдардың есебі қаржылық есеп ұйым экономикасы
Жаңалықтар
Экономикалық көшбасшы олимпиадасы
Қызылорда қаласы, И.Әбдікәрімов атындағы Қызылорда аграрлық техникалық колледжінің оқытушысы Сералиева Бану
Мал шаруашылығы өнімдерін пайдалану
Қызылорда қаласы, И.Әбдікәрімов атындағы Қызылорда аграрлық техникалық колледжінің оқытушысы Сералиева Бану
Кәсіпорынның өндірістік қуаттылығы
Жабдықтар мен өндірістік қуаттылықтарды неғұрлым толық пайдалану кезінде жоспарлы кезеңде белгілі бір номенклатурада, ассортиментте тиісті сапада өнімді шығарудың барыншақ мол мүмкіндігі анықталады, міне бұл өндірістік қуаттылық игеру.
Негізгі қорлардың мәні мен құрылымы
И. Әбдікәрімов атындағы Қызылорда аграрлық техникалық колледжінің «Экономикалық пәндер» циклының оқытушысы Ерназарова Бағжан Ерназарқызы
Негізгі қорлардың экономикалық мәні. Негізгі құралдар есебі
Қызылорда қаласы, И.Әбдікәрімов атындағы Қызылорда аграрлық техникалық колледжі, оқытушы Сералиева Бану
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.