Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

07 мам 2016, Сенбі
Категориясы: Ұстаздарға
Мұғалім: Роза Асылбек
Сабақтың тақырыбы: Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Сілтеме: МАН. 79 - 83 бет. Әдістемелік нұсқау
Жалпы мақсаты: Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқуды метатаным арқылы анықтауға үйрету, метасананы оқыту жолдары туралы түсініктері қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: Мұғалімдер оқушылардың жас ерекшеліктері тұрғысынан сөйлеу, жады, шығармашылық және метасана үдерістерін ескеріп оқытуды үйренеді.
Түйінді идеялар: Жас ерекшелеіктеріне сәйкес оқыту мен метатаныммен анықталады.
Жаттығу тренингі: Сергітуге арналған тесттік жаттығу

Топқа бөлу: Кофе, шай, кола және алма сусыны арқылы 4 топқа бөлінеді.
Әр топта бір бағалаушы анықтауды ұсынамын
Олардың жұмысы – топ идеясын қорғаушылар мен топ жұмысын бағалау.
(жақсы, түсінікті, түсініксіз, керемет)

Кіріспе тапсырма 1. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу дегенді қалай түсінесіз?
2. Жас ерекшеліктеріне сай осы уақытқа дейін оқушылардың қандай дағдыларын ескердіңіз?
3. Оқушылардың жас ерекшеліктерін қалай бөліп
көрсетер едіңіздер?
4. Адам жасының атауларын білесіздер ме?

Есте сақтау: ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді жады болып екіге бөлінеді. Қысқа мерзімді жады бұл жұмыс жадысы, ұзақ мерзімді жады 3 компоненттерден тұрады:
1. Рәсімдік жады
2. Эпизодтық жады
3. Семантикалық жады
Рәсімдік жады адамдардың іс - әрекеттерді қалай орындау қажет екендігін үйренгенін есте сақтайтын «қойма» болса.
Эпизодтық жадыға көзбен көрген, сезім мүшелерімен келген мәліметтерді есте сақтау кіреді.
Семантикалық жадыға келер болсақ, ол адамның естеліктерін, өмірінде орын алған эпизодтары мен оқиғаларын, идеяларын, пікірлерін және жалпы тұжырымдамаларын есте сақтай үшін қолданылады.

Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу
13 967
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша туралы білімдерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру. Тілін, сөздік қорларын дамыту.
Қазақстан – тәуелсіз мемлекет. Зат есімнің септелуі
Қазақстан – тәуелсіз мемлекет. Зат есімнің септелуі
Зат есімнің септелуі мен зат есімді қайталау Өз білімін тәжірибеде қолданады;
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан мемлекеті туралы білімдерін тереңдету; Болашақты жасайтын – қазіргі жастар екенін ұқтыру;
Өсімдік жемістері, тұқым. Тағамға пайдаланатын көкөністер және оларды өсіру жолдары
Өсімдік жемістері, тұқым. Тағамға пайдаланатын көкөністер және оларды өсіру жолдары
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, №132 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Баймурзина Гульдана Молдазаевна
Педагогикалық іс тәжірибемдегі жаңаша өзгерістер
Педагогикалық іс тәжірибемдегі жаңаша өзгерістер
Өз тәжірибемде қандай да бір жаңашылдық көрсетуде мен «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқытуды басқару және көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту»,
Сабақ барысында озық технологияны пайдалану тиімділігі
Сабақ барысында озық технологияны пайдалану тиімділігі
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Сұттіқұдық ауылы, № 52 Б. Аралбаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Мүспенова Күлшара
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×