Оқушылардың функционалды сауаттылығын дамыту
Оқушылардың функционалды сауаттылығын дамыту
Жалпы мақсат: Мектеп оқушыларының функционалды сауаттылығын дамыту үшін жағдай жасау және дамыту жолдарын үйрету. Оқу сапасы туралы қорытынды жасау мақсатында, оқытуды жақсартудағы бағалау жолдарын зерделеу, ұтымды қолдану, іс - тәжірибеге енгізу жолдарын қарастыру.
Сілтеме: «PISA халықаралық зерттеуі» әдістемелік құрал
Оқу нәтижесі: Тапсырмаларды орындау барысында функционалдық сауаттылығын дамыту арқылы табысты оқытуға қол жеткізу әдістемесін игеруі және тиімді қолдану.
Түйінді идеялар: Функционалды сауаттылық дегеніміз – адамдардың әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсене араласуы, яғни бүгінгі жаһандану дәуіріндегі заман ағымына, жасына қарамай ілесіп отыруы, адамның мамандығын әрдайым жетілдіріп отыруы.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
Сергіту сәті
«Мұғалім екендігіңіздің
13 белгісі»
Топқа бөліну
ІІ. Ақпарлама.
«Функциялық сауаттылық» және «Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012 - 2016 жылдарға арналған ұлттық іс - қимыл жоспары» туралы Power point арқылы мәлімет беру.
ІІІ. Тапсырма
Сұрақтар 1. Сауаттылық дегеніміз не?
2. Қарапайым сауаттылық дегеніміз не? 3. Функционалдық сауаттылық дегеніміз не? 4. Халықаралық зерттеулердің қай түрі функционалдық сауаттылық деңгейін тексереді?
5.«Оқу» мен «функционалды оқу» түсініктерінің айырмашылықтары неде?
ІV. Ақпарлама.
1. 15 жастағы оқушылар қоғамда дұрыс өмір сүрулеріне қажет білім, білік, дағдыны меңгерген бе?
2. Мемлекетімізде сауаттылық құзыреттілігінің жетістігі қандай дәрежеде?- деген сұрақтарға «PISA» презентация бойынша жауап беру.
V. Тапсырма
Тапсырмалар орындау
Топтық жұмыс
1-топ. Оқу сауаттылығы
2-топ. Жаратылыстану сауаттылығы
3-топ. Математика сауаттылығы бойынша тапсырмалар беру
Жалпы мақсат: Мектеп оқушыларының функционалды сауаттылығын дамыту үшін жағдай жасау және дамыту жолдарын үйрету. Оқу сапасы туралы қорытынды жасау мақсатында, оқытуды жақсартудағы бағалау жолдарын зерделеу, ұтымды қолдану, іс - тәжірибеге енгізу жолдарын қарастыру.
Сілтеме: «PISA халықаралық зерттеуі» әдістемелік құрал
Оқу нәтижесі: Тапсырмаларды орындау барысында функционалдық сауаттылығын дамыту арқылы табысты оқытуға қол жеткізу әдістемесін игеруі және тиімді қолдану.
Түйінді идеялар: Функционалды сауаттылық дегеніміз – адамдардың әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсене араласуы, яғни бүгінгі жаһандану дәуіріндегі заман ағымына, жасына қарамай ілесіп отыруы, адамның мамандығын әрдайым жетілдіріп отыруы.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
Сергіту сәті
«Мұғалім екендігіңіздің
13 белгісі»
Топқа бөліну
ІІ. Ақпарлама.
«Функциялық сауаттылық» және «Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012 - 2016 жылдарға арналған ұлттық іс - қимыл жоспары» туралы Power point арқылы мәлімет беру.
ІІІ. Тапсырма
Сұрақтар 1. Сауаттылық дегеніміз не?
2. Қарапайым сауаттылық дегеніміз не? 3. Функционалдық сауаттылық дегеніміз не? 4. Халықаралық зерттеулердің қай түрі функционалдық сауаттылық деңгейін тексереді?
5.«Оқу» мен «функционалды оқу» түсініктерінің айырмашылықтары неде?
ІV. Ақпарлама.
1. 15 жастағы оқушылар қоғамда дұрыс өмір сүрулеріне қажет білім, білік, дағдыны меңгерген бе?
2. Мемлекетімізде сауаттылық құзыреттілігінің жетістігі қандай дәрежеде?- деген сұрақтарға «PISA» презентация бойынша жауап беру.
V. Тапсырма
Тапсырмалар орындау
Топтық жұмыс
1-топ. Оқу сауаттылығы
2-топ. Жаратылыстану сауаттылығы
3-топ. Математика сауаттылығы бойынша тапсырмалар беру
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Функционалды сауаттылықты дамыту таңдау курсының күнтізбелік жоспары
Ұсынылып отырған таңдау курсы Қазақстан Республикасы мемлекеттік стандарты және бастауыш сынып бағдарламасына сәйкес, жалпы білім беретін мектептің 4 - сыныптарына арнайы құрастырылған.
Бастауыш сынып әдістеме бірлестігінің жұмыс жоспары
Бастауыш сынып әдістеме бірлестігінің жұмыс жоспары
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту
Функционалдық сауаттылықты дамытудың жалпы бағдары Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011 - 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында анық көрсетілген.
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын сапалы дамыту жұмыстары
Функционалдық сауаттылықты дамудың жалпы бағдары Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011 - 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында анық көрсетілген.
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттырудағы белсенді стратегиялар
TIMSS халықаралық зерттеулерінің концептуалды негіздері (мақсат, міндеттері, тапсырмалар форматы). PISA бағдарламасының мақсат, міндет, құрылымымен таныстыру.
Функционалды сауаттылықты дамыту жолдары
Қaзipгi жиыpмa бipiншi ғacыp Eлбacымыз Н. Ә. Назарбаев aтaп aйтқaндaй - бiлiм ғacыpы. Қоғамның жылдам өзгеруіне байланысты жaңa қоғaмғa caй өзгeшe қaбiлeт, өзгeшe қacиeткe иe ұpпaқ қaлыптacып кeлeдi
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.