Көшбасшылық - кәсіби дамудың қуатты көзі
Коучтің аты - жөні: Узбекбаева Гульзия
Тақырыбы: Көшбасшылық - кәсіби дамудың қуатты көзі
Мақсаты: Сыни тұрғысынан ойлау арқылы қатысушылардың қарым - қатынастарын реттеу, топтық жұмыстарда жан - жақты талдаулар жүргізу арқылы көшбасшылық қызметін анықтап, шешім қабылдауға баулу.
Нәтижесі: Оқытудағы көшбасшылықтың маңыздылығын анықталады, көшбасшылықтың түрлерімен танысады, мұғалімдердің көшбасшылық қасиеттері қалыптасады, кәсіби дамудың қуатты көзі екендігіне көзі жетеді
Сілтемелер: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 65 - 67бет, үлестірмелі материалдар, бейнесюжеттер
Ресурстар: А - 4 парақтары, стикер, интербелсенді тақта, слайд маркер, қалам. смайлик
1. Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімдерді қиылған сөздерден сөйлем құрастыру арқылы 3 - топқа бөліну
Психологиялық ахуал туғызу
1. Көтеріңкі көңіл орнату үшін «Менің есімім» тренингін ұйымдастырамын.
2. Ой қозғау.
«Кілттік сөздер» әдісі бойынша «Бұл кімдер?» сұрағы арқылы ой қозғалады.
3. Топтық жұмыс
Мәтін таратылып беріледі,
(тақырыпты ашып түсіндіремін)
Жауаптарды қорыту:
- Үш ұлы адам бойынан осы қасиеттер табыла ма?
Басқа топтың постерін бағалау - түрлі смайликтерден біреуін таңдап, неге осындай смайлмен бағалағандарын түсіндіру қажет.
4. Тренинг
«Жүзіктің қиындықтан шығуға көмектесе ме?»
Сұрақ қойылады: Жүзікті сән үшін тағамыз ба, әлде адам өміріне пайдасы бар ма?
5. «Пікір талас» карта
«Венн» диаграммасы мен жұмыс
Тапсырманы түсіндіремін.
1 - 2 топ Иә, Жоқ
3 - топ Венн диаграммасы
6. Сергіту сәті «Хор»
4 адам бір мезгілде өлеңнің 4 тармағын қатар айтады, бір адам қай өлең екенін анықтайды.
7. Басымдылық пирамидасы» бойынша жұмыс
Тапсырманы топтарға таратып беремін, түсіндіремін.
Топтастыру арқылы тақырыпты тұжырымдау.
8. Психологиялық жағдаят шешу
Үш топқа үш тапсырма беремін, шартын түсіндіремін.
9.«Аяқталмаған сөйлем» әдісі Сөйлемдерді аяқтаңыздар:
І топ. Көшбасшы - ол...
Көшбасшы болу үшін...
ІІ топ. Көшбасшы алдымен,...
Көшбасшы үшін тән қасиет...
ІІІ топ. Көшбасшы болып тумайды, ол қалыптасады, себебі...
Мен көшбасшыға мына жайды ескеруін өтінемін.
10. Бағалау.
«Блоб ағашы» суретін бояйды.
11. Рефлексия
«Тілек ағашы»
Стикерлер арқылы мұғалімдер ойларын білдіреді.
Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу
Тақырыбы: Көшбасшылық - кәсіби дамудың қуатты көзі
Мақсаты: Сыни тұрғысынан ойлау арқылы қатысушылардың қарым - қатынастарын реттеу, топтық жұмыстарда жан - жақты талдаулар жүргізу арқылы көшбасшылық қызметін анықтап, шешім қабылдауға баулу.
Нәтижесі: Оқытудағы көшбасшылықтың маңыздылығын анықталады, көшбасшылықтың түрлерімен танысады, мұғалімдердің көшбасшылық қасиеттері қалыптасады, кәсіби дамудың қуатты көзі екендігіне көзі жетеді
Сілтемелер: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 65 - 67бет, үлестірмелі материалдар, бейнесюжеттер
Ресурстар: А - 4 парақтары, стикер, интербелсенді тақта, слайд маркер, қалам. смайлик
1. Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімдерді қиылған сөздерден сөйлем құрастыру арқылы 3 - топқа бөліну
Психологиялық ахуал туғызу
1. Көтеріңкі көңіл орнату үшін «Менің есімім» тренингін ұйымдастырамын.
2. Ой қозғау.
«Кілттік сөздер» әдісі бойынша «Бұл кімдер?» сұрағы арқылы ой қозғалады.
3. Топтық жұмыс
Мәтін таратылып беріледі,
(тақырыпты ашып түсіндіремін)
Жауаптарды қорыту:
- Үш ұлы адам бойынан осы қасиеттер табыла ма?
Басқа топтың постерін бағалау - түрлі смайликтерден біреуін таңдап, неге осындай смайлмен бағалағандарын түсіндіру қажет.
4. Тренинг
«Жүзіктің қиындықтан шығуға көмектесе ме?»
Сұрақ қойылады: Жүзікті сән үшін тағамыз ба, әлде адам өміріне пайдасы бар ма?
5. «Пікір талас» карта
«Венн» диаграммасы мен жұмыс
Тапсырманы түсіндіремін.
1 - 2 топ Иә, Жоқ
3 - топ Венн диаграммасы
6. Сергіту сәті «Хор»
4 адам бір мезгілде өлеңнің 4 тармағын қатар айтады, бір адам қай өлең екенін анықтайды.
7. Басымдылық пирамидасы» бойынша жұмыс
Тапсырманы топтарға таратып беремін, түсіндіремін.
Топтастыру арқылы тақырыпты тұжырымдау.
8. Психологиялық жағдаят шешу
Үш топқа үш тапсырма беремін, шартын түсіндіремін.
9.«Аяқталмаған сөйлем» әдісі Сөйлемдерді аяқтаңыздар:
І топ. Көшбасшы - ол...
Көшбасшы болу үшін...
ІІ топ. Көшбасшы алдымен,...
Көшбасшы үшін тән қасиет...
ІІІ топ. Көшбасшы болып тумайды, ол қалыптасады, себебі...
Мен көшбасшыға мына жайды ескеруін өтінемін.
10. Бағалау.
«Блоб ағашы» суретін бояйды.
11. Рефлексия
«Тілек ағашы»
Стикерлер арқылы мұғалімдер ойларын білдіреді.
Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу
Жаңалықтар
Ыбырай Алтынсарин және заманауи білім
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуда ата - аналармен бірлесе жұмыс істеу, сынып пен мұғалім, мұғалім мен бала, педагог пен ата - ана арасындағы қарым – қатынасты нығайту, жетістікке жету үшін бірлескен әрекеттің ортақ мақсаттарын анықтау.
Мектептегі мұғалімнің көшбасшылығы
Тиімділігі жоғары және үнемі жетілдіріп отыратын мектептер оқушыны оқыту мен оқуының сапасын арттыруға бағытталған көшбасшылық қолданатынымен ерекшеленеді.
Басқару және көшбасшылық
Басқару және көшбасшылық туралы көзқарастарын қалыптастыра отырып, практикалық тапсырмалар арқылы түсініктерін кеңейту
Көшбасшылық - тәжірибені жетілдірудің басты құралы
Көшбасшылық сөзінің негізгі мағынасы мен ролін түсіне отырып, мұғалім - көшбасшы, көшбасшы - оқушы қарым-қатынас тәжірибесін арттыру.
ГИББС талдау және құндылықтар спектрі әдісін сабақта қолдану атты коучинг сессиясының жоспары
Мұғалімдерге «Құндылықтар спектрі» әдісінің сабақты талқылау үшін тиімді тәсіл екендігін түсіндіру. «ГИББС» Тапсырманы талдау тәсілдерімен соның түрлерімен таныстыру және тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт - бағдар беру.
Коучинг жоспары
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Миялы селосы №1 мектеп-гимназиясының ағылшын тілі пәні мұғалімі Мустанова Марал Булатовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.